Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Lento violento, voor of tegen?
Voor 51%  51%  [ 23 ]
Tegen 49%  49%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 45
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 00:10 
 
Hardtraxxer

ik ben er eerlijk gezegd tegen, 1 keer vond ik leuk, maar ik vind het niet echt wat hebben, het tempo en de energie is er gewoon uit in zo'n intro en dan gaat het nog lekker lang door ook.. dat vind ik zonde.. maar dat is mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dnb ligt idd oorspronkelijk bij de 170 drm wordt dnb ook veel met hc gemixed en zijn veel dnb artiesten overgestapt op hc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 00:47 
 
Hardtraxxer

ik vind het lekker en al zeker in de rock civilization edit

het is eens iets nieuws, echter moet dit niet algemeen worden

als er voortaan in elke hardstyle track zo'n stuk komt zal het gaan vervelen en kunnen we hardstyle in vervolg slowstyle gaan noemen

maar stilstaan hierop?

ik dacht het niet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het een btje te langdradig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het klinkt wel leuk, maar om het een hele nieuwe stijl te noemen... Leuk voor een paar keer te verwerken in een nummertje, maar meer ook niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rate Reducer (Headhunterz Remix) heeft dat toch ook een beetje? Maar dan word ie steeds sneller
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 14:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lento is best relaxed, maar niet in combinatie met hardstyle.
Ik heb deze helemaal kapot geluisterd:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Lento is best relaxed, maar niet in combinatie met hardstyle.
Ik heb deze helemaal kapot geluisterd:


Ik vind dit wel wat hebben, maar het mist voor mij een beukende climax :P Vandaar dat ik de combo met hardstyle ook zo goed vind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de innovatie juist wel wat hebben! Dit specifieke iets hoeft niet van mij ieder uur terug te komen, maar 1 of 2 keer op een avond een ander geluid tussendoor vind ik juist wel netjes. Het houd de eentonigheid uit een avond door toch wat speciaals te doen met je tracks.

Hetzelfde voor die anticlimax. Het leek eerst voor mijn gevoel steeds meer af te gaan op wie de beste melodietjes kon maken. Nu met zo'n nieuwe "hype" van stijlen in een track is dat weer anders, maar juist de combinatie van stukken met en zonder melodie, breaks en experimentjes afgewisseld met de "gangbare" hardstyle vind ik een set interessant maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het niet te vaak voor komt dan is dit nog best leuk om lekker op te bouwen naar een climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
dawasiknie schreef:
Tegen indien het een mode wordt. Hoop dat Technoboy gauw kapt met die undersound want ik vind het 3 keer niks. En het publiek weet ook totaal niet hoe ze erop moeten reageren.

stilstaan :')


Inderdaad hardstyle moet gewoon beetje snel gaan,, ^^ ik luister bijna alleen maar hardstyle dus wat onder de 120 komt vind ik al snel heel sloom :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
dj-rico01 schreef:
dawasiknie schreef:
Tegen indien het een mode wordt. Hoop dat Technoboy gauw kapt met die undersound want ik vind het 3 keer niks. En het publiek weet ook totaal niet hoe ze erop moeten reageren.

stilstaan :')


Bouncen. :cool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 18:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt leuk. Zolang niet iedere producer dit gaat doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Zolang alleen Tby het doet vind ik het prima, undersound klinkt namelijk best leuk imo
Maar te veel is ook weer zo storend
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk wel heel vet! In zowel Rock Civil. Remix en in The Undersound!

The Undersound is trouwens wel een heerlijke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind the undersound heerlijke track, maar de lento violento in rock civil vind ik bagger,
vind het wel leuk af en toe, maar het moet niet zo zijn dat nu elke track van TBY lento erin heeft, dusik ga niet stemmen, misschien een 3e optie toevoegen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor of tegen is sowieso een beetje extreme keuze
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ben voor. het klinkt wel nice cker in de tby remix van rock civilization
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Voor of tegen is sowieso een beetje extreme keuze

Dan krijg je gewoon een lekker duidelijke poll ;).

Het gaat gelijk op zo te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, en nu maak ik er dus +1 van voor Voor. ;) Want ik vind et echt lekker klinken, weer eens wat anders.
Maar ik ben het er wel mee eens dat het niet over-hyped moet worden door producers. Dat zou zonde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 13:18 
 
Hardtraxxer

het is iig iets wat ik nooit zou gaan maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 13:30 
 

Er is ook al een Lento Violento mix van Channel KGB's.. Die is wel aardig, gehoord op Euphoria.

Verder vind ik het wel leuk, als het maar niet te vaak langskomt.. Moet wel exclusief blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Er is ook al een Lento Violento mix van Channel KGB's.. Die is wel aardig, gehoord op Euphoria.

Verder vind ik het wel leuk, als het maar niet te vaak langskomt.. Moet wel exclusief blijven.


Ja die edit had ik inderdaad ook al gehoord. Zal wel tooltje zijn geweest ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het ook prima en vernieuwd in de hardstyle klinken, als het maar bij een paar nummers blijft. Anders krijg je allereerst sets met veel minder nummers en als je een avond alleen maar keihard wilt beuken dat kunnen zulke lento violento nummers mensen goed chagarijnig maken. Maar de nummers die ik tot nu toe hebben gehoord klinken uitermate goed :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen