Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:10 

RAW-vizion schreef:
hardstylelover1997 schreef:
ook lekkurrr natuurlijk maar de kicks zijn het best :P

Een meisje die van early HS houd :surrender: amen :worship:

BTW:
deze kick blijft ook beest :D

love that one to is super hot die kicks die melodie verkocht maar schiet mijn favo niet voorbij (L) (L) (L) maar blijft fucking lekkeruhh kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
@Beschuit & Steffnov, Dat is nou early -.-

Nee, dit is early. En vet. En met een monsterlijke kick

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RAW-vizion schreef:

Dat is idd early maar dat andere ook ;) als je dat niet weet :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:13 

die tekst ook ik angels cry (L) i am for ever..... tonight will be difrent love it lekker horrorachtig :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Steffnov schreef:
RAW-vizion schreef:

Dat is idd early maar dat andere ook ;) als je dat niet weet :lol: :x

Oh, het is early. Maar dat geeft het geen vrijbrief een niet bijzondere kick te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

Iemand zei horror-ish (Nightmare Anthem, ik weet het) en kicks?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:16 

deze is ook lekkeruh or (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Oh, het is early. Maar dat geeft het geen vrijbrief een niet bijzondere kick te hebben

Totdat je zulke een keer live hoort, dan snap je het :P

Nog 1 dan maar. In deze zowel in het intro als climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

deze is ook lekkeruh or (L)

+1 voor het noemen van die en niet die achterlijke remix van Evil Activities...

Waarbij ik een voorbeeld wil voegen hoe het wel kan:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Amnesys - Raw Generation :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:59 

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:00 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
RAW-vizion schreef:

als dat op papier stond zou ik t gebruiken om mn achterste op de wc af te vegen.

Jezus...(het huillachpoppetje mag je er self bij verzinnen)

Kerel ga een eind heen ofzo met je simpele fruityloopstrack. Je hebt totaaaal geen idee hoe ie dingen werken. Je lult echt wat uit je nek man, net alsof FL geen volwaardige DAW is en het producen per definitie simpel maakt. Of je nou FL of Logic gebruikt, synthesis, mixing, mastering en creativiteit blijven hetzelfde. Het verschil zit m in de GUI en de plugins en dat is allemaal gewoon persoonlijke voorkeur. Voor plugins is uiteraard vervanging te vinden. Jij hebt volgens mij geen idee wat die termen inhouden en volgens mij heb jij de creativiteit van een geestelijk gehandicapte lama. Serieus, jij kan geilen op 14jarige meisjes op fora, daar houdt t volgens mij wel op. :lol:

Daarnaast, wtf lul je over Funky Shit? :lol: Geen kicks die een octaaf rondvliegen, geen triplet melodieën van 32 beats lang, geen gedistorte scheetjes maar harde kicks met basslines, percussie en screeches. Kan je daar niet tegen ofzo? :lol:

Of je het niets vind zal mij een worst wezen, maar als je een knuppel bent die zelf niks kan met een sequencer en dan ook zulke onzin gaat zeuren alsof je het zelf wel even 1 2 3 na zou maken, nee dat schiet mij in het verkeerde keelgat. :lol:

Daarnaast mag je wel wat respect tonen voor de oude sound. Zonder was er nu ook niet de muziek die jij leuk vind. :)

Sorry voor overdreven reactie, maar echt zulke kansloze reacties kan ik niet tegen, zeker niet van iemand die 95% van zijn dag besteed aan fappen op de hyvesfoto van zijn 14jarige buurmeisje. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:04 

hidde schreef:
biscuit schreef:
RAW-vizion schreef:

als dat op papier stond zou ik t gebruiken om mn achterste op de wc af te vegen.

Kerel ga een eind heen ofzo met je simpele fruityloopstrack. Je hebt totaaaal geen idee hoe ie dingen werken. Je lult echt wat uit je nek man, net alsof FL geen volwaardige DAW is en het producen per definitie simpel maakt. Of je nou FL of Logic gebruikt, synthesis, mixing, mastering en creativiteit blijven hetzelfde. Het verschil zit m in de GUI en de plugins en dat is allemaal gewoon persoonlijke voorkeur. Voor plugins is uiteraard vervanging te vinden. Jij hebt volgens mij geen idee wat die termen inhouden en volgens mij heb jij de creativiteit van een geestelijk gehandicapte lama. Serieus, jij kan geilen op 14jarige meisjes op fora, daar houdt t volgens mij wel op. :lol:

Daarnaast, wtf lul je over Funky Shit? :lol: Geen kicks die een octaaf rondvliegen, geen triplet melodieën van 32 beats lang, geen gedistorte scheetjes maar harde kicks met basslines, percussie en screeches. Kan je daar niet tegen ofzo? :lol:

Of je het niets vind zal mij een worst wezen, maar als je een knuppel bent die zelf niks kan met een sequencer en dan ook zulke onzin gaat zeuren alsof je het zelf wel even 1 2 3 na zou maken, nee dat schiet mij in het verkeerde keelgat. :lol:

Daarnaast mag je wel wat respect tonen voor de oude sound. Zonder was er nu ook niet de muziek die jij leuk vind. :)

Sorry voor overdreven reactie, maar echt zulke kansloze reacties kan ik niet tegen, zeker niet van iemand die 95% van zijn dag besteed aan fappen op de hyvesfoto van zijn 14jarige buurmeisje. >.<

lang >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:05 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
biscuit schreef:
RAW-vizion schreef:

Haha bedankt dat je de moeite neemt, ik kan er zelf ook niet tegen als iemand zulke opmerkingen maakt. Alleen ik dacht ga er geen moeite voor doen om het uit te leggen, maar dat heb jij even mooi voor me gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:06 

Hardtraxx Veteran

lang >.<

Lui :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:07 

Steffnov schreef:
lang >.<

jep >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:07 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
lang >.<

jep >.<

Lees maar, is goed voor je opvoeding :thumbup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:09 

Hardtraxx Addict

Als je echt niet meer kan bedenken dan wat jij zojuist post, zeg dan gewoon niets. Dit is een forum, een plaats waar je discussieert over onderwerpen. Niet een plaats waar je alleen simpele oneliners dropt en zeker geen plaats waar je zeurt over lange posts. >.<

OT: Andrea Montorsi - Hospital heeft lekkere kicks. Hardtrance maar toch. :D

e: was @ hardstylelover ofc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Als je echt niet meer kan bedenken dan wat jij zojuist post, zeg dan gewoon niets. Dit is een forum, een plaats waar je discussieert over onderwerpen. Niet een plaats waar je alleen simpele oneliners dropt en zeker geen plaats waar je zeurt over lange posts. >.<

OT: Andrea Montorsi - Hospital heeft lekkere kicks. Hardtrance maar toch. :D

Danny V - Hangover, ontiegelijk harde kicks voor HT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:13 

Hardtraxx Addict

Ahhh ja Danny V... :worship:

Louk - Zulu Warrior heeft ook vette. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:14 

hidde schreef:

amen brother :thumbup: ook een goeie ,Masters Of Chaos - Retribution
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:16 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

indeed :thumbsup:

Busho - Recreational heb ook een heerlijke kick, niet heel hard ofzo maar wel een heerlijke vibe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:20 

Hardtraxx Addict

Ik begin trouwens steeds meer te denken dat hardstylelover een troll is. :lol: Welk 14jarig meisje is er nou om 1:20 nog op, kent Zulu Warrior en probeert Olijfboompje online te versieren... :lol: Mja whatever.

Busho is sowieso win.

Argy heeft ook dikke kicks. Fridge Magnet, daaaamn. :drool: Projekt.Tek - Oddball 5 heeft ook vette. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:21 

RAW-vizion schreef:
hidde schreef:

indeed :thumbsup:

Busho - Recreational heb ook een heerlijke kick, niet heel hard ofzo maar wel een heerlijke vibe :D

en gelijk heb je :clap: :yay: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 01:21 

Hardtraxx Veteran

@ Hidde (te lange lap tekst om te quoten)

Over het Fruityloops gedeelte ga ik niet met je in discussie, want daar ben ik het gewoon met je eens. Een vriendin van mij haalt soms ook verschrikkelijk mooie sounds uit FL, terwijl ik er zelf de ballen verstand van heb. Een "fruityloopsdeuntje" wordt hier echter bedoeld als een melodie die in 10 minuten in elkaar is gezet en dus erg simpel is, wat ik bij TFS niet het geval vindt.

Dit wil echter niet zeggen dat ik het een heel bijzondere plaat vindt. Nu vind ik de kicks sowieso vrij weinig bijzonder, al zou dit door mijn Hardcore preferentie kunnen komen. Daarnaast vind ik de track gewoon wat leeg overkomen, al zal dat voor iedereen weer anders zijn. En het hoeft niet, zoals ik liet zien met Thunderbeats (ook 2003), wat ik wel weer een heerlijke plaat vind.

Maar goed, ieder zijn eigen mening toch?

*gaat terug naar Meccano Twins - Time Has Come, die overigens ook een geweldige kick heeft*
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen