biscuit schreef:
RAW-vizion schreef:
@Beschuit & Steffnov, Dat is nou early

als dat op papier stond zou ik t gebruiken om mn achterste op de wc af te vegen.
Jezus...(het huillachpoppetje mag je er self bij verzinnen)
Kerel ga een eind heen ofzo met je simpele fruityloopstrack. Je hebt totaaaal geen idee hoe ie dingen werken. Je lult echt wat uit je nek man, net alsof FL geen volwaardige DAW is en het producen per definitie simpel maakt. Of je nou FL of Logic gebruikt, synthesis, mixing, mastering en creativiteit blijven hetzelfde. Het verschil zit m in de GUI en de plugins en dat is allemaal gewoon persoonlijke voorkeur. Voor plugins is uiteraard vervanging te vinden. Jij hebt volgens mij geen idee wat die termen inhouden en volgens mij heb jij de creativiteit van een geestelijk gehandicapte lama. Serieus, jij kan geilen op 14jarige meisjes op fora, daar houdt t volgens mij wel op.
Daarnaast, wtf lul je over Funky Shit?

Geen kicks die een octaaf rondvliegen, geen triplet melodieën van 32 beats lang, geen gedistorte scheetjes maar harde kicks met basslines, percussie en screeches. Kan je daar niet tegen ofzo?
Of je het niets vind zal mij een worst wezen, maar als je een knuppel bent die zelf niks kan met een sequencer en dan ook zulke onzin gaat zeuren alsof je het zelf wel even 1 2 3 na zou maken, nee dat schiet mij in het verkeerde keelgat.
Daarnaast mag je wel wat respect tonen voor de oude sound. Zonder was er nu ook niet de muziek die jij leuk vind.
Sorry voor overdreven reactie, maar echt zulke kansloze reacties kan ik niet tegen, zeker niet van iemand die 95% van zijn dag besteed aan fappen op de hyvesfoto van zijn 14jarige buurmeisje.