Steffnov schreef:
@ Hidde (te lange lap tekst om te quoten)
Over het Fruityloops gedeelte ga ik niet met je in discussie, want daar ben ik het gewoon met je eens. Een vriendin van mij haalt soms ook verschrikkelijk mooie sounds uit FL, terwijl ik er zelf de ballen verstand van heb. Een "fruityloopsdeuntje" wordt hier echter bedoeld als een melodie die in 10 minuten in elkaar is gezet en dus erg simpel is, wat ik bij TFS niet het geval vindt.
Dit wil echter niet zeggen dat ik het een heel bijzondere plaat vindt. Nu vind ik de kicks sowieso vrij weinig bijzonder, al zou dit door mijn Hardcore preferentie kunnen komen. Daarnaast vind ik de track gewoon wat leeg overkomen, al zal dat voor iedereen weer anders zijn. En het hoeft niet, zoals ik liet zien met Thunderbeats (ook 2003), wat ik wel weer een heerlijke plaat vind.
Maar goed, ieder zijn eigen mening toch?
*gaat terug naar Meccano Twins - Time Has Come, die overigens ook een geweldige kick heeft*
Dat komt alleen omdat de Donkey Rollers altyd al vooruit liepen

Luister maar eens Ruff, die is uit 2004 maar daar zit een kick in die klinkt als de kicks die je tegenwoordig hoort in Fusion tracks. Terwijl je dat helemaal nog niet had in 2004. Dus ik denk dat je dan ook verder niet veel platen vol vind klinken uit die tyd