NONDEJU
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
HOLY SMOKESThe Skribbler wrote:NONDEJU
Die vocals zien die niet van Sensation Black
?
Zou heel goed kunnen, de mixintro klinkt ook wel een beetje als de introtrack van de sensation black 2004 cd...ErikZ wrote:Die vocals zien die niet van Sensation Black?
DL22 wrote:
Wildstylez & Brennan Heart - Reputation game 
-
B
De kick in Smasher VIP 
bloemkool wrote:De kick in Smasher VIP
Destruction
2:00
View on YouTube
Hele track zit vol met lekkere kicks trouwens, vond dit moment gewoon dik met die vocals.
2:00
View on YouTube
Hele track zit vol met lekkere kicks trouwens, vond dit moment gewoon dik met die vocals.
Fothermucker, bedankt voor het posten van Micromakine - Full Immersion.
Wat een fenomenale, gigantisch dikke plaat.
Verder ook nog Mindwalker & Embrionyc ft. Mi'A - We Cry In Music ontdekt. Wauw
Verder ook nog Mindwalker & Embrionyc ft. Mi'A - We Cry In Music ontdekt. Wauw
Absoluut mee eens, maar als je dit de hardste kick vind, ben je (nog) niet echt bekend met de hardere stijlenVentrue wrote:Gewoon smerig hard dit.
Lekkerste wil voor mij niet zeggen hardste, ik vind die kick gewoon heerlijk. Maar op welke stijl doel je nu? Ik zou graag voorbeelden willen zien hoorThe Skribbler wrote:Absoluut mee eens, maar als je dit de hardste kick vind, ben je (nog) niet echt bekend met de hardere stijlenVentrue wrote:Gewoon smerig hard dit.
Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins VIP) 
Project One - Rate Reducer (Headhunterz remix)
Noisecontrollers Vs Speedy Bass - Wanna Freak You
En zowat bijna elke Delete kick.
Noisecontrollers Vs Speedy Bass - Wanna Freak You
En zowat bijna elke Delete kick.
Ik zie nu dat ik het verkeerd heb geïnterpreteerd... ik dacht idd dat je hardste bedoeldeVentrue wrote:Lekkerste wil voor mij niet zeggen hardste, ik vind die kick gewoon heerlijk. Maar op welke stijl doel je nu? Ik zou graag voorbeelden willen zien hoorThe Skribbler wrote:Absoluut mee eens, maar als je dit de hardste kick vind, ben je (nog) niet echt bekend met de hardere stijlenVentrue wrote:Gewoon smerig hard dit.
Moet zeggen dat ik qua lekkerste kick misschien wel ga voor Fracture 4 - I never want to see your face again. Of ja, die komt behoorlijk in de buurt van wat ik de lekkerste vind
-
H
Je had ook gewoon Ja kunnen zeggen