Gister feestje gehad, dus ook een top 5 van mijn kant:
5. Alcatrazz FestivalTja, niet echt hoogstaand was het, maar het was letterlijk om de hoek en mn eerste festival. Dus prima vermaakt daar. Heerlijk genoten op de set van Zany en Crypsis, na Crypsis en een uur rondlopen bij TOA in de tunnel gestaan

maar mn benen die waren echt he-le-maal kapot

daarna nog uurtje Titan en uurtje Thera. En daarna nog omlopend naar huis lopen wat mij een week lang spierpijn heeft bezorgd.
4. Dj Thera Celebrates, Apollo HeldenEigenlijk maar een klein feestje, maaar.. klein, maar krachtig, haha. Er werd heerlijk gedraaid, en heel veel nieuwe platen gehoord die ik heel graag wilde horen (Rollin', Ghetto) oh en Audiofreq vs Thera

wat een prachtig gezicht. Verder was het ook allemaal gezellig enzo.
3. Inshock OverdoseHad niet al te hoge verwachtingen, maar dit was toch wel heel vet feest! Muziekaal ook de beste voor mij tot nu toe. Degos & Re-Done waren weer heldig, en Titan zelf draaide ook weer heerlijk, met Spoontech platen tussendoor enzo. Deetox als verassing was de kers op de taart, en maakte deze heerlijke avond helemaal compleet
2. Last World FestivalIk weet niet hoe lang ik hier naar uit heb gekeken, maar volgens mij een maand of 2-3

en dat allemaal vanwege de Theracords stage. Maar het was wel geweldig daar in de tent, goeie sfeer, heerlijke setjes op Tatanka en Tuneboy na. En Phrantic vs Blackburn

wat geniaal was dat, evenals Geck-o live, wat ik helaas zittend in een hoekje heb moeten aanschouwen door de warmte in de tent wat niet normaal was, gelukkig was het later prima weer.
1. Q-Base
Uiteraard op 1, met ruime voorsprong ook. Eerst nog ff spanning of ik wel binnen zou komen, maar dat ging zonder problemen. Geck-e op de main was geweldig. En de set van S&I en vooral van D&R

potjandorie wat ging dat hard in de Hangar. Verder episch terrein, sfeer en geluid, sowieso voor herhaling vatbaar, alleen jammer van de regen. De Drop Your Own Area was ook heerlijk bij Embrionyc. Alleen doe asjeblieft iets aan de uitrit van de parkeerplaats

Al met al een top eerste jaartje voor mij wat betreft de feesten. Volgend jaar ben ik toch sowieso wel van plan om wat meer grotere feesten te pakken