Max Enforcer ft. The Rush - Fade to Black 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago
De recente DBSTF kicks
heerlijk hoe die kunnen rollen
View on YouTube
Toch wel de fijnste kick die ik in een weekendje Defqon heb gehoord. Actie vanaf 4:00, vooraf gewoon leuke opbouw (CC: Jordi)
Toch wel de fijnste kick die ik in een weekendje Defqon heb gehoord. Actie vanaf 4:00, vooraf gewoon leuke opbouw (CC: Jordi)
Niet op YT oid te vinden, wel op Spotify,
Embrionyc - My First Eve Injection. Tou eem normaal zeg.
View on Spotify
Embrionyc - My First Eve Injection. Tou eem normaal zeg.
View on Spotify
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Psyko punkz make the fire burn
De vroegere Adrenalize kicks (Cloudy Memory, Secrets of Time, Magical World etc)
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Hard Driver - No Rest For The Wicked!!!!
Ja die vind ik ook heel nice. Lees alleen wel eens reacties van mensen die rare frequenties horen in de climax, maar hoe hard ik probeer, ik hoor het echt totaal niet.hurricane wrote:Noisecontrollers - Strike As A Die Hard
Rare frequenties zijn mij nog nooit opgevallenTSFH wrote:Ja die vind ik ook heel nice. Lees alleen wel eens reacties van mensen die rare frequenties horen in de climax, maar hoe hard ik probeer, ik hoor het echt totaal niet.hurricane wrote:Noisecontrollers - Strike As A Die Hard
Gelukkig draait hij de track nog regelmatig
Kicks op 5:40, 17:02, 24:42, 32:05Uniforce wrote:View on SoundCloud
En dan te bedenken dat mensen daar echt zo iets hebben van Whoaa wat een zieke kicks, de bass is echt vetJustinhafc wrote:Kicks op 5:40, 17:02, 24:42, 32:05Uniforce wrote:View on SoundCloud
Volgens mij hoor je alleen maar trebble en geen low

View on YouTube
Dit blijft toch wel een van de fijnste kicks aller tijden hoor...alles zo'n beetje wat ik in een cleane kick zoek
Dit blijft toch wel een van de fijnste kicks aller tijden hoor...alles zo'n beetje wat ik in een cleane kick zoek
Other Dimensions & Binck
Beide platen zo dik!
Dit kan ik me ff niet meer herinneren, enlighten me plsZamble wrote:In dat zelfde straatje even een TB naar Q-Base met _theon_
Ophidian - Dead Air live mogen horen op Q-Base, geluid op standje orkaankracht (en evengoed zuiver) 
Spitnoise-Just like that. Die eerste kick vind ik zó heerlijk. Niet teveel distortion en niet een overdreven lange tail. Hoorde hem dit jaar op Defqon bij de Yellow en vond hem echt perfect!
View on YouTube
19:05
zo ziek.
Geen idee welk nummer het is. Dus als iemand me kan helpen...
Edit: Laat maar haha al redelijk snel gevonden na wat speurwerk:
View on YouTube
19:05
Geen idee welk nummer het is. Dus als iemand me kan helpen...
Edit: Laat maar haha al redelijk snel gevonden na wat speurwerk:
View on YouTube
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago