View on YouTube
vanaf 2:25
vanaf 2:25
Die is super inderdaad. Het geweldige aan de plaat is dat ie voor mij het origineel zelfs overtreft, terwijl Drop It misschien wel de grootste early HC-klassieker ooit is.
soow,, dat was echt geweldig had dit filmpje nog nooit gezien, maar jezus wat ging het los toen, echt gekkehuiswrote:Alphaverb - Never Enough,, Toen bij twisted, echt wist niet dat ik zoveel haar had![]()
View on YouTube
wrote:Dreamers Of Dreams
Als je daar Sound of the Thunder mee bedoelt snap ik je opmerking totaal nietwrote:wrote:Dreamers Of DreamsDie overstijgt SoTT echt niet hoor...
(En valt zeker in de categorie kermishardstyle)
Juist. En hetzelfde geldt voor Dreamerz of Dreams. (Titel alleen al) :')wrote:Sound of thunder is kermishardstyle van de bovenste categorie. En een vreselijk kutnummer.
Ik doelde op je opmerking dat dreamerz of dreams sound of the thunder niet overstijgt..wrote:Juist. En hetzelfde geldt voor Dreamerz of Dreams. (Titel alleen al) :')wrote:Sound of thunder is kermishardstyle van de bovenste categorie. En een vreselijk kutnummer.
3 kwart vn de DBSTF CD komt in de buurt van Hands-Up.wrote:wat is 'kermis hardstyle' ?
als je daarmee extreem happy bedoeld ben ik 't niet eens ermee. handsup is happy, dreamers of dreamz is gewoon zeer melodieus. hou ik wel van
Hier ben ik het ook niet mee eens. Hands-Up is weer een totaal andere genre dan Hardstyle. Het heeft hier en daar wel wat vegelijkingen, maar het is toch totaal anders. De tracks op de D-Block & S-Te-Fan CD zijn in mijn ogen allemaal hardstyle. Misschien is de ene track wat softer dan de andere, maar die hardstyle bestaat ook gewoon.wrote:3 kwart vn de DBSTF CD komt in de buurt van Hands-Up.wrote:wat is 'kermis hardstyle' ?
als je daarmee extreem happy bedoeld ben ik 't niet eens ermee. handsup is happy, dreamers of dreamz is gewoon zeer melodieus. hou ik wel van
Dreamerz of Dreamz is kermis-hardstyle, de vrolijke-deuntjes-hardstyle die inderdaad in de buurt komt van hands-up.wrote:wat is 'kermis hardstyle' ?
ik kreeg kippenvel
Idd X2X blijft een van de machtigste platen.... laatst nog de vinyl daarvan op de kop kunnen tikkenwrote:Topic hoort eigenlijk overbodig te zijnHardstyle is hét kippenvel genre bij uitstek, alle nummers die
ik luister geven me kippenvel. Om nou honderden tracks hier neer te gaan zetten gaat me te ver.
Maar een plaatje die me gisternacht echt naar een hoger niveau bracht was X2X Deepack Remix
bij de oude (hard-)trance generatie kreeg ik 9/10x meer kippevel dan bij hardstylewrote:Hardstyle is hét kippenvel genre bij uitstek
Sommige mensen krijgen kippenvel van klassiek of hiphop. Alles kanwrote:bij de oude (hard-)trance generatie kreeg ik 9/10x meer kippevel dan bij hardstylewrote:Hardstyle is hét kippenvel genre bij uitstek
De inspiratie is langzaam op bij veel producers heb ik het gevoel (zie NC, DBSTF, Headhunterz, Saifam). Die zijn de magie kwijt.Waarschijnlijk ook omdat er veel meer uitgebracht wordt,
en omdat de helft een standaard melodie'tje heeft.