Mooi, alleen dan vraag ik mezelf altijd af: 'Wie is de bob?'
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
B
Wat kan ik hier van genieten zeg! Op Supersized ook al zo enthousiast bezif, en zijn sets zijn ook bazig met veel oude platen! 
Hahaha wat een blije geit! Prachtig toch dit... 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wat een baas 
Deze gozer is het echt gegund om op grotere podia te gaan spelen.
Mooie vent die Regain
Nog nooit een set van hem gezien, misschien toch maar eens bezoeken als hij ergens draait waar ik ben.
Niet heel erg fan van z'n tracks, maar wat een baas verder. Heerlijk om te zien hoe hij los gaat.
-
S
Helaas wel vaak met (in de 2e climax) van die hardcore kicks eronder. Dan ben je aan het genieten van zo'n volle early kick, komt daar zo'n typisch hedendaags raw scheetje voorbij, klinkt totaal niet.wrote:Wat kan ik hier van genieten zeg! Op Supersized ook al zo enthousiast bezif, en zijn sets zijn ook bazig met veel oude platen!
-
G
Audiofreq en Thera zijn voor mij persoonlijk de losgaandste producers :p
Doel je nou op 'losgaandste' of 'producers'
?
Of beiden
Of beiden
-
G
hahaha wist niet echt hoe ik het moest typen --' jullie weten heus wel watk bedoel :pwrote:Doel je nou op 'losgaandste' of 'producers'?
Of beiden
Moest Regain geen DJ zijn maar gewoon bezoeker op een feest, is hij de eerste die ze er tussenuit halen voor zen zakken leeg te maken
wat een held 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Oh dus iedereen die flink los gaat zit aan de drugs -,- mij valt juist op dat mensen aan de zooi minder los gaan maargoed.wrote:Moest Regain geen DJ zijn maar gewoon bezoeker op een feest, is hij de eerste die ze er tussenuit halen voor zen zakken leeg te makenwat een held
Om niet te shagerijnen, wat een baas die Regain, kan niet wachten om hem een keer te zien draaien!
Aight, laten we deze discussie weer eens starten. Kan iemand Nando en Mr. Lullebel even roepen?
Weet niet wie van de 2 verder weg is. Nando die in techno scene zit of david in australië.
ja hij is al terug maar dan kon ik deze opmerking niet meer maken en vond hem wel leuk dus doei
ja hij is al terug maar dan kon ik deze opmerking niet meer maken en vond hem wel leuk dus doei
Nando is in ieder geval spreekwoordelijk verder van huis met die ellende
Nee joh gewoon omdat ie nogal 'extreem' is in zen moveswrote:Oh dus iedereen die flink los gaat zit aan de drugs -,- mij valt juist op dat mensen aan de zooi minder los gaan maargoed.wrote:Moest Regain geen DJ zijn maar gewoon bezoeker op een feest, is hij de eerste die ze er tussenuit halen voor zen zakken leeg te makenwat een held
Om niet te shagerijnen, wat een baas die Regain, kan niet wachten om hem een keer te zien draaien!
Ben benieuwd hoe dat met Polish Raw Showcase gaat
Heel die booth tot in de puntjes gestuct na die set natuurlijk
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Haha baas dit man. Geniet er echt intens van die Regain, mooi.wrote:https://www.youtube.com/watch?v=-9lMwVfbE7w
Zo dus![]()
Vanaf 0:50
Nu nog goede muziek maken en ik kom wel een keer mee genieten
Dat is weer teveel gevraagd.wrote:Nu nog goede muziek maken en ik kom wel een keer mee genieten