Ik weet niet hoor, maar de kick in de climax van
Builder - Her Voice
is zo DIK .. en ook voor die tijd
zo lekker zwaar
Builder - Her Voice
is zo DIK .. en ook voor die tijd
zo lekker zwaar
Geniaal nummerdawasiknie wrote:Heb de gruwelijkste kick weer gevonden. Met afstand: Tha Playah & Mad Dog - Enter The Time Machine (Tha Playah mix)
View on YouTube
Kom jammer genoeg niet helemaal goed over op youtube, maar in 320 kbps knalt deze hele muren uit elkaar (ziekelijk nummer trouwens voor de rest).
Dat dus. En ik vind dat 'kraken' juist wel vet klinken, lekker lompWZY wrote:Dead of the NightHet lijkt of hij kraakt, maar daar heb ik tijdens Q presents fusion niks van gehoord
en hoe
met jou kan ik praten jongemanflevoboys wrote:The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
The Beholder & Zany - To Protect & Serve (Hardbass Anthem 2010)
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hardbass Anthem 2009)
:') :') :') :') :')
:') :') :') :') Je moederGangsterdwerg wrote::') :') :') :') :')
Explain?WZY wrote:Had geen andere reactie verwacht van iemand met de naam emre
Bij de naam emre verwacht ik dat je een buitelandse jonge bent (kan ik fout hebben hoor) en aangezien deze grotendeels altijd iets over moeders zegge had ik het bij deze reactie ook verwacht aangezien dat wel een beetje het niveau is van je posts/bumps.Emre wrote:Explain?WZY wrote:Had geen andere reactie verwacht van iemand met de naam emre
Die zijn inderdaad gruwelijk, kicks trappen enorm diep doorDakpan wrote:Vanaf 3:03. Van die enorme happende kicks.Sowieso zijn DNA kicks vaak heel goed.
alle 3 heilige nummersflevoboys wrote:The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
The Beholder & Zany - To Protect & Serve (Hardbass Anthem 2010)
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hardbass Anthem 2009)