Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:24 

Hardtraxxer

The machine - sound of the machine :bomb:
The pitcher - La nuit noire
Krusaders - barricade > Anti-climax :loving:
Ran-d & redixx - untill we meet again > vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:19 

Hardtraxx Veteran

Ran-D - Feel My Fire
Ran-D & Adaro - Under Attack
Ran-D & Redixx - Until We Meet Again
Ran-D - Pas Americano
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:37 

Artiest

flevoboys schreef:
Ran-D - Feel My Fire
Ran-D - Pas Americano

Ran-D dagje? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:54 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
flevoboys schreef:
Ran-D - Feel My Fire
Ran-D - Pas Americano

Ran-D dagje? >.<

Elke dag is Ran-D dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Pepe, elke dag is Afflictive -Breadstick (yhera rmx) dag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 19:02 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Pepe, elke dag is Afflictive -Breadstick (yhera rmx) dag :P

Haha ja en hoe!
Heb hem sinds xxlerator tot vandaag nog minimaal 2 keer per dag geluiserd!
Net weer, stuiteren in de bus :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
flevoboys schreef:
Ran-D - Feel My Fire
Ran-D - Pas Americano

Ran-D dagje? >.<

Elke dag is Ran-D dag :worship:

Dat dus :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 20:48 

Hardtraxxer

Op dit moment is dat toch Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels Mix)

Damn want knalt die lekker :love:

En er zijn wel meer zowel melo nummers tot rauwe beuk nummers die kippenvel bij mij laten verschijnen ^^

Als er maar een lekkere drive inzit en "het" gewoon heeft :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Gewoon de combinatie! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

Stardus voor mij op het moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:14 

Hardtraxxer

The Pitcher - Release Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:18 

Hardtraxx Veteran

B-Front - Inner Creativity / Musical Analysis
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story

Zullen er na Hard Bass nog wel wat bij komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:

Zo zwak vind ik dat weer... Als hij daar kippenvel van krijgt. dan krijgt ie dat..
Hou je grappige opmerkingen voor je eigen kring alsjeblieft

Ook een beetje lichtgeraakt? Ik vind dat gwn straf, kan toch :D
Ik vind dat gwn tracks waar geen elementen inzitten die kippenvel kunne doen krijgen, ookal is dat je stijl, zijn tog maar gwn doorsnee (ik zeg niet slegt!) tracks.

Als ik ze live hoor zou ik misschien minder enthousiast zijn, maar gewoon om te luisteren thuis geven die tracks mij gewoon kippevel. Duidelijk genoeg? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:13 

Hardtraxxer

Ook legendarisch trackje blijft Dark Oscillators - Stereophobia (Original Mix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

The Prophet- Forget about It
Kodex- Paranormal Activities
Phrantic- Become One (Merge Mix)
Solutio & The I's- City of Chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:21 

Hardtraxxer

Dozer - Church of the Darkside
Echt een heerlijk plaat joh :woot: !!

Verder het wat recenter: Alpha Twins & Wildstylez - Breathe.
Is een nummer om echt bij weg te dromen :$ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Donkeyrollers - Innocent :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:41 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
Donkeyrollers - Innocent :love:

Idd! Gisteren even hard aangezet! Wat een sfeer heeft dat nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:51 

Hardtraxxer

Beste mensen. Als ik met deze reactie iemand beledig. Daarvoor alvast mijn excuses.

De vraag die gesteld wordt, van welk nummer krijg jij kippenvel.
Kippenvel in deze vorm is een zeer heftige emotionele reactie, al dan niet versterkt door de nodige dosis mdma.
Als ik mensen hoor roepen dat ze kippenvel krijgen van tracks al sleepwalker, chemical of neophobia. Dan vraag ik me echt af in wat voor emotionele toestand je daar dan van geraakt. Geen prettige iig. Angst? Aggressie? Wat anders?
Begrijp me niet verkeerd, het zijn heerlijke beuktracks. Maar niet iets dat bij mij wordt geassocieerd met kippevel/euforie.

In mijn ogen zijn het de tracks waarbij vaak op een wat zweverige doch heftige wijze wordt gebouwd naar een climax waarbij een heftige emotionele ophoping ontstaat. Dan komt het kippenvel omdat je doorkrijgt dat de hele zaal daarin opgaat. Als dat die beat erin komt, ontlaadt die emotie zich in genadeloos losgaan van de hele zaal.

Mijn tracks daarvoor zijn
TBY - Rage
TNB - Angel
Hardstyle masterz - Risk
Noisecontrollers - Attack again
HHZ ft Brennan heart - The mf point of perfection
Maar ook zeker DBSTFN - Music made addict (ik snap niet dat er zoveel haters zijn)

En nog een flinke berg meer. Maar dit is wat ik zo ff uit mn mouw schud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 14:36 

SmauGii schreef:
Beste mensen. Als ik met deze reactie iemand beledig. Daarvoor alvast mijn excuses.

Kippenvel in deze vorm is een zeer heftige emotionele reactie, al dan niet versterkt door de nodige dosis mdma.
Als ik mensen hoor roepen dat ze kippenvel krijgen van tracks al sleepwalker, chemical of neophobia. Dan vraag ik me echt af in wat voor emotionele toestand je daar dan van geraakt. Geen prettige iig. Angst? Aggressie? Wat anders?
Begrijp me niet verkeerd, het zijn heerlijke beuktracks. Maar niet iets dat bij mij wordt geassocieerd met kippevel/euforie.

In mijn ogen zijn het de tracks waarbij vaak op een wat zweverige doch heftige wijze wordt gebouwd naar een climax waarbij een heftige emotionele ophoping ontstaat. Dan komt het kippenvel omdat je doorkrijgt dat de hele zaal daarin opgaat. Als dat die beat erin komt, ontlaadt die emotie zich in genadeloos losgaan van de hele zaal.

Ben ik deels met je eens!
Ik heb het ook meer met euphorische tracks dan harde, duistere beukers. Maar ik denk dat mensen kippenvel van het overdonderde gevoel van de kick/bass krijgen, wat ik ook vet vind, maar niet "kippenvel vet". :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 15:16 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
SmauGii schreef:

Ben ik deels met je eens!
Ik heb het ook meer met euphorische tracks dan harde, duistere beukers. Maar ik denk dat mensen kippenvel van het overdonderde gevoel van de kick/bass krijgen, wat ik ook vet vind, maar niet "kippenvel vet". :P

My point exactly. Ik denk dat we het compleet eens zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

SmauGii schreef:

Krijg practisch alleen maar van duistere tracks kippenvel (of een hele goede euforische track zoals Epic), weet verder niet of ik daar verder iets achter zou moeten zoeken. :P

Misschien ben ik gewoon een verkapte emo van binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

Voel wel een soort agressie van binnen als ik Dead of the Night hoor, maar ook vooral heel veel vreugde.
Dat heb ik bij heel veel harde nummers, dan schrik je bijna hoe hard de bass gaat en dan moet je wel hard raggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:55 

Bierkoning

Ik krijg ook meer kippenvel van euphorische platen of van reversed bass, maar als ik een nummer hoor als Who wants this, dan denk ik ook van: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :love:
snappie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:19 

Donateur

Unleash The Dragon opbouw naar de climax is heeeeerlijk :worship:.
Net zoals Autumn Green :loving:. Ik krijg meestal kippenvel bij echt vette melodien in de break. Zoals Blame it on the Music, Raw Style, Mash Affair en ga zo maar verder...
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen