Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:21 

Dus niemand mag het een goede kick vinden? Jouw mening weet ik toch al bij 9/10 nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:27 

Aan het typen...

Wat dat laatste er toe doet mag joost weten, leuk dat je dat steeds herhaalt. :yawn:
Gebrek aan bas in de kick is iets wat nagenoeg objectief is, enige waar je over kunt discussiƫren over wanneer er voor jou te weinig bass in de kick zit. Het zegt dus helemaal niets over mijn smaak, maar iets over de basis van de kick. Als je dan vervolgens "vindt" dat het de lekkerste kick is die er is, dan heb je of niet veel kicks gehoord of snap je de basis van een kick niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Stelletje zeikwijven :P

OT: Toneshifterz and Bioweapon - Dead Of The Night, die kicks blijven lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:38 

Hardtraxx Elite

Symphonic Feedback en dan de kicks in de climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:40 

Aan het typen...

Het een gaat over het abstracte aspect of de hoeveelheid bas objectief of subjectief is en het andere gaat over een specifiek geval, waarbij me het wel duidelijk lijkt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, dat dat kleine beetje gebrom je voldoening geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het een gaat over het abstracte aspect of de hoeveelheid bas objectief of subjectief is en het andere gaat over een specifiek geval, waarbij me het wel duidelijk lijkt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, dat dat kleine beetje gebrom je voldoening geeft.

Welke speakers had je ook alweer staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:56 

Hardtraxx Addict

sjobie schreef:
Lyst schreef:

Welke speakers had je ook alweer staan?

slaat ook weer nergens op.
De kick van WP gaat gewoon werkelijk nergens over. B-front draaide er 1 op decibel en het enige wat je hoorde was een licht tokje en wat gekraak. Ze klinken slecht afgewerkt. De reverb die er overheen zit is werkelijk om te janken en als je reverb nodig hebt om je kick een beetje voller te maken zegt al genoeg. Als je een wildstylez kick naast een WP kick legt dan kan je mij niet vertellen dat een WP kick goed in elkaar zit.

Ontopic maar weer: A*S*Y*S - Cheers (Zany Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 15:58 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:

voor de 3e keer. De bas en de reverb en de distortion samen geven mij voldoening.

Als een kick alleen om de bass draaide liet ik wel een scheet in de microfoon en gebruik dat als kick.

En @WZY ik weet dat de kicks slecht zijn afgewerkt, maar dan kan ik ze nog wel leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:04 

Hardtraxx Addict

Profite - Split Second en Adaro - No Time To Sleep :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:08 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Lyst schreef:

voor de 3e keer. De bas en de reverb en de distortion samen geven mij voldoening.

Als een kick alleen om de bass draaide liet ik wel een scheet in de microfoon en gebruik dat als kick.

En @WZY ik weet dat de kicks slecht zijn afgewerkt, maar dan kan ik ze nog wel leuk vinden.

tuurlijk, dat is allemaal smaak gerelateerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Dus niemand mag het een goede kick vinden? Jouw mening weet ik toch al bij 9/10 nummers

Iemand persoonlijk aanvallen in discussies ...
Leer toch eens wat discussieren is en leer iemand zen mening respecteren.
Mr Almighty ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:11 

Hardtraxxer

ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe minstens 3 mensen Lyst gaan verdedigen als iemand weer eens een discussie met hem aangaat, terwijl Lyst JUIST iemand is die dat perfect zelf kan oplossen :P

dit is gewoon een off-topic constatering ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe minstens 3 mensen Lyst gaan verdedigen als iemand weer eens een discussie met hem aangaat, terwijl Lyst JUIST iemand is die dat perfect zelf kan oplossen :P

Lyst verdedigen, vind het vreemd dat je er zo naar kijkt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:

Je kunt het verdedigen noemen, ik zie het gewoon als lui die het met hem eens zijn.

OT: over heerlijk slecht gemasterde kicks gesproken: Ruffneck & Miss Twilight - The Cursed, ik kan alleen maar hopen dat ze bewust zo zijn gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Lyst kan prima zijn mannetje staan, maar ik zie ook niemand hem verdedigen.
Ik zie alleen iemand een constatering maken op het gebied van discussiƫren.

Achja, maar desalniettemin kan Lyst wel prima zijn mening onderbouwen. That's a fact. Dat hij niet kan snappen zoals hij aangeeft dat iemand anders voldoening uit iets kan halen waaruit hij geen voldoening kan halen, dat is ook iets subjectiefs.

Gelukkig weet ik niks van kicks af. Ik weet alleen wanneer ik iets lekker vind klinken en wanneer iets ingemixt wordt kan ik tegenwoordig ook horen. Dat is bikkel.

Ik vind persoonlijk de kicks van Purify your senses van Zany erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 12:54 

Lyst schreef:
Hoorde deze net weer voorbij komen op FearFM, de kicks in de intro :worship:

Saai die intro kicks, doe mij die kicks van de climax maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:19 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
OT: over heerlijk slecht gemasterde kicks gesproken: Ruffneck & Miss Twilight - The Cursed, ik kan alleen maar hopen dat ze bewust zo zijn gehouden.

Wat moeten die live hard gaan zeg. Lekker in zo'n grote hal!
Hoop die nog eens live te horen hoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:21 

Donateur

Hardbass anthem 2012 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:17 

Hardtraxx Newbie

Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

IAMJORDYY schreef:
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind

:worship: