Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Lijkt het je leuk als er een nieuw (intern) Hardstyle forum komt? Lees hieronder meer info
Poll eindigt op 18 jun 2011 10:04
Ja, dat lijkt me leuk. 91%  91%  [ 41 ]
Nee, dat lijkt me niet leuk. 9%  9%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 45
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:04 

Hardtraxx Newbie

Hallo! Ik studeer IEMES in Tilburg en voor mijn assessment (ongeveer hetzelfde als scriptie) wil ik graag een evaluatie doen van een concept. Hiervoor heb ik nog even jullie mening nodig.

Een bekende (Hard Dance) Event Organisatie wil een internationaal forum opzetten.
Met als vaste elementen :
- Blogs van DJ`s
- (Slow) Chats met DJ`s
- Producer Contest voor een bekende Event organisatie
- Tutorials van Dj`s die voor een bekende Event organisatie werken
Hoe leuk lijkt je dat?

Geef in de poll svp je mening door en hieronder waarom je het zo vind!

Alvast super bedankt!

Tevion22
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

first! :cool:

Lijkt me wel een leuk concept als er zo iets zou zijn dan zou ik me daar wel aanmelden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:23 

Donateur

Ja dat lijkt me wel wat! Beetje connecten met de fanbase is een grote vooruitgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Als het er komt, lijkt het me een leuk idee :)
Zou zeker aanmelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:28 

Donateur

Nog eens doorgelezen; wil het aantrekkelijk zijn moet die organisatie wel luisteren naar haar fans,
in discussie gaan en open kaart spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:30 

Hardtraxx Addict

Yes!

Ey Tevion22, zit jij toevallig in de klas bij Frank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
wil het aantrekkelijk zijn moet die organisatie wel luisteren naar haar fans,
in discussie gaan en open kaart spelen.

Als dat het geval is, zal ik de site zeker bezoeken. :thumbup: