Re:
Intro:Kenny020 wrote:Frontliner - On the rise
1e climax:
2e climax:
Intro:Kenny020 wrote:Frontliner - On the rise
Sorry maar zélfs een WP kick is beter dan de intro kick van Pwoap. DIe climax kick is dan wel weer geniaal!
x2 , dat zijn nog eens plofferts!katamaran wrote:Nog steeds de kicks van Dark Symphony.
Die gaan live zo hard.Prefix wrote:x2 , dat zijn nog eens plofferts!katamaran wrote:Nog steeds de kicks van Dark Symphony.
Wat een slappe dingetjes in de intro ja.. wel een dik nummer.Gangsterdwerg wrote:Sorry maar zélfs een WP kick is beter dan de intro kick van Pwoap. DIe climax kick is dan wel weer geniaal!
zowiezoSteffnov wrote:The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists![]()
"We kill everyone" BAMBAMBAMBAM...ja, die kicks zijn echt dodelijk.
W0uT3R wrote:Ben sinds qlimax echt weg van de kick van Shizzle (2011 Remuxx) Zou m'n vriendin inruilen voor die kick... wat een rammers!

serieus.... vind 'm echt lekker hahaSteffnov wrote:W0uT3R wrote:Ben sinds qlimax echt weg van de kick van Shizzle (2011 Remuxx) Zou m'n vriendin inruilen voor die kick... wat een rammers!
Dan geldt de titel van mijn plaat met een lekkere kick voor jou:W0uT3R wrote:serieus.... vind 'm echt lekker haha
Prefereer deze van Dither:Steffnov wrote:Dan geldt de titel van mijn plaat met een lekkere kick voor jou:W0uT3R wrote:serieus.... vind 'm echt lekker haha
Dither - Epic Failure
View on YouTube
als hij dat vindt, laat hem danSteffnov wrote:Dan geldt de titel van mijn plaat met een lekkere kick voor jou:W0uT3R wrote:serieus.... vind 'm echt lekker haha
Dither - Epic Failure
View on YouTube
Klopt, maar ik moest toch iets vinden wat bij zijn reactie pastDakpan wrote:Prefereer deze van Dither:
View on YouTube
WZY wrote:als hij dat vindt, laat hem dan