Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

demoniak tracks van de DWX bounce CD :drool: wel jump, maar wat een kicks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

shockerz - god music, wat een zaligeee kick zit daarin, vooraal na de 2de climax :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:51 

Artiest

@Dark Symphony, wat trekt jou in de kicks van B-Front tracks... zie er niks speciaals in. Ben toch wel benieuwd waarom die de lekkerste kicks maakt volgens jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
@Dark Symphony, wat trekt jou in de kicks van B-Front tracks... zie er niks speciaals in. Ben toch wel benieuwd waarom die de lekkerste kicks maakt volgens jou.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Kicks van B-Front vind ik ook altijd wel vet ;)
Die kicks stralen gewoon underground uit, klinkt voor mijn gevoel 'industrieel'.

Zelf vind ik de kicks van The R3bels, Brennan Heart, Zatox (vooral The Future :drool: ) & Crypsis altijd ook erg vet!
Dubbele kicks van Toneshifterz zijn ook genieten.
En de reverse-basses van Frontliner (Greenhouse & Toxxic) zijn ook fucking ziek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Kicks van B-Front vind ik ook altijd wel vet ;)
Die kicks stralen gewoon underground uit, klinkt voor mijn gevoel 'industrieel'.

Zelf vind ik de kicks van The R3bels, Brennan Heart, Zatox (vooral The Future :drool: ) & Crypsis altijd ook erg vet!
Dubbele kicks van Toneshifterz zijn ook genieten.
En de reverse-basses van Frontliner (Greenhouse & Toxxic) zijn ook fucking ziek :love:

Die knalde net nog door me speaers, blijft heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 10:47 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk & Profyler Dark Symphony :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:14 

ik ken hardstyle niet vnaf het begin 'de early tijd' dus early spreekt me vrij weinig aan.. ben zowiezo meer van het Duistere en hardere werk omdat ik voor mijn gevoel daar meer op los kan gaan en het luisterd gewoon heerlijk.
en ja b-Front is voor mij toch wel de grondlegger van de 'Raw' om het zo te zeggen.. en ja er zitten 2 tracks tussen van B-front die ik nminder sterk vind en over het algemeen zijn ze stuk voor stuk gewoon dik! maar zo bekijk ik het en zo denk ik over B-front daarom vind ik het ook egr jammer dat die met een track aan komt kakken als Rebrith.. weetje het is wel vet maar de stijl van Rebirth past gewoon niet bij de stijl van B-front en daarom vind ik nou die track vrij weinig aan.
genoeg uitleg zo? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:22 

ben ook wel benieuwd, DarkSymph :P
Dus omdat jij B-Front de grondlegger van Raw vind, vind je zijn kicks goed? :P
Early tijd heeft skoedel ook niet meegemaakt btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:44 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Sorry maar dat is de grootste onzin die ik deze week gelezen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:55 

Bierkoning

Ik zou B-Front niet de grondlegger van "Raw" noemen >.<
Das een belediging voor Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:56 

Donateur

Pommer schreef:
Ik zou B-Front niet de grondlegger van "Raw" noemen >.<
Das een belediging voor The Beholder

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:02 

Hardtraxxer

Ik vind de kick uit Magic van B-Front & Frontliner toch ook wel ziek hoor. Omdat hij zo overdreven is is het een lekkere kick. En wat is er nou zo erg dat hij die kicks de beste vind. Precies alsof je hem probeert te overtuigen dat hij iemand anders moet kiezen :/

Beste kicks:
B-Front & Frontliner - Magic
Zatox - Indoctrination
The Machine - Times Like These
En voor de rest zowat alles van Noisecontrollers, Crump, Shreek, etc...

Beste reverze bass:
Frontliner - Toxxxic
Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:05 

Hardtraxx Addict

Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-front :/ vind zijn nieuwere werk meer euphorisch.

On: CO2 kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:05 

Bierkoning

beste kicks ooit blijven gewoon van Followers & Immeasurably :loving:
die van Justice 4 All zijn ook nie verkeerd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

The Machine - Loud Tool heeft echt zieke, kwam er alleen laatst achter dat een Luke Spellbound track exact dezelfde heeft. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-front :/ vind zijn nieuwere werk meer euphorisch.

De melodieën mogen dan wat euphorischer zijn van het nieuwe werk, vind het toch echt nog 'raw'.

Grondlegger van de rawstyle zou ik ook niet zeggen, maar hij heeft rawstyle wel weer op de kaart gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:36 

Donateur

pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:43 

Artiest

DarkSymphony schreef:

ik ken hardstyle niet vnaf het begin 'de early tijd' dus early spreekt me vrij weinig aan.. ben zowiezo meer van het Duistere en hardere werk omdat ik voor mijn gevoel daar meer op los kan gaan en het luisterd gewoon heerlijk.
en ja b-Front is voor mij toch wel de grondlegger van de 'Raw' om het zo te zeggen.. en ja er zitten 2 tracks tussen van B-front die ik nminder sterk vind en over het algemeen zijn ze stuk voor stuk gewoon dik! maar zo bekijk ik het en zo denk ik over B-front daarom vind ik het ook egr jammer dat die met een track aan komt kakken als Rebrith.. weetje het is wel vet maar de stijl van Rebirth past gewoon niet bij de stijl van B-front en daarom vind ik nou die track vrij weinig aan.
genoeg uitleg zo? ^^

Lol, early is ook niet mijn ding, laat dat duidelijk zijn.
Maar grondlegger van raw?! Sorry hoor, ik accepteer je mening en verschil in smaak, maar grondlegger van raw dan moet je toch echt even achter je oren gaan krabben. Want dat is de grootste onzin die ik ken! Als je iemand grondlegger wilt noemen van raw noem dan The Beholder... niet Bob... ik kan zoveel platen van The Beholder opnoemen die qua sounds, kicks, sfeer vele malen ruiger zijn dan dingen van Bob.
Ik accepteer dat je Bob geweldig vind, ieder z'n smaak, maar jezelf raw fan noemen en vervolgens Bob de grondlegger te noemen... dan ga ik toch mezelf dingen afvragen.
Wat vind je van een kick als Do You Want Heavy dan?! To Protect And Serve? Annihilating? In mijn ogen heerlijke raw platen met kicks die ik een miljoen keer beter vind dan wat B-Front produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:47 

Bierkoning

nog een: Donkey Rollers - Ruff :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:43 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
WZY schreef:

De melodieën mogen dan wat euphorischer zijn van het nieuwe werk, vind het toch echt nog 'raw'.

Grondlegger van de rawstyle zou ik ook niet zeggen, maar hij heeft rawstyle wel weer op de kaart gezet.

wat i er zo raw aan dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:34 

Donateur

Philippe Rochard - MashUp, alleen jammer dat het niet z'n eigen kick is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:51 

Hardtraxxer

Temptation van The R3bels heeft me toch een kick, wordt er soms een beetje bang van! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:10 

Hardtraxxer

Yoeloe schreef:
Feel my Fire blijft gewoon :worship:

+ 1 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:11 

Hardtraxx Crew

roberttt schreef:
pattern 2

Dat kan gewoon niet anders :love:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen