Iemand die weet hoe deze plaat noemt? :p toevallig
Iemand die weet hoe deze plaat noemt? :p toevallig
D-Mind & Protobytez - Perfect Beatwrote:Iemand die weet hoe deze plaat noemt? :p toevallig
Haha nee gewoon heerlijk plaatje, vind dit moment nog mooier eigenlijkwrote:Hahaha zeker een complimentje waard!![]()
Had je thuis geoefend Jesse?
Heeft hij nou gewoon een soort in-ears ipv een koptelefoon? Lijkt me ook niet goed voor je oren.wrote:Qua energie meegeven aan het publiek (muziek buiten beschouwing gelaten) is niemand zo baas als The DJ Producer![]()
Moet je niet mee doen aan so you think you dance?wrote:Haha nee gewoon heerlijk plaatje, vind dit moment nog mooier eigenlijkwrote:Hahaha zeker een complimentje waard!![]()
Had je thuis geoefend Jesse?![]()
http://www.facebook.com/photo.php?v=492 ... =2&theater
Juist! Beter heeft iemand dat opgenomen dat zag er zo episch uitwrote:Iemand een filmpje van Adaro tijdens de laatste 10 minuten van Supersized Queensday 2013? Staat ie me daar ff volle bak te hakken op het podium, dat MOET ik terug zien, held!
Ja klopt, heb hem nog nooit met een normale koptelefoon zien draaienwrote:Heeft hij nou gewoon een soort in-ears ipv een koptelefoon? Lijkt me ook niet goed voor je oren.wrote:Qua energie meegeven aan het publiek (muziek buiten beschouwing gelaten) is niemand zo baas als The DJ Producer![]()
Wordt Chemical niet net ingemixt en is dat gewoon een andere plaat?wrote:Juist! Kon niet op de naam komen, bedanktwrote:Chemical
Wat een onzin, waarom zou dat nou weer slecht voor je oren zijn?wrote:Heeft hij nou gewoon een soort in-ears ipv een koptelefoon? Lijkt me ook niet goed voor je oren.wrote:Qua energie meegeven aan het publiek (muziek buiten beschouwing gelaten) is niemand zo baas als The DJ Producer![]()
Hou je ze normaliter altijd in dan/gelijk als oordop? Ik ben niet anders dan een koptelefoon zien gewendwrote:Wat een onzin, waarom zou dat nou weer slecht voor je oren zijn?wrote:Heeft hij nou gewoon een soort in-ears ipv een koptelefoon? Lijkt me ook niet goed voor je oren.