Roebén schreef:
KickinAzz schreef:
Roebén schreef:
Ook een beetje lichtgeraakt? Ik vind dat gwn straf, kan toch

Ik vind dat gwn tracks waar geen elementen inzitten die kippenvel kunne doen krijgen, ookal is dat je stijl, zijn tog maar gwn doorsnee (ik zeg niet slegt!) tracks.
Noem die elementen dan eens op, anders is het ook een beetje makkelijk praten he

Ik zal een voorbeeld nemen als donkey rollers - immeasurably, zo'n track kan kippenvel doen krijgen, door 1 vocals die een diepere mening hebben en iets vertellen. 2 de vocals die perfect bij de track passen. De sfeer die de opbouwende melo brengt,, je voelt dat er iets geweldigs gaat komen, tot het moment die ongeloofelijke climax komt. En dan in de climax die stukjes wanneer de kick stopt ( hoop dat je weet wat ik bedoel ) precies die soort kraaien zo ( ja weet ik veel hoe ik het moet omschrijven ).
Tegenover een track als loopmachine, is een gewone intro, met een midintro, met een vocal die over wat dan ook gaat? Its like a loopmachine, oke dan? Komt die gewone standaard melo weer en ook nog eens kicks die je in elke DBSTF track hoort.
Ik kan dan wel snappen dat iemand DBSTF goed vind, daar niet van, maar dat je dan van elke track van hun kippenvel krijgt, vind ik gewoon raar.
Goed onderbouwd zo?

Snap helemaal wat je bedoelt, ik vind het prima onderbouwd
Nog een lijstje van wat recentere tracks die mij kippenvel bezorgen, ook op basis van de dingen waar jij naar kijkt

- Kodex - Heroes Of Hardstyle (door de heerlijke overgang van de geniale instrumentale melodie in de break naar de climax met dezelfde melodie maar dan met een mooie synth)
- Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again (met name door de intro, de tekst en het idee achter de track)
- B-Front - Musical Analysis (door die heerlijke mysterieuze break, mooie diepgaande vocals en hoe die climax er vervolgens in klapt)
- The Pitcher ft. Zany & DV8 - Fuck Hardstyle (meer kippenvel in de vorm van adrenaline, door die vocals)