Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Eerste indruk is goed. Even op HQ wachten.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wrote:Eerste indruk is goed. Even op HQ wachten.
Gister al een paar mensen gevraagd; Wat is er geremixt? Kick zou hier en daar wel beetje anders zijn, maar verder is d'r niks veranderd 
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Mwah... Ik weet het nog niet.
Last edited by GT500eleanor on 11 Sep 2011 20:58, edited 2 times in total.
-
A
Als ik het goed hoor, is de melodie ook wat anders. Maar kan het niet goed horen omdat dit wel dikke schijt kwaliteit iswrote:Gister al een paar mensen gevraagd; Wat is er geremixt? Kick zou hier en daar wel beetje anders zijn, maar verder is d'r niks veranderd
Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder 
Melodie was anders op ML, maar weet niet, ik kreeg er geen bijzonder gevoel van.
Deed met niks gister, niks van gemerktwrote:Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder
Vocals zijn ook opnieuw ingezongen als ik het zo hoor. Of iig anders bewerkt. En de melodie is wel degelijk anders. Maar om dit nu een volwaardige remix te zien, en dit ook te gaan releasen. Lijkt mij nogal overbodig, maar we zullen zien wat de HQ laat horen.
Nja ik stond met Michel van t vip deck te kijken en daar gingen ze aardig hard. Maar over het algemeen ging alle kicks daar wel hard hahawrote:Deed met niks gister, niks van gemerktwrote:Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder
Inderdaad, ik denk wel dat ie in ieder geval kwalitatief beter is dan het origineel.wrote:Vocals zijn ook opnieuw ingezongen als ik het zo hoor. Of iig anders bewerkt. En de melodie is wel degelijk anders.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt goed!
melodie is idd wel een stukkie anders. wel chill dat deze geremixt is want dan wordt hij ws wel weer vaker gedraaid. was het eerste nummer dat ik van ran-d kende dus doet me wel beetje aan jaren terug denken 
dat de kicks harder lijken kan ook gewoon aan het geluid liggen in de hangar want daar klonk alles hard
dat de kicks harder lijken kan ook gewoon aan het geluid liggen in de hangar want daar klonk alles hard
Ik hoor in ieder geval andere vocals met een andere melodie (ik heb dr geen hoge verwachtingen van). Hardere kicks zou wel kunnen, ik kan het niet horen maar ik hoop dat het klopt.
Vocals opnieuw ingezongen. (minder mooi, iets te geforceerd)
Melodie niet beetje anders, ik vind hem wel erg gemanipuleerd. De feeling van de melodie ligt nu echt eraf vergeleken met de original.
Dus nee, dit is niet zo'n remix wat toevoegt.
Melodie niet beetje anders, ik vind hem wel erg gemanipuleerd. De feeling van de melodie ligt nu echt eraf vergeleken met de original.
Dus nee, dit is niet zo'n remix wat toevoegt.
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
melodie klinkt duidelijk anders.
Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
Terrecht dat je na Sorrow weg loopt, want harder word het haast niet!wrote:Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
Melodie is anders... weet niet of ik het nou vetter vind 
Hehe , we waren sws van plan toen weg te lopen. dachten we.. ff kijken waar die mee opent. nummer ff geluisterd. Daarna kwam sorrow, konden we niet weg hahawrote:Terrecht dat je na Sorrow weg loopt, want harder word het haast niet!wrote:Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
Haha oke vet! Heerlijk nummer is dat! Gare opbouw dan trouwens! Daarna kwam zeker Future Shock of Feel My Fire!?wrote:Hehe , we waren sws van plan toen weg te lopen. dachten we.. ff kijken waar die mee opent. nummer ff geluisterd. Daarna kwam sorrow, konden we niet weg hahawrote:Terrecht dat je na Sorrow weg loopt, want harder word het haast niet!wrote:Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
View on YouTube
Kwam deze tegen, iets betere kwaliteit. Ik vind de zang wel gewoon overtuigend. Melodielijn is heel erg veranderd, dat vind ik wel minder, omdat de vorige echt een rechtlijnige melodie was, zonder extra effectjes of akkorrdjes. Nu is 'ie heel "moeilijk", hoewel de nieuwe hogere tonen wel leuk klinken.
Kwam deze tegen, iets betere kwaliteit. Ik vind de zang wel gewoon overtuigend. Melodielijn is heel erg veranderd, dat vind ik wel minder, omdat de vorige echt een rechtlijnige melodie was, zonder extra effectjes of akkorrdjes. Nu is 'ie heel "moeilijk", hoewel de nieuwe hogere tonen wel leuk klinken.
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
mee eens;)wrote: Kwam deze tegen, iets betere kwaliteit. Ik vind de zang wel gewoon overtuigend. Melodielijn is heel erg veranderd, dat vind ik wel minder, omdat de vorige echt een rechtlijnige melodie was, zonder extra effectjes of akkorrdjes. Nu is 'ie heel "moeilijk", hoewel de nieuwe hogere tonen wel leuk klinken.