Dat was echt een fucking ziek feestwrote:Hou op man. Kan wel janken dat ik daar niet bij was
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
haha die adaro . ik heb hem zien hakken op noize suppressor op defqon vorig jaar, dat was echt bizar 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik vind het echt vet als Adaro gaat boxen, en soms uppercut geeft haha!
Dat zijn ze zeker, maar niet in dit topic... hier zou The DJ Producer beter thuis passen, altijd een genot om hem te zien draaienwrote: Wat een eindbazen
Haha geweldig om te zien, ik herken het kan zelf ook nooit stilstaan achter de decks.. soms zie ik mezelf nog harder losgaan als het publiek lijkt t wel
View on YouTube
View on YouTube
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
-
T
- 1 posts member since 2013
- last seen Jun 2013
Het is dubstep en drum and bass maar deze moet ik echt even neerzetten
Funtcase
View on YouTube
En Noisia vanaf ongeveer 1:00:00
View on YouTube
Heb nog nooit iemand anders een salto het publiek in zien doen
Funtcase
View on YouTube
En Noisia vanaf ongeveer 1:00:00
View on YouTube
Heb nog nooit iemand anders een salto het publiek in zien doen
wrote:Ik stond een keer op iemand zijn teen waaruit een vechtpartij ontstond, zo uit het niets... sloeg nergens op
licht is toe? een snuifduif Of gewoon 1 met een groot ego? Teveel bier?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Iig losser dan de rest van de zaal 
Vind die hierboven helemaal niet zo sterk. Adaro gaat veel meer los tijdens inshock die paar pagina's terug stond. En tja, als je dat vage huppeltje van Willem nou losgaan moet noemen...
Ik vind juist die statische houding van Buzz Fuzz tijdens het draaien ook wel wat hebben hoor.
Een dj hoort dan ook te kunnen dansen...wrote:Idd, ik heb Willem nog nooit goed dansen gezien. Beetje raar voor de "no. 1 hardstyle DJ".
wrote:Idd, ik heb Willem nog nooit goed dansen gezien. Beetje raar voor de "no. 1 hardstyle DJ".
Breakdancen is een must voor elke dj wist je dat echt niet?wrote:Een dj hoort dan ook te kunnen dansen...wrote:Idd, ik heb Willem nog nooit goed dansen gezien. Beetje raar voor de "no. 1 hardstyle DJ".
Zeg hallo tegen de stripfiguren!wrote:wrote:Idd, ik heb Willem nog nooit goed dansen gezien. Beetje raar voor de "no. 1 hardstyle DJ".
Stiekem snap ik z'n punt wel.
Die simpele houding van Heady, en ook Wildy trouwens stralen niet echt veel uit.
Die simpele houding van Heady, en ook Wildy trouwens stralen niet echt veel uit.