Ik luister altijd wel TPROE als ik het voorbij zie komen, maar nooit echt aangesproken. Van je Dark Descent Album is het nummer Military Industrial Complex eerlijk gezegd de enige die ik wel vet vind, meeste is me wat te vaag naar mijn smaak. Maar Redline is echt bizar, gister snel een FLACje van binnen gehaald. Hoop dat het nog eens lukt zoiets te makentproe wrote: Zit ik een beetje te googlen op mijn laatste EP krijg ik deze discussie te zien. Hahaha. Ik vind het echt wel superleuk dat ik met mijn kick voor Redline in de prijzen lijk te vallen. Toen we onze show deden op N.O.R.A.D. en de kick erin ging stond Petrochemical meteen voor mijn neus met een "Whoaaaaaah" blik in zijn ogen. Die zat vanochtend meteen op mijn FB met "Ik wil die track!".
Ik weet jammer genoeg niet meer hoe ik hem gemaakt heb. De kick is gemaakt in fruityloops maar ik bewaar de instellingen voor de loops die ik daar maak nooit. Ik sequence in CuBase, maar daar heb ik geen gekke dingen gedaan, dus het is echt fruityloops geweest. Ik hoop dat ik nog eens zoiets kan freubelen.
Dank jullie wel voor de complimenten!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha, leuk verhaal, dat je hier via google komtchas1n wrote:Hun set gister was apart, wist niet precies wat ik er nou van moest denkenSteffnov wrote:Heilige schijt, wat is datOrdinary Joe wrote:Bizarre kick voorbij horen komen op NORAD gisteren, ik denk deze dus![]()
View on SoundCloud![]()
. Maar hoe deze erin klapte
-
T
- 9 posts member since 2013
- last seen Jun 2015
Ik hoop het. Ik heb nu een nieuw album klaar waar ik mee aan het leuren ben. Die is ook in het verlengde van de laaste EP. We zijn al bijna 15 jaar actief, maar we komen uit een hele andere scene (Zeg maar de noise-industrial scene. Acts als Converter, Punch Inc, Asche en zo) dus voor ons is het ook even wennen. We schuiven sowieso al veel meer richting darkcore, maar ik denk dat we altijd wel noisy en een beetje vaag blijven.Ordinary Joe wrote: Ik luister altijd wel TPROE als ik het voorbij zie komen, maar nooit echt aangesproken. Van je Dark Descent Album is het nummer Military Industrial Complex eerlijk gezegd de enige die ik wel vet vind, meeste is me wat te vaag naar mijn smaak. Maar Redline is echt bizar, gister snel een FLACje van binnen gehaald. Hoop dat het nog eens lukt zoiets te maken
Ik ga iig mijn best doen, want ik vind het wel leuk om ranzige kicks te maken. Ik hoop dus ook dat het niet bij die ene blijft. We gaan het zien.
-
N
Redline vind ik juist een van de mindere tracks op Dark Descent
Doe mij maar TPROE - Moloch, Maximum Zone Control of Painslut. Die kick uit Redline vind ik dan leeg overkomen in vergelijking met die.
Of dit. Moet ook ziekelijk hard gaan.
View on YouTube
View on YouTube
-
T
- 9 posts member since 2013
- last seen Jun 2015
Moloch hebben we ook gespeeld op N.O.R.A.D. Das een track waar wel vaker om gevraagd wordt. Ik ben zelf wel heel trots op Redline hoor. Vind het echt wel een van mijn beste tracks. Maar ik maak heel veel verschillende dingen. Op het nieuwe album staan snelle tracks, maar ook trage slopers. En ik heb er zelfs een "Funeral Doomcore" nummer op staan op 12 (twaalf|!) BPM. Mij benieuwen hoe die getrokken wordt.Nerazzurro93 wrote:Redline vind ik juist een van de mindere tracks op Dark DescentDoe mij maar TPROE - Moloch, Maximum Zone Control of Painslut. Die kick uit Redline vind ik dan leeg overkomen in vergelijking met die.
View on YouTube
Vond ik vroeger toch een van de hardere kicks
View on YouTube
En deze mijn persoonlijke favoriet nummer van toch wel een van me favorite producers van vroegah!
View on YouTube
View on YouTube
En deze mijn persoonlijke favoriet nummer van toch wel een van me favorite producers van vroegah!
View on YouTube
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Kicks in Low-E & Alter Egosz - WTF blijven ook echt super dik!
Heerlijk die droge dreunen.Daveytl wrote:En dan vooral de kick vanaf 1:56
-
N
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
-
N
Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het album en die twaalf BPM track. Hoop dat iemand m snel wil releasen.tproe wrote:Moloch hebben we ook gespeeld op N.O.R.A.D. Das een track waar wel vaker om gevraagd wordt. Ik ben zelf wel heel trots op Redline hoor. Vind het echt wel een van mijn beste tracks. Maar ik maak heel veel verschillende dingen. Op het nieuwe album staan snelle tracks, maar ook trage slopers. En ik heb er zelfs een "Funeral Doomcore" nummer op staan op 12 (twaalf|!) BPM. Mij benieuwen hoe die getrokken wordt.Als een label die wil releasen tenminste. Anders doe ik het lekker op mijn eigen label.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
De kick in de mid van Feel So Good (Sogma Edit), teringlekker. 
Echt hé. Snoei-hardKwisniks wrote:De kick in de mid van Feel So Good (Sogma Edit), teringlekker.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die zijn toch hetzelfde als in het origineel?Daveytl wrote:Echt hé. Snoei-hardKwisniks wrote:De kick in de mid van Feel So Good (Sogma Edit), teringlekker.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Vazard - The Debt, nondeju wat een kanonkogels zitten daarin. 
WAT!?Qlown wrote:Vazard - The Debt, nondeju wat een kanonkogels zitten daarin.
Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix)
Hardste hardstyle kicks van het jaar tot nu toe denk ik
WAT!?Daveytl wrote:Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix)
Jonas wrote:WAT!?Daveytl wrote:Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix)
-
A
Daveytl wrote:Geck-O - 2-1(Live Mix)