demoniak tracks van de DWX bounce CD
wel jump, maar wat een kicks 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
shockerz - god music, wat een zaligeee kick zit daarin, vooraal na de 2de climax 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
@Dark Symphony, wat trekt jou in de kicks van B-Front tracks... zie er niks speciaals in. Ben toch wel benieuwd waarom die de lekkerste kicks maakt volgens jou.
Skedoedelefloeps wrote:@Dark Symphony, wat trekt jou in de kicks van B-Front tracks... zie er niks speciaals in. Ben toch wel benieuwd waarom die de lekkerste kicks maakt volgens jou.
Kicks van B-Front vind ik ook altijd wel vet
Die kicks stralen gewoon underground uit, klinkt voor mijn gevoel 'industrieel'.
Zelf vind ik de kicks van The R3bels, Brennan Heart, Zatox (vooral The Future
) & Crypsis altijd ook erg vet!
Dubbele kicks van Toneshifterz zijn ook genieten.
En de reverse-basses van Frontliner (Greenhouse & Toxxic) zijn ook fucking ziek
Die kicks stralen gewoon underground uit, klinkt voor mijn gevoel 'industrieel'.
Zelf vind ik de kicks van The R3bels, Brennan Heart, Zatox (vooral The Future
Die knalde net nog door me speaers, blijft heerlijk!Daveytl wrote:Kicks van B-Front vind ik ook altijd wel vet![]()
Zelf vind ik de kicks van The R3bels, Brennan Heart, Zatox (vooral The Future) & Crypsis altijd ook erg vet!
Digital Punk & Profyler Dark Symphony 
-
D
ik ken hardstyle niet vnaf het begin 'de early tijd' dus early spreekt me vrij weinig aan.. ben zowiezo meer van het Duistere en hardere werk omdat ik voor mijn gevoel daar meer op los kan gaan en het luisterd gewoon heerlijk.Skedoedelefloeps wrote:@Dark Symphony, wat trekt jou in de kicks van B-Front tracks... zie er niks speciaals in. Ben toch wel benieuwd waarom die de lekkerste kicks maakt volgens jou.
en ja b-Front is voor mij toch wel de grondlegger van de 'Raw' om het zo te zeggen.. en ja er zitten 2 tracks tussen van B-front die ik nminder sterk vind en over het algemeen zijn ze stuk voor stuk gewoon dik! maar zo bekijk ik het en zo denk ik over B-front daarom vind ik het ook egr jammer dat die met een track aan komt kakken als Rebrith.. weetje het is wel vet maar de stijl van Rebirth past gewoon niet bij de stijl van B-front en daarom vind ik nou die track vrij weinig aan.
genoeg uitleg zo?
-
A
ben ook wel benieuwd, DarkSymph
Dus omdat jij B-Front de grondlegger van Raw vind, vind je zijn kicks goed?
Early tijd heeft skoedel ook niet meegemaakt btw
Dus omdat jij B-Front de grondlegger van Raw vind, vind je zijn kicks goed?
Early tijd heeft skoedel ook niet meegemaakt btw
Sorry maar dat is de grootste onzin die ik deze week gelezen heb.Daveytl wrote:Die kicks stralen gewoon underground uit, klinkt voor mijn gevoel 'industrieel'.
Ik zou B-Front niet de grondlegger van "Raw" noemen
Das een belediging voor Zany
Das een belediging voor Zany
Pommer wrote:Ik zou B-Front niet de grondlegger van "Raw" noemen![]()
Das een belediging voor The Beholder
Ik vind de kick uit Magic van B-Front & Frontliner toch ook wel ziek hoor. Omdat hij zo overdreven is is het een lekkere kick. En wat is er nou zo erg dat hij die kicks de beste vind. Precies alsof je hem probeert te overtuigen dat hij iemand anders moet kiezen
Beste kicks:
B-Front & Frontliner - Magic
Zatox - Indoctrination
The Machine - Times Like These
En voor de rest zowat alles van Noisecontrollers, Crump, Shreek, etc...
Beste reverze bass:
Frontliner - Toxxxic
Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
Beste kicks:
B-Front & Frontliner - Magic
Zatox - Indoctrination
The Machine - Times Like These
En voor de rest zowat alles van Noisecontrollers, Crump, Shreek, etc...
Beste reverze bass:
Frontliner - Toxxxic
Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-front
vind zijn nieuwere werk meer euphorisch.
On: CO2 kicks
beste kicks ooit blijven gewoon van Followers & Immeasurably
die van Justice 4 All zijn ook nie verkeerd
die van Justice 4 All zijn ook nie verkeerd
The Machine - Loud Tool heeft echt zieke, kwam er alleen laatst achter dat een Luke Spellbound track exact dezelfde heeft. 
De melodieën mogen dan wat euphorischer zijn van het nieuwe werk, vind het toch echt nog 'raw'.WZY wrote:Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-frontvind zijn nieuwere werk meer euphorisch.
Grondlegger van de rawstyle zou ik ook niet zeggen, maar hij heeft rawstyle wel weer op de kaart gezet.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lol, early is ook niet mijn ding, laat dat duidelijk zijn.DarkSymphony wrote:ik ken hardstyle niet vnaf het begin 'de early tijd' dus early spreekt me vrij weinig aan.. ben zowiezo meer van het Duistere en hardere werk omdat ik voor mijn gevoel daar meer op los kan gaan en het luisterd gewoon heerlijk.Skedoedelefloeps wrote:@Dark Symphony, wat trekt jou in de kicks van B-Front tracks... zie er niks speciaals in. Ben toch wel benieuwd waarom die de lekkerste kicks maakt volgens jou.
en ja b-Front is voor mij toch wel de grondlegger van de 'Raw' om het zo te zeggen.. en ja er zitten 2 tracks tussen van B-front die ik nminder sterk vind en over het algemeen zijn ze stuk voor stuk gewoon dik! maar zo bekijk ik het en zo denk ik over B-front daarom vind ik het ook egr jammer dat die met een track aan komt kakken als Rebrith.. weetje het is wel vet maar de stijl van Rebirth past gewoon niet bij de stijl van B-front en daarom vind ik nou die track vrij weinig aan.
genoeg uitleg zo?
Maar grondlegger van raw?! Sorry hoor, ik accepteer je mening en verschil in smaak, maar grondlegger van raw dan moet je toch echt even achter je oren gaan krabben. Want dat is de grootste onzin die ik ken! Als je iemand grondlegger wilt noemen van raw noem dan The Beholder... niet Bob... ik kan zoveel platen van The Beholder opnoemen die qua sounds, kicks, sfeer vele malen ruiger zijn dan dingen van Bob.
Ik accepteer dat je Bob geweldig vind, ieder z'n smaak, maar jezelf raw fan noemen en vervolgens Bob de grondlegger te noemen... dan ga ik toch mezelf dingen afvragen.
Wat vind je van een kick als Do You Want Heavy dan?! To Protect And Serve? Annihilating? In mijn ogen heerlijke raw platen met kicks die ik een miljoen keer beter vind dan wat B-Front produceert.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wat i er zo raw aan dan?Rawbin wrote:De melodieën mogen dan wat euphorischer zijn van het nieuwe werk, vind het toch echt nog 'raw'.WZY wrote:Ik snap echt niet wat er zo 'raw' is aan B-frontvind zijn nieuwere werk meer euphorisch.
Grondlegger van de rawstyle zou ik ook niet zeggen, maar hij heeft rawstyle wel weer op de kaart gezet.
Philippe Rochard - MashUp, alleen jammer dat het niet z'n eigen kick is 
Temptation van The R3bels heeft me toch een kick, wordt er soms een beetje bang van! 
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
+ 1Yoeloe wrote:Feel my Fire blijft gewoon