Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Pattern 2 akkoord :drool:
Hoop dat zatox ermee begint op Black :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
roberttt schreef:
pattern 2

Dat kan gewoon niet anders :love:

Vind er eigenlijk niet zoveel aan... Heel de track niet. Zal er wel aan liggen dat ik niet zo een Raw liefhebber ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Kick van Pattern 2 is wel keihard maar ik vind hem niet echt mooi, er zit te veel distortion op naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 19:43 

Hardtraxxer

WZY schreef:
Rawbin schreef:
WZY schreef:
Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-front :/ vind zijn nieuwere werk meer euphorisch.

On: CO2 kicks :love:

De melodieën mogen dan wat euphorischer zijn van het nieuwe werk, vind het toch echt nog 'raw'.

Grondlegger van de rawstyle zou ik ook niet zeggen, maar hij heeft rawstyle wel weer op de kaart gezet.

wat i er zo raw aan dan? :/

Serieus, wat er raw is aan B-Front? Laat ik hier maar niks op zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 19:57 

Hardtraxxer

Haha, ik zie het alweer helemaal gebeuren... Na Headhunterz wordt nu B-Front de gebeten hond. Populariteit word een heikel punt op een gegeven moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 20:30 

Hardtraxx Addict

Struikrover schreef:
Haha, ik zie het alweer helemaal gebeuren... Na Headhunterz wordt nu B-Front de gebeten hond. Populariteit word een heikel punt op een gegeven moment.

Nee hoor, vind zijn tracks vet, maar niet raw. Inner creativity kan je niet vergelijken met who wants this..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:19 

Hardtraxx Newbie

Ik denk dat B-Front gauw raw wordt genoemd door zijn hit vorig jaar, magic.
Deze is echt wel rauw maar wil niet meteen zeggen dat ie alleen maar rauw maakt.
Zijn stijl is naar mijn mening wel cker wat donkerder. Pattern 2 is echt wel een
Hardcore kick. Ik heb hem in een mix van mij ook als laatste plaat opgekrikt tot 160 bpm
Dan gaat deze plaat echt lekker als jet mij vraagt :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Struikrover schreef:

Nee hoor, vind zijn tracks vet, maar niet raw. Inner creativity kan je niet vergelijken met who wants this..

Omdat je Inner Creativity niet kan vergelijken met who wants this, is Inner Creativity geen rawstyle?

Sorry hoor maar als je platen als Magic, Sleepwalker, Scary Noises, Chemical, Inner Creativity, Loudness remix (en zo kan ik nog wel even doorgaan) hoort hoef ik volgens mij niet uit te leggen waarom B-Front zeker wel rawstyle maakt.

Tuurlijk zitten er ook tracks bij waarbij de melodie wat euforischer is, maar er toch een raw/duister tintje aan zit.

Of je wil headhunterz met b-front vergelijken als b-front geen raw is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

als jij B-front raw vind mag dat, ik vind zijn tracks vet, maar hijs is zeker niet de koning van de zogenaamde rawstyle of de wat hardere kant van hardstyle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:58 

Artiest

Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Vind het toch wel vreemd dat in mijn ogen B-Front's meest rauwe platen collabs waren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 23:00 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Vind het toch wel vreemd dat in mijn ogen B-Front's meest rauwe platen collabs waren...

dat dacht ik ook, maar dan krijg je weer z'n nutteloze discussie en dat hoort hier niet in dit topic thuis :thumbup:
dus ff ontopic nu: Wild Motherfucker kicks zijn heel er vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
als jij B-front raw vind mag dat, ik vind zijn tracks vet, maar hijs is zeker niet de koning van de zogenaamde rawstyle of de wat hardere kant van hardstyle :thumbup:

Je draait nu meer om mijn vraag heen. Dat B-Front de koning van de rawstyle zal je ook niet uit mijn mond horen komen, want dat is inderdaad niet zo. Maar ben nog steeds van mening dat hij de rawstyle weer opde kaart heeft gezet. Maar aangezien jij who wants this niet met inner creativity kan vergelijking vraag ik me af waar jij B-Front zou plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Ik geef je daar wel gelijk in. Nu heb ik het er ook niet bij gezegd, omdat het nu over B-Front ging, maar ik heb zeker wel respect voor Frontliner en Slimshore (die heeft toch die dikke kicks in de collab(s) met b-front gezet).

Maar OT:

Acti vs Mani - Enquensu Ocha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 23:32 

Bierkoning

Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm :drool:
Vooral die in de 2e climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 10:25 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm :drool:
Vooral die in de 2e climax :worship:

Zoals die kick in de 2e climax van Furious oeee dan krijg ik kippenvel en gooi ik hem op 160 bpm :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 10:49 

Bierkoning

Transmission van Crypsis & Dana is ook beestachtig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:17 

Hardtraxx Veteran

Crypsis - Higgest Pressure
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 12:09 

Aan het typen...

Ja hij heeft de track verneukt met die kicks van hem. Vind ik het enige minpunt aan die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 12:25 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Ja hij heeft de track verneukt met die kicks van hem. Vind ik het enige minpunt aan die track.

Komt niet alleen door hem, die kick is van allebei de mannen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 12:30 

Aan het typen...

De kicks die ik niet mooi vind, zijn de typische frontliner kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 18:44 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
De kicks die ik niet mooi vind, zijn de typische frontliner kicks.

You hate them or you love them, I love them! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 01:39 

Hardtraxx Veteran

Luna & E-Force - Blacklight :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 15:20 

The R3bels - Pattern 2 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 18:46 

Hardtraxx Addict

Frontliner - The First Cut :D
Headhunterz - Subsonic(Harbass Edit) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran