DarkSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
@Dark Symphony, wat trekt jou in de kicks van B-Front tracks... zie er niks speciaals in. Ben toch wel benieuwd waarom die de lekkerste kicks maakt volgens jou.
ik ken hardstyle niet vnaf het begin 'de early tijd' dus early spreekt me vrij weinig aan.. ben zowiezo meer van het Duistere en hardere werk omdat ik voor mijn gevoel daar meer op los kan gaan en het luisterd gewoon heerlijk.
en ja b-Front is voor mij toch wel de grondlegger van de 'Raw' om het zo te zeggen.. en ja er zitten 2 tracks tussen van B-front die ik nminder sterk vind en over het algemeen zijn ze stuk voor stuk gewoon dik! maar zo bekijk ik het en zo denk ik over B-front daarom vind ik het ook egr jammer dat die met een track aan komt kakken als Rebrith.. weetje het is wel vet maar de stijl van Rebirth past gewoon niet bij de stijl van B-front en daarom vind ik nou die track vrij weinig aan.
genoeg uitleg zo?

Lol, early is ook niet mijn ding, laat dat duidelijk zijn.
Maar grondlegger van raw?! Sorry hoor, ik accepteer je mening en verschil in smaak, maar grondlegger van raw dan moet je toch echt even achter je oren gaan krabben. Want dat is de grootste onzin die ik ken! Als je iemand grondlegger wilt noemen van raw noem dan The Beholder... niet Bob... ik kan zoveel platen van The Beholder opnoemen die qua sounds, kicks, sfeer vele malen ruiger zijn dan dingen van Bob.
Ik accepteer dat je Bob geweldig vind, ieder z'n smaak, maar jezelf raw fan noemen en vervolgens Bob de grondlegger te noemen... dan ga ik toch mezelf dingen afvragen.
Wat vind je van een kick als Do You Want Heavy dan?! To Protect And Serve? Annihilating? In mijn ogen heerlijke raw platen met kicks die ik een miljoen keer beter vind dan wat B-Front produceert.