Active topics in Algemeen

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Pattern 2 akkoord :drool:
Hoop dat zatox ermee begint op Black :lol:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
wootum wrote:
roberttt wrote:pattern 2
Dat kan gewoon niet anders :love:
Vind er eigenlijk niet zoveel aan... Heel de track niet. Zal er wel aan liggen dat ik niet zo een Raw liefhebber ben :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Kick van Pattern 2 is wel keihard maar ik vind hem niet echt mooi, er zit te veel distortion op naar mijn mening.
Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
WZY wrote:
Rawbin wrote:
WZY wrote:Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-front :/ vind zijn nieuwere werk meer euphorisch.

On: CO2 kicks :love:
De melodieën mogen dan wat euphorischer zijn van het nieuwe werk, vind het toch echt nog 'raw'.

Grondlegger van de rawstyle zou ik ook niet zeggen, maar hij heeft rawstyle wel weer op de kaart gezet.
wat i er zo raw aan dan? :/
Serieus, wat er raw is aan B-Front? Laat ik hier maar niks op zeggen.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Haha, ik zie het alweer helemaal gebeuren... Na Headhunterz wordt nu B-Front de gebeten hond. Populariteit word een heikel punt op een gegeven moment.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Struikrover wrote:Haha, ik zie het alweer helemaal gebeuren... Na Headhunterz wordt nu B-Front de gebeten hond. Populariteit word een heikel punt op een gegeven moment.
Nee hoor, vind zijn tracks vet, maar niet raw. Inner creativity kan je niet vergelijken met who wants this..
5 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Ik denk dat B-Front gauw raw wordt genoemd door zijn hit vorig jaar, magic.
Deze is echt wel rauw maar wil niet meteen zeggen dat ie alleen maar rauw maakt.
Zijn stijl is naar mijn mening wel cker wat donkerder. Pattern 2 is echt wel een
Hardcore kick. Ik heb hem in een mix van mij ook als laatste plaat opgekrikt tot 160 bpm
Dan gaat deze plaat echt lekker als jet mij vraagt :-D
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
WZY wrote:
Struikrover wrote:Haha, ik zie het alweer helemaal gebeuren... Na Headhunterz wordt nu B-Front de gebeten hond. Populariteit word een heikel punt op een gegeven moment.
Nee hoor, vind zijn tracks vet, maar niet raw. Inner creativity kan je niet vergelijken met who wants this..
Omdat je Inner Creativity niet kan vergelijken met who wants this, is Inner Creativity geen rawstyle?

Sorry hoor maar als je platen als Magic, Sleepwalker, Scary Noises, Chemical, Inner Creativity, Loudness remix (en zo kan ik nog wel even doorgaan) hoort hoef ik volgens mij niet uit te leggen waarom B-Front zeker wel rawstyle maakt.

Tuurlijk zitten er ook tracks bij waarbij de melodie wat euforischer is, maar er toch een raw/duister tintje aan zit.

Of je wil headhunterz met b-front vergelijken als b-front geen raw is?
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
als jij B-front raw vind mag dat, ik vind zijn tracks vet, maar hijs is zeker niet de koning van de zogenaamde rawstyle of de wat hardere kant van hardstyle :thumbup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Vind het toch wel vreemd dat in mijn ogen B-Front's meest rauwe platen collabs waren...
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
Skedoedelefloeps wrote:Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Vind het toch wel vreemd dat in mijn ogen B-Front's meest rauwe platen collabs waren...
dat dacht ik ook, maar dan krijg je weer z'n nutteloze discussie en dat hoort hier niet in dit topic thuis :thumbup:
dus ff ontopic nu: Wild Motherfucker kicks zijn heel er vet :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
WZY wrote:als jij B-front raw vind mag dat, ik vind zijn tracks vet, maar hijs is zeker niet de koning van de zogenaamde rawstyle of de wat hardere kant van hardstyle :thumbup:
Je draait nu meer om mijn vraag heen. Dat B-Front de koning van de rawstyle zal je ook niet uit mijn mond horen komen, want dat is inderdaad niet zo. Maar ben nog steeds van mening dat hij de rawstyle weer opde kaart heeft gezet. Maar aangezien jij who wants this niet met inner creativity kan vergelijking vraag ik me af waar jij B-Front zou plaatsen?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Ik geef je daar wel gelijk in. Nu heb ik het er ook niet bij gezegd, omdat het nu over B-Front ging, maar ik heb zeker wel respect voor Frontliner en Slimshore (die heeft toch die dikke kicks in de collab(s) met b-front gezet).

Maar OT:

Acti vs Mani - Enquensu Ocha
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm :drool:
Vooral die in de 2e climax :worship:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Pommer wrote:Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm :drool:
Vooral die in de 2e climax :worship:
Zoals die kick in de 2e climax van Furious oeee dan krijg ik kippenvel en gooi ik hem op 160 bpm :drool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Transmission van Crypsis & Dana is ook beestachtig :love:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Crypsis - Higgest Pressure
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ja hij heeft de track verneukt met die kicks van hem. Vind ik het enige minpunt aan die track.
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
Lyst wrote:
Ja hij heeft de track verneukt met die kicks van hem. Vind ik het enige minpunt aan die track.
Komt niet alleen door hem, die kick is van allebei de mannen :thumbup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De kicks die ik niet mooi vind, zijn de typische frontliner kicks.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Lyst wrote:De kicks die ik niet mooi vind, zijn de typische frontliner kicks.
You hate them or you love them, I love them! :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Luna & E-Force - Blacklight :loving:
D
The R3bels - Pattern 2 :worship:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Frontliner - The First Cut :D
Headhunterz - Subsonic(Harbass Edit) :$