vooral bij Explosionwrote:Wildstylez - Push That Feeling
Noisecontrollers - Revolution Is Here
Phillipe Rochard ft. Max B Grant - Explosion
ben benieuwd wie als eerst op Pithune gaat reageren
vooral bij Explosionwrote:Wildstylez - Push That Feeling
Noisecontrollers - Revolution Is Here
Phillipe Rochard ft. Max B Grant - Explosion
Klopt, dat is een van de beste hardstyle-tracks ooitwrote:Scope Dj - Lockdown ook zo'n kippevel track vind ik!
die nemen we niet serieuswrote: ben benieuwd wie als eerst op Pithune gaat reageren![]()
wrote: HHZ/NC collab - The Space we Created
Max Enforcer - Gold
DBSTF - War Cos Am Hard
AV & IO - The otherside
dude wat heb jij in godsnaam tegen me ???wrote:die nemen we niet serieuswrote: ben benieuwd wie als eerst op Pithune gaat reageren![]()
No offense, maar wijzig 'in m'n face nu' dan even door 'via PM'wrote:dude wat heb jij in godsnaam tegen me ???wrote:die nemen we niet serieuswrote: ben benieuwd wie als eerst op Pithune gaat reageren![]()
ook al in andere topics. zeg t gewoon direct in mn face nu.
ach als die 't maar begrijptwrote:No offense, maar wijzig 'in m'n face nu' dan even door 'via PM'
Ik mis een kippenvel-emoticonwrote:Alphaverb - Never Enough,, Toen bij twisted, echt wist niet dat ik zoveel haar had![]()
View on YouTube
ik vind Raiders Of The Sun niet echt bepaald blije kermis hardstyle ondanks dat mensen meteen een oordeel klaar hebben liggen bij de naam project onewrote:Mag van mij ook wel in dit topic hoor! Ben benieuwd maar iets zegt me dat het met kermishardstyle te maken heeft.
Ik vind er dus echt niks aan, maar het bevestigd wel die vooroordelen altijd, ook The Zero Hour is totaal geen standaard track..wrote:ik vind Raiders Of The Sun niet echt bepaald blije kermis hardstyle ondanks dat mensen meteen een oordeel klaar hebben liggen bij de naam project onewrote:Mag van mij ook wel in dit topic hoor! Ben benieuwd maar iets zegt me dat het met kermishardstyle te maken heeft.
View on YouTube
DIE BREAK!!! brrrrrr![]()
Krijg kippenvel als ik er naar kijk/luisterwrote:Ik mis een kippenvel-emoticonwrote:Alphaverb - Never Enough,, Toen bij twisted, echt wist niet dat ik zoveel haar had![]()
View on YouTube
Raiders of the Sun is inderdaad vet, vooral de HHZ edit. Maar:wrote:ik vind Raiders Of The Sun niet echt bepaald blije kermis hardstyle ondanks dat mensen meteen een oordeel klaar hebben liggen bij de naam project onewrote:Mag van mij ook wel in dit topic hoor! Ben benieuwd maar iets zegt me dat het met kermishardstyle te maken heeft.
is echt lachwekkend.wrote: en ook vaak 't meeste van DB-STF