Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Lijkt het je leuk als er een nieuw (intern) Hardstyle forum komt? Lees hieronder meer info
Poll eindigt op 18 jun 2011 10:04
Ja, dat lijkt me leuk. 91%  91%  [ 41 ]
Nee, dat lijkt me niet leuk. 9%  9%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 45
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:04 

Hardtraxx Newbie

Hallo! Ik studeer IEMES in Tilburg en voor mijn assessment (ongeveer hetzelfde als scriptie) wil ik graag een evaluatie doen van een concept. Hiervoor heb ik nog even jullie mening nodig.

Een bekende (Hard Dance) Event Organisatie wil een internationaal forum opzetten.
Met als vaste elementen :
- Blogs van DJ`s
- (Slow) Chats met DJ`s
- Producer Contest voor een bekende Event organisatie
- Tutorials van Dj`s die voor een bekende Event organisatie werken
Hoe leuk lijkt je dat?

Geef in de poll svp je mening door en hieronder waarom je het zo vind!

Alvast super bedankt!

Tevion22
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

first! :cool:

Lijkt me wel een leuk concept als er zo iets zou zijn dan zou ik me daar wel aanmelden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:23 

Donateur

Ja dat lijkt me wel wat! Beetje connecten met de fanbase is een grote vooruitgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Als het er komt, lijkt het me een leuk idee :)
Zou zeker aanmelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:28 

Donateur

Nog eens doorgelezen; wil het aantrekkelijk zijn moet die organisatie wel luisteren naar haar fans,
in discussie gaan en open kaart spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:30 

Hardtraxx Addict

Yes!

Ey Tevion22, zit jij toevallig in de klas bij Frank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
wil het aantrekkelijk zijn moet die organisatie wel luisteren naar haar fans,
in discussie gaan en open kaart spelen.

Als dat het geval is, zal ik de site zeker bezoeken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:34 

Donateur

Mol schreef:
Ja dat lijkt me wel wat! Beetje connecten met de fanbase is een grote vooruitgang.

Dit dus :) Zeker voor een organisatie lijkt me dat alleen maar voordelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:38 

Artiest

Lijkt mee een hele goede zet van de organisatie ja!
Je creëert daarmee ook een hele vaste fanbase denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:21 

Hardtraxx Addict

Klinkt goed!
Het is altijd leuk om in contact te komen met de DJ's. Het kan heel veel toevoegen, maar ik vraag me af hoe veel DJ's er veel tijd in willen steken. Waarschijnlijk verschilt dat per DJ.
Go for it! Erg goed idee. :thumbup: Het is altijd goed als de mening van de liefhebbers gehoord wordt (en als er dan hopelijk wat mee wordt gedaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Hier ben ik het ook wel mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:
Klinkt goed!
Het is altijd leuk om in contact te komen met de DJ's. Het kan heel veel toevoegen, maar ik vraag me af hoe veel DJ's er veel tijd in willen steken. Waarschijnlijk verschilt dat per DJ.
Go for it! Erg goed idee. :thumbup: Het is altijd goed als de mening van de liefhebbers gehoord wordt (en als er dan hopelijk wat mee wordt gedaan).

Ik denk dat er meer DJs de forums volgen dan je denkt ;) Bijvoorbeeld Coone zie je hier ook wel eens een reactie geven op zijn releases, livesets... Vandaag ook gemerkt dat Frequencerz een account heeft hier. Voor de rest zowat heel Theracords, in-phase en nog een heleboel andere. Dus denk wel dat vele wat meepikken van hardtraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

Tja als producers zouden willen kunnen ze zo hier op hardtraxx een account aanmaken, hun userbase zit hier toch al. Waarom een heel nieuw forum maken...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 16:34 

Artiest

Ik zou ja zeggen bij een contest voor mixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 16:39 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
QonFuzion schreef:
Klinkt goed!

Ik denk dat er meer DJs de forums volgen dan je denkt ;) Bijvoorbeeld Coone zie je hier ook wel eens een reactie geven op zijn releases, livesets... Vandaag ook gemerkt dat Frequencerz een account heeft hier. Voor de rest zowat heel Theracords, in-phase en nog een heleboel andere. Dus denk wel dat vele wat meepikken van hardtraxx ;)

Inderdaad, Thera zijn baan bestaat volgens mij vooral uit Hardtraxx, Harderstate, Theharderforum, Facebook, Twitter en Hyves up to date houden. :P

Maar mij lijkt het op zich wel vet. Het wordt me niet echt duidelijk of het dan gaat om harddance(en dat is in mijn ogen van techtrance tot industrial hardcore) of meer om hardstyle.
_dp_ schreef:
Tja als producers zouden willen kunnen ze zo hier op hardtraxx een account aanmaken, hun userbase zit hier toch al. Waarom een heel nieuw forum maken...?

Ze zouden zich op zoveel fora kunnen aanmelden.

Maar ik denk dat ze eerder geneigd zijn om zich aan te melden als het een forum is dat via een officiele organisatie geregeld wordt, dan wanneer het is opgericht door eenofandere Jor-D. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 16:47 

Artiest

Jor-D heeft andsers aardige contacten met Scantraxx en Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 16:50 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Een hardtraxx stage op the qontinent krijg je inderdaad niet zomaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:09 

Hardtraxx Addict

Leuk idee, maar kan het niet gewoon in samenwerking met Hardtraxx? Dat ze een eigen sectie op het forum krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
_dp_ schreef:

Maar ik denk dat ze eerder geneigd zijn om zich aan te melden als het een forum is dat via een officiele organisatie geregeld wordt, dan wanneer het is opgericht door eenofandere Jor-D. ;)

Wat maakt een forum van een organisatie als B2S nou officiëler als een forum gemaakt door iemand uit de community zelf? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:42 

Hardtraxx Beheerder

_dp_ schreef:
hidde schreef:
_dp_ schreef:

Wat maakt een forum van een organisatie als B2S nou officiëler als een forum gemaakt door iemand uit de community zelf? >.<

Maakt het er ook niet beter op. Neem maar een voorbeeld aan de Fusion Community. Leuke opzet, maar dat werkt dus blijkbaar niet omdat het slechts 1 label is. Dat forum is min of meer dood als er niets nieuws is. Hier op Hardtraxx heb je alles mbt de verschillende feesten, artiesten en labels van de 'harder styles'. Veel meer keus dus.

Maarja, er wordt al gelijk over een 'forum' idee gesproken terwijl dat zooooo standaard is. Forumpje online en je hebt een community? Think again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:55 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
hidde schreef:
_dp_ schreef:

Het forum wordt er vast niet officiëler op, toch denk ik dat als de baas van B2S aan headhunterz of wie dan ook vraagt om te joinen, dat die dat dan eerder doet wanneer Jor-D dat vraag(no offence ofcourse) :)

Een Fusion forum is natuurlijk een beetje een te krap onderwerp lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:02 

Donateur

De organisaties durven zich niet intensief in te laten met een community als Hardtraxx omdat dat hun teloorgang kan betekenen. Een eigen forum, kunnen ze zelf bijhouden en ongewenst commentaar(of advies) kunnen ze in de kiem smoren (en deleten dus).

Als ze met een forum als dit in zee zouden gaan en er echt voor zouden willen gaan; dan krijgen wij veel te veel inspraak en dat levert te veel risico op. Dat is de reden, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
De organisaties durven zich niet intensief in te laten met een community als Hardtraxx omdat dat hun teloorgang kan betekenen. Een eigen forum, kunnen ze zelf bijhouden en ongewenst commentaar(of advies) kunnen ze in de kiem smoren (en deleten dus).

Als ze met een forum als dit in zee zouden gaan en er echt voor zouden willen gaan; dan krijgen wij veel te veel inspraak en dat levert te veel risico op. Dat is de reden, denk ik.

ja en dus gaat zo'n forum van een organisatie niet werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:20 

Hardtraxx Elite

Ik wil het graag een kans geven.. De organisatie kan zo ons meer erbij betrekken, wie weet waar het toe kan leiden! Bij voorbaat al zeggen dat t niks wordt vind ik te makkelijk, dat heb je immers ook zelf in de hand..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:43 

Hardtraxx Newbie

nielstil schreef:
Festuca schreef:

Een hardtraxx stage op the qontinent krijg je inderdaad niet zomaar :D

Inderdaad :P
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen