Vanaf 3:25
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Ziek hé, toen ik die nog niet kende en hem voor de eerste keer live hoorde wist ik niet wat me overkwam
Echt een hele vette plaat. Word te weinig gedraaid
Vorig jaar nog mee geopend! Wat een plaat idd <3 tikkeltje arrogant als een baasNuracore wrote:Echt een hele vette plaat. Word te weinig gedraaid
Ja gvd, heb ik nu wat aancorneelwr wrote:Vorig jaar nog mee geopend! Wat een plaat idd <3 tikkeltje arrogant als een baasNuracore wrote:Echt een hele vette plaat. Word te weinig gedraaid
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik deze live mag aanschouwenMr Lellebel wrote:Ziek hé, toen ik die nog niet kende en hem voor de eerste keer live hoorde wist ik niet wat me overkwam
Dit topic kan wel gesloten worden. Gaat nooit iemand over de kicks van Malice - Brutalized heen.
Deze en die van ZambleSteffnov wrote:Als we dan toch Djipe praten, doe mij deze maar, en dan vooral vanaf 1:51
View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Oude (+- 2009) 'krokante' MiM kicks zoals Crypsis - Torture/Chaser, Chain Reaction - Answers, enz.

Goeiedag zeg
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago
Nekra Damage - Sign of Weakness, niet bijzonder hard maar gewoon een fijne frequentie ofzo
Die mid van Headhunterz - emptiness waarbij in samenhang met de lead de kick iets pittiger word!