Pattern 2 akkoord
Hoop dat zatox ermee begint op Black
Hoop dat zatox ermee begint op Black
Vind er eigenlijk niet zoveel aan... Heel de track niet. Zal er wel aan liggen dat ik niet zo een Raw liefhebber benwootum wrote:Dat kan gewoon niet andersroberttt wrote:pattern 2
Serieus, wat er raw is aan B-Front? Laat ik hier maar niks op zeggen.WZY wrote:wat i er zo raw aan dan?Rawbin wrote:De melodieën mogen dan wat euphorischer zijn van het nieuwe werk, vind het toch echt nog 'raw'.WZY wrote:Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-frontvind zijn nieuwere werk meer euphorisch.
On: CO2 kicks
Grondlegger van de rawstyle zou ik ook niet zeggen, maar hij heeft rawstyle wel weer op de kaart gezet.
Nee hoor, vind zijn tracks vet, maar niet raw. Inner creativity kan je niet vergelijken met who wants this..Struikrover wrote:Haha, ik zie het alweer helemaal gebeuren... Na Headhunterz wordt nu B-Front de gebeten hond. Populariteit word een heikel punt op een gegeven moment.
Omdat je Inner Creativity niet kan vergelijken met who wants this, is Inner Creativity geen rawstyle?WZY wrote:Nee hoor, vind zijn tracks vet, maar niet raw. Inner creativity kan je niet vergelijken met who wants this..Struikrover wrote:Haha, ik zie het alweer helemaal gebeuren... Na Headhunterz wordt nu B-Front de gebeten hond. Populariteit word een heikel punt op een gegeven moment.
dat dacht ik ook, maar dan krijg je weer z'n nutteloze discussie en dat hoort hier niet in dit topic thuisSkedoedelefloeps wrote:Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Vind het toch wel vreemd dat in mijn ogen B-Front's meest rauwe platen collabs waren...
Je draait nu meer om mijn vraag heen. Dat B-Front de koning van de rawstyle zal je ook niet uit mijn mond horen komen, want dat is inderdaad niet zo. Maar ben nog steeds van mening dat hij de rawstyle weer opde kaart heeft gezet. Maar aangezien jij who wants this niet met inner creativity kan vergelijking vraag ik me af waar jij B-Front zou plaatsen?WZY wrote:als jij B-front raw vind mag dat, ik vind zijn tracks vet, maar hijs is zeker niet de koning van de zogenaamde rawstyle of de wat hardere kant van hardstyle
Ik geef je daar wel gelijk in. Nu heb ik het er ook niet bij gezegd, omdat het nu over B-Front ging, maar ik heb zeker wel respect voor Frontliner en Slimshore (die heeft toch die dikke kicks in de collab(s) met b-front gezet).Skedoedelefloeps wrote:Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Vind het toch wel vreemd dat in mijn ogen B-Front's meest rauwe platen collabs waren...
Zoals die kick in de 2e climax van Furious oeee dan krijg ik kippenvel en gooi ik hem op 160 bpmPommer wrote:Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm![]()
Vooral die in de 2e climax
Ja hij heeft de track verneukt met die kicks van hem. Vind ik het enige minpunt aan die track.Skedoedelefloeps wrote:Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
Komt niet alleen door hem, die kick is van allebei de mannenLyst wrote:Ja hij heeft de track verneukt met die kicks van hem. Vind ik het enige minpunt aan die track.Skedoedelefloeps wrote:Mensen, vergeten jullie niet af en toe de credits van Magic te geven aan Frontliner?! Die man wordt vergeten als het om die plaat gaat lijkt het wel, ook Chemical en Scary Noises hoor ik nooit iemand Slim Shore erbij noemen.
You hate them or you love them, I love them!Lyst wrote:De kicks die ik niet mooi vind, zijn de typische frontliner kicks.