Crypsis- Nackt

EDIT: Ook de 2e climax van Crypsis & Chain Reaction- Furious
en hoeMovingMadness wrote:Als je echt een harde kick wil moet je Tieum and Partyraiser - b.i.t.c.h nemen.. of Dj Partyraiser- Dancing On Your Grave dat is pas geweld, je moet er wel van houden natuurlijk
dat is wel het hoogte punt van de kick pitchenJvosje wrote:De 2e climax van Frontliner - On the Rise blijf ik echt heerlijk vinden
Die is inderdaad ook erg lekkerJvosje wrote:De 2e climax van Frontliner - On the Rise blijf ik echt heerlijk vinden
Intervention wrote:Donkeyrollers - Choas
Deze is in 320kbps zooo gruwelijk!! volgas in me kamer, alleen al die eerste beats die erinkomen die van links naar over je speakers gaan!!dawasiknie wrote:Heb de gruwelijkste kick weer gevonden. Met afstand: Tha Playah & Mad Dog - Enter The Time Machine (Tha Playah mix)
View on YouTube
Kom jammer genoeg niet helemaal goed over op youtube, maar in 320 kbps knalt deze hele muren uit elkaar (ziekelijk nummer trouwens voor de rest).
Lijkt wel of hij 95% van de tijd in de kick steekt en de rest er maar snel omheen bouwt. Goed voor de kick, jammer voor de track :')
geouwehoer altijd met die broer van mij ,, hij kan ook echt niet typenDaveytl wrote:Intervention wrote:Donkeyrollers - ChoasHuodt aslelbieft op mte hte verkreed schivjren vna Chaos
Het gaat hier toch om de kick, en niet om de track zelf?wvd wrote:Lijkt wel of hij 95% van de tijd in de kick steekt en de rest er maar snel omheen bouwt. Goed voor de kick, jammer voor de track :')