Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Lyst schreef:
Wat ik dagjesmensen noem zijn mensen die luisteren naar van alles en nog wat en niet echt een eigen mening, noch kennis van een genre hebben. Van die mooi weer luisteraars. En het zijn inderdaad dat soort mensen die je er mee aantrekt als je de stijl met toegankelijkere genres mixt.



Waarom voel jij je in godsnaam aangesproken?


Daarom.. maargoed het geld inderdaad niet als je de 'en' leest ^^ misschien was ik een beetje te voorbarig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Met van alles en nog wat bedoel ik niet de ene keer thera de andere keer headhunterz. Maar de ene keer Nick & Simon, dan weer Wasted Penguinz en dan weer Snoop Dog. Oftewel het maak eigenlijk niet uit waar je naar luistert, alles is mooi (zolang de meerderheid het ook mooi vind).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bijvoorbeeld de Top 40. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sorry, maar kan iemand haar van de positie die ze bekleed vandaan halen?

Ze heeft het over hardstyle meer muzikaal maken, alsof het geen muziek is. Ze ziet ons als obstakels die in de weg van haar doel staan. Ze probeert haar wil op te leggen aan de hele hardstyle scene. Als er gevraagd wordt over of er ook wel eens kritiek is, ontwijkt ze bewust de vraag en zegt ze dat ze complimenten krijgt. Als de vraag dan nog een keer gesteld wordt zegt ze dat ze alleen vooraf sceptisch zijn en achteraf eigenlijk alleen maar complimenten krijgt. Ze ziet de nieuwe generatie als meer openminded. Vind je het gek, hoe dichter je bij de grote massa komt, hoe gevoeliger iedereen is voor hypes en des te minder iedereen een eigen mening heeft. Het is niet voor niets dat de top40 uit tig verschillende genres bestaat. Maar het top40 publiek weet vaak buiten de top40 om helemaal niets van deze genres. Ja, natuurlijk je kunt het verbloemen als openminded, maar wat zij openminded noemt, noemen wij meelopers en dagjesmensen. Naar mijn ervaring wordt je inderdaad meer narrowminded zodra je je gaat verdiepen in het genre waarvan je houd. Maar zodra je al een redelijke tijd meeloopt en de stijl kan niet echt meer voldoen aan je hogere verwachtingen ga je smaak juist weer verbreden. Het duidelijkste voorbeeld hiervan is de oude generatie van GHF die nu EDMcommunity hebben opgezet. Als ik het over openminded heb, dan denk ik daar aan en niet aan mensen die elkaar napraten. Ook showtek heeft deze zelfde illusie en beweert dat de mensen in de USA veel meer openminded zijn. Walt stond er raar van te kijken toen iemand uit het publiek opmerkte dat het juist kwam door de onwetendheid.


1+
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:49 
 
Hardtraxxer

Fr4ns schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Titatovenaar schreef:
Was een duidelijk verhaal van Linda. We kunnen als hardstyle liefhebber blij zijn dat iemand met deze visie veel voor het zeggen heeft :)!

Erg jammer dat iemand die leuk begon met een radio show meteen verandert i een hielenlikkend, meningloos kuddeschaap zodra hij van Q-Dance ruimte krijgt om daar zijn showtje te hosten.


Wat Gangsterdwerg zegt sluit ik me helemaal bij aan.

Ik zag nog ergens de vergelijking Digital Age & Theracords voorbij komen.
Waarom zou Theracords 'narrowminded' zijn? Geck-o haalt ook overal zijn inspiratie vandaan. Zag hem weer op Remember en eerder ook op Euphoria in mei. Ook op Fear.fm vertelde hij dat hij zijn inspiratie uit andere hardstyle en vooral uit andere muziek genre's haalt. Nee Theracords is echt niet minder openminded imo.
Daarbij zag ik ook nog een post van Thera in reactie de Hardbass line-up "ik ga er niet anders door produceren, dan maar geen Hardbass" de producers hebben toch ook nog vrijheid in hun creativiteit?

Q had moeten onthouden dat de echte liefhebbers altijd de basis zijn geweest van haar succes.
Waar was deze uitspraak ook alweer voor: "Ik vergeet mijn afkomst niet" ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er wordt helemaal nergens gezegd dat Theracords narrowminded is. Er wordt aangegeven dat hardstyle zich moet verbreden om te kunnen blijven bestaan. Dat betekend dat er meer populaire stromingen ÉN meer underground stromingen bij moeten komen.
Als je wilt dat hardstyle niet zoals als jumpstyle of eerdere hardcore eindigd is de enige oplossing zorgen dat er vernieuwing en verfrissing blijft bestaan in de scene. De personen die dit niet willen en niet begrijpen zijn behoorlijk narrowminded. Immers willen die niet dat er een verandering komt omdat ze de verandering niet leuk vinden.
Ik ben een liefhebber van hardstyle en ik wil het liefst dat er zo veel mogelijk diversiteit in hardstyle wordt geproduceert. Ik houd van Theracords en ook van Showtek. Al deze stijlen moeten de ruimte krijgen om te groeien.
In mijn perfecte "hardstyle"wereld is er een divers aanbod van harddance muziek zodat iedere liefhebber van de muziek of de feesten voldoende aanbod heeft voor hetgeen dat hij of zij leuk vindt. Dat is ook precies wat Linda volgens mij probeert uit te leggen :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Er wordt helemaal nergens gezegd dat Theracords narrowminded is. Er wordt aangegeven dat hardstyle zich moet verbreden om te kunnen blijven bestaan. Dat betekend dat er meer populaire stromingen ÉN meer underground stromingen bij moeten komen.
Als je wilt dat hardstyle niet zoals als jumpstyle of eerdere hardcore eindigd is de enige oplossing zorgen dat er vernieuwing en verfrissing blijft bestaan in de scene. De personen die dit niet willen en niet begrijpen zijn behoorlijk narrowminded. Immers willen die niet dat er een verandering komt omdat ze de verandering niet leuk vinden.
Ik ben een liefhebber van hardstyle en ik wil het liefst dat er zo veel mogelijk diversiteit in hardstyle wordt geproduceert. Ik houd van Theracords en ook van Showtek. Al deze stijlen moeten de ruimte krijgen om te groeien.
In mijn perfecte "hardstyle"wereld is er een divers aanbod van harddance muziek zodat iedere liefhebber van de muziek of de feesten voldoende aanbod heeft voor hetgeen dat hij of zij leuk vindt. Dat is ook precies wat Linda volgens mij probeert uit te leggen :-)

Linda benoemt daar inderdaad het diverser maken van de scene door te experimenteren. Alleen ze bedoelt iets heel anders. Dat schemert al door bij de vraag waarom ze enkel de softere kant op gaat. (en ik heb meer gelezen waar dit uit blijkt, maar ik denk niet dat het aan mij is om dat te vertellen). Het doel is niet de scene diverser maken, het doel is de scene groter, internationaler te maken. Het middel is crossbreeding met softere stijlen, want de hardstyle zoals het is/was slaat maar minimaal aan in landen als Amerika. Ze beschouwt dus eigenlijk de muziek slechts als een middel tot succes. En dat is voor een commercieel bedrijf misschien een prima instelling, maar als liefhebber van de muziek val je voor mij op zo'n moment volledig door de mand.

Daarnaast horen dit soort nieuwe sounds spontaan te ontstaan, en niet door iemand die het eigenlijk geforceerd door onze strot wil duwen, alleen op een subtiele manier. Overigens snap ik je vergelijking met jumpstyle en hardcore niet. Die zijn niet kapot gegaan doordat de stijl niet veranderde, die zijn kapot gegaan doordat ze ook alsmaar groter wilden.

Een vrouw die hardstyle meer muzikaal wil maken; dus beweert dat het niet muzikaal genoeg is, die de huidige generatie als obstakel ziet om haar doel te bereiken, die meer om succes geeft dan om de muziek zelf. Zo'n vrouw hoort naar mijn mening niet zo'n invloed ons genre te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Titatovenaar schreef:
Er wordt helemaal nergens gezegd dat Theracords narrowminded is. Er wordt aangegeven dat hardstyle zich moet verbreden om te kunnen blijven bestaan. Dat betekend dat er meer populaire stromingen ÉN meer underground stromingen bij moeten komen.
Als je wilt dat hardstyle niet zoals als jumpstyle of eerdere hardcore eindigd is de enige oplossing zorgen dat er vernieuwing en verfrissing blijft bestaan in de scene. De personen die dit niet willen en niet begrijpen zijn behoorlijk narrowminded. Immers willen die niet dat er een verandering komt omdat ze de verandering niet leuk vinden.
Ik ben een liefhebber van hardstyle en ik wil het liefst dat er zo veel mogelijk diversiteit in hardstyle wordt geproduceert. Ik houd van Theracords en ook van Showtek. Al deze stijlen moeten de ruimte krijgen om te groeien.
In mijn perfecte "hardstyle"wereld is er een divers aanbod van harddance muziek zodat iedere liefhebber van de muziek of de feesten voldoende aanbod heeft voor hetgeen dat hij of zij leuk vindt. Dat is ook precies wat Linda volgens mij probeert uit te leggen :-)

Linda benoemt daar inderdaad het diverser maken van de scene door te experimenteren. Alleen ze bedoelt iets heel anders. Dat schemert al door bij de vraag waarom ze enkel de softere kant op gaat. (en ik heb meer gelezen waar dit uit blijkt, maar ik denk niet dat het aan mij is om dat te vertellen). Het doel is niet de scene diverser maken, het doel is de scene groter, internationaler te maken. Het middel is crossbreeding met softere stijlen, want de hardstyle zoals het is/was slaat maar minimaal aan in landen als Amerika. Ze beschouwt dus eigenlijk de muziek slechts als een middel tot succes. En dat is voor een commercieel bedrijf misschien een prima instelling, maar als liefhebber van de muziek val je voor mij op zo'n moment volledig door de mand.

Daarnaast horen dit soort nieuwe sounds spontaan te ontstaan, en niet door iemand die het eigenlijk geforceerd door onze strot wil duwen, alleen op een subtiele manier. Overigens snap ik je vergelijking met jumpstyle en hardcore niet. Die zijn niet kapot gegaan doordat de stijl niet veranderde, die zijn kapot gegaan doordat ze ook alsmaar groter wilden.

Een vrouw die hardstyle meer muzikaal wil maken; dus beweert dat het niet muzikaal genoeg is, die de huidige generatie als obstakel ziet om haar doel te bereiken, die meer om succes geeft dan om de muziek zelf. Zo'n vrouw hoort naar mijn mening niet zo'n invloed ons genre te hebben.


Dat is hoe jij haar woorden interperteert, uiteindelijk komen ze op hetzelfde neer alleen hecht jij er andere waarden en conclusies aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:42 
 
Hardtraxxer

Las het nog even na,
Er werf door iemand gezegd dat Digital Age toegankelijker is dan Theracords. Mijn fout. Er is wel een duidelijke scheiding ontstaan vooral het laatste jaar. Ik snap dat de organisatoren natuurlijk dat hun feesten uitverkocht raken. Maar zo'n duidelijke scheiding als op de grote indoorfeesten is wel spijtig. Ik hou ook van een vette show. Die overduidelijke scheiding had van mij moey gehoeven. Had liever een gouden middenweg gezien. Want ik luister uiteraard ook wel eens 'mainstream'.

En tegenover TMS en Tita niks persoonlijks. Goed initiatief voor de residents zoals met die release van Tartaros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik ben een liefhebber van hardstyle en ik wil het liefst dat er zo veel mogelijk diversiteit in hardstyle wordt geproduceert. Ik houd van Theracords en ook van Showtek. Al deze stijlen moeten de ruimte krijgen om te groeien.
In mijn perfecte "hardstyle"wereld is er een divers aanbod van harddance muziek zodat iedere liefhebber van de muziek of de feesten voldoende aanbod heeft voor hetgeen dat hij of zij leuk vindt.


Mee eens.
Hardstyle groeit nog altijd enorm en internationaal lijkt het hek nu ook van de dam. Alles wat groter wordt versplintert, maar zolang iets als geheel groeit, groeien de 'splinters' ook mee.
Diversiteit is afwisseling en vernieuwing houdt dingen fris en met beiden is niks verkeerd. Het liefst zie ik een mainstage op de grotere feesten ook zo divers mogelijk. Niet alleen met hardstyle overigens. Maarja, Nederland blijft hokjesland en helaas dat zoiets hier minder goed werkt dan in het buitenland.

Wat imo niet moet gebeuren is hardstyle geforceerd in een toegankelijke hoek drukken, om op die manier maar een grotere massa aan te spreken.
Qua crossbreeding zou ik hardstyle liever met andere hardere muziek gecombineerd zien worden. Industrial, DnB, hardrock, kan het zo gek niet bedenken. Maar persoonlijk heb ik wel graag dat het hard blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze komen helemaal niet op hetzelfde neer.
Het verschil is dat bij de een hardstyle diverser wordt vanuit de liefhebbers, raw en theracords zijn daar duidelijke voorbeelden van, die met veel lof worden ontvangen en ook internationaal zijn (Thera bijvoorbeeld reist ook heel Europa door), zij het dat het op kleinere schaal is.
Het andere is bijna het tegenovergestelde. Je zorgt ervoor dat je genre op zo'n manier diverser wordt dat je groter en internationaler kunt gaan, en je doet dit door het langzaam door de strot van de liefhebbers te drukken, zodat zij er aan kunnen wennen. Kortom je doet het tegen de wil van de scene in. Daardoor ontstaan verschillende groepen en generaties die continu ruzie hebben met elkaar.

Een subtiel verschil in de uitleg, een enorm verschil in de gevolgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Met van alles en nog wat bedoel ik niet de ene keer thera de andere keer headhunterz. Maar de ene keer Nick & Simon, dan weer Wasted Penguinz en dan weer Snoop Dog. Oftewel het maak eigenlijk niet uit waar je naar luistert, alles is mooi (zolang de meerderheid het ook mooi vind).


Snap je punt niet echt? Ik luister ook de 1ne keer Nederlandstalig(zelfs vaak) andere keer weer Headhunterz andere keer weer een set van Ophidian..
Is het erg dan dat je een brede muziek smaak hebt? En je niet blijft richten op 1 bepaalde soort, zoals Hardstyle?

Want op een feest interesseert mij 't eigenlijk niet waar ik bij sta, of het nou een knallende set is van Thera of een set van Headhunterz.

Ben ik dan nu een dagjes mens? Verklaar u nader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:43 
 
Hardtraxxer

Catatonic Overload schreef:

Het liefst zie ik een mainstage op de grotere feesten ook zo divers mogelijk. Niet alleen met hardstyle overigens. Maarja, Nederland blijft hokjesland en helaas dat zoiets hier minder goed werkt dan in het buitenland.

Maar persoonlijk heb ik wel graag dat het hard blijft.


Jup je verwoord precies wat ik bedoel.

het moet inderdaad hard blijven. Ben zaterdag naar Remember geweest en dat heeft me weer eens mooi wakker geschud. Early is nog steeds echt hard. En het is gewoon zonde dat bij de 2 grote labels de reverse bass niet meer bestaat of zelfs taboe is. Ik Vind de tegenwoordige kicks ook wel lekker klinken, als er maar niet teveel poespas aan zit ( pitch en basslines etc. ). Props voor Theracords en uiteraard op Spoontech die dit wel doen!

een opbouwende time table in hardheid op de mainstages van de grote indoorfeesten zou gewoon het best zijn en ook zeer logisch. En niet een bepaalde DJ laten afsluiten of tussen 2 wat harder draaiende in omdat de één zijn naamsbekendheid moet waarborgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Lyst schreef:
Met van alles en nog wat bedoel ik niet de ene keer thera de andere keer headhunterz. Maar de ene keer Nick & Simon, dan weer Wasted Penguinz en dan weer Snoop Dog. Oftewel het maak eigenlijk niet uit waar je naar luistert, alles is mooi (zolang de meerderheid het ook mooi vind).


Snap je punt niet echt? Ik luister ook de 1ne keer Nederlandstalig(zelfs vaak) andere keer weer Headhunterz andere keer weer een set van Ophidian..
Is het erg dan dat je een brede muziek smaak hebt? En je niet blijft richten op 1 bepaalde soort, zoals Hardstyle?

Want op een feest interesseert mij 't eigenlijk niet waar ik bij sta, of het nou een knallende set is van Thera of een set van Headhunterz.

Ben ik dan nu een dagjes mens? Verklaar u nader.

Jij wel, jij bent wat dat betreft net een paardenbloempluisje, het is maar net hoe de wind die dag staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach heb een brede muzieksmaak en vermaak me overal! Kut voor je als jij dat niet hebt.

En als dat mij een dagjesmens maak, vind ik het best
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ach ik heb tenminste leesvaardigheid en haal niet 1 van de 3 eigenschappen eruit en vraag of ik dan ook een dagjesmens ben. Het woordje 'en' heeft in de Nederlandse taal een betekenis.

Als je een domme vraag stelt, kun je ook een dom antwoord verwachten :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ach ik heb tenminste leesvaardigheid en haal niet 1 van de 3 eigenschappen eruit en vraag of ik dan ook een dagjesmens ben. Het woordje 'en' heeft in de Nederlandse taal een betekenis.

Als je een domme vraag stelt, kun je ook een dom antwoord verwachten :whistle: :P


Vragen zijn nooit dom! maarja laat ook maar hou me wel weer stil kruip wel weer naar offtopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:12 
 
Artiest

Lyst schreef:
From audience: You have been talking about crossbreeding with more popular styles, which is logical for your parties, but do you also see possibilities for crossbreeding with less popular styles? Now it's more towards the popular. For example more industrial.
You heard about Qore right? So what do you think about it?
Yes, but I meant combining it with hardstyle
I think if you combine it with industrial. We want to make hardstyle more international as well. Maybe you have artists that will do it, it has to be a wide variety. One part will go more international, one part will make it more underground. So everything is possible.

Haha dat was ik :P
Goed dat dat ze crossbreeden aandacht geven, maar ik hoop dus wel dat ze crossbreed in alle richtingen supporten en niet alleen richting de populaire stijlen. (Dat is natuurlijk commercieel gezien verreweg wel de meest interessante weg, maar Linda zelf gaf aan dat het niet alleen daarom gaat..)

We'll see :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Lyst schreef:
From audience: You have been talking about crossbreeding with more popular styles, which is logical for your parties, but do you also see possibilities for crossbreeding with less popular styles? Now it's more towards the popular. For example more industrial.
You heard about Qore right? So what do you think about it?
Yes, but I meant combining it with hardstyle
I think if you combine it with industrial. We want to make hardstyle more international as well. Maybe you have artists that will do it, it has to be a wide variety. One part will go more international, one part will make it more underground. So everything is possible.

Haha dat was ik :P
Goed dat dat ze crossbreeden aandacht geven, maar ik hoop dus wel dat ze crossbreed in alle richtingen supporten en niet alleen richting de populaire stijlen. (Dat is natuurlijk commercieel gezien verreweg wel de meest interessante weg, maar Linda zelf gaf aan dat het niet alleen daarom gaat..)

We'll see :)

Ik hoop in ieder geval dat artiesten ook blijven variëren met de 'minder populaire' stijlen. Voor mij is het niet altijd goud, maar daar komen ook heel veel mooie dingen uit en hopelijk stimuleert dat ook weer andere artiesten tot het maken van zulke tracks.

Experimenteren met de meer populaire stijlen vind ik overigens ook zeker niet verkeerd hoor, komen hele leuke dingen uit soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:02 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Experimenteren met de meer populaire stijlen vind ik overigens ook zeker niet verkeerd hoor, komen hele leuke dingen uit soms.

Idd ook niks mis mee, doe het zelf ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst held :worship:


edit: niet dat ik overal mee eens ben, maar die tijd die je er in steekt alleen al
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Lyst held :worship:


edit: niet dat ik overal mee eens ben, maar die tijd die je er in steekt alleen al


Dit. Verder heb ik ook een brede smaak, ik vind dus nieuwe dingen leuk, zo lang het de energie/tempo maar niet uit de track haalt wat ik bij Hardstyle zo vet vind :) . Dus dat dubstep moeten we gewoon achterwege houden als 't aan mij ligt (alles wat je maar met slow-it-down kunt benoemen :) ). Zo zijn d'r vast nog wel wat dingen, maar als 't juist meer drive of energie geeft vind ik 't allemaal prima :P (Hoe commercieel het ook word)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Lyst

De enige reden dat theracords niet op q-dance feesten staan is ene
meneer brennan heart die wel een dikke vingert in de pap heeft daaro heb ik het idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ken de reden en Brennan heeft daar naar mijn weten niets mee te maken. Ik vind het overigens ook nogal een aanname die je daar doet... Ookal heb weinig goeds over BH te zeggen, ik vind niet dat je zulke dingen, eigenlijk gebaseerd op niets/natte vingerwerk, zomaar kunt roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ken de reden en Brennan heeft daar naar mijn weten niets mee te maken. Ik vind het overigens ook nogal een aanname die je daar doet... Ookal heb weinig goeds over BH te zeggen, ik vind niet dat je zulke dingen, eigenlijk gebaseerd op niets/natte vingerwerk, zomaar kunt roepen.


+1

Denk niet dat Brennan Heart, omdat ie vroeger een akkefietje gehad heeft met Thera moedwillig zijn label en dus zijn kans om op grote feesten te staan moedwillig gaat blokkeren.
Ik denk dat 't wél voort komt van het feit dat Thera nieuw is, een nieuwe hardere sound is. In mijn ogen niet slecht (niet mijn smaak maar over smaak kun je niet discussieren), maar denk niet dat Q denkt dat het grote publiek op (bijvoorbeeld een Qlimax, Countdown o.i.d) daar al aan toe is. Denk dat 't voor Thera eerst zal moeten komen met DJ's op defqon op een kleinere stage en zo doorgroeien naar de afsluiters van de avond. Dit is natuurlijk koffiedik kijken, de tijd zal het leren!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen