Zo jammer dat niemand deze meer draait, inclusief delete zelf.
Wat een kicks maakt deze man toch
View on YouTube
Wat een kicks maakt deze man toch
View on YouTube
Grapje neem ik aan?Ivey Jones wrote:View on YouTube
[/youtube]
Makreel wrote:Zo jammer dat niemand deze meer draait, inclusief delete zelf.
Wat een kicks maakt deze man toch![]()
View on YouTube
Smaken verschillen dus nee geen grapjestefan_helmond wrote:Grapje neem ik aan?Ivey Jones wrote:View on YouTube
[/youtube]
2 keer live gehoord, dik genietenMakreel wrote:Zo jammer dat niemand deze meer draait, inclusief delete zelf.
View on YouTube
Hij was 2 maanden geleden nog in nederlandMakreel wrote:Wie haalt deze man nou eens naar Nederland
ik 1x tijdens Main Concern op Decibel 2013, wist niet wat me overkwam met die setMr Lellebel wrote:2 keer live gehoord, dik genietenMakreel wrote:Zo jammer dat niemand deze meer draait, inclusief delete zelf.
View on YouTube
Welk feest was dat dan? Heb nergens gezien dat Nutty T hier kwam draaienNorther66 wrote:Hij was 2 maanden geleden nog in nederlandMakreel wrote:Wie haalt deze man nou eens naar Nederland
Oeps verkeerd gekekenMakreel wrote:
Welk feest was dat dan? Heb nergens gezien dat Nutty T hier kwam draaien
Hoe kan je dit nou weer zeggenVlegel wrote:Gates kicks werken gewoon minder, al zie je met die RAW hype dat er wel meer kan qua kicks.
Fothermucker wrote:View on YouTube
Daveytl wrote:Toen ik nog nooit een gated kick live had gehoord dacht ik ook dat dat niet werkte. Inmiddels hoor ik niks liever dan een goeie gated kick. Gaat voor mijn gevoel over het algemeen veel harder dan een distorted kick en klinkt ook nog eens veel zuiverder.
Is het nodig om in 4 topic's hetzelfde nummer te plaatsen?provehito wrote:Headhunterz & Wildstylez - Project 1
MelvinFR wrote:Is het nodig om in 4 topic's hetzelfde nummer te plaatsen?provehito wrote:Headhunterz & Wildstylez - Project 1