nielstil schreef:
QonFuzion schreef:
Klinkt goed!
Het is altijd leuk om in contact te komen met de DJ's. Het kan heel veel toevoegen, maar ik vraag me af hoe veel DJ's er veel tijd in willen steken. Waarschijnlijk verschilt dat per DJ.
Go for it! Erg goed idee.

Het is altijd goed als de mening van de liefhebbers gehoord wordt (en als er dan hopelijk wat mee wordt gedaan).
Ik denk dat er meer DJs de forums volgen dan je denkt

Bijvoorbeeld Coone zie je hier ook wel eens een reactie geven op zijn releases, livesets... Vandaag ook gemerkt dat Frequencerz een account heeft hier. Voor de rest zowat heel Theracords, in-phase en nog een heleboel andere. Dus denk wel dat vele wat meepikken van hardtraxx

Inderdaad, Thera zijn baan bestaat volgens mij vooral uit Hardtraxx, Harderstate, Theharderforum, Facebook, Twitter en Hyves up to date houden.
Maar mij lijkt het op zich wel vet. Het wordt me niet echt duidelijk of het dan gaat om harddance(en dat is in mijn ogen van techtrance tot industrial hardcore) of meer om hardstyle.
_dp_ schreef:
Tja als producers zouden willen kunnen ze zo hier op hardtraxx een account aanmaken, hun userbase zit hier toch al. Waarom een heel nieuw forum maken...?
Ze zouden zich op zoveel fora kunnen aanmelden.
Maar ik denk dat ze eerder geneigd zijn om zich aan te melden als het een forum is dat via een officiele organisatie geregeld wordt, dan wanneer het is opgericht door eenofandere Jor-D.