Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 10:11 

Hardtraxx Veteran

5. PRSPCT XL18: Horns Up For Baby Jesus
Als dit het niveau volhield van voor 4/5 uur, had deze nog iets hoger gestaan. Absolute eindbaassets van Tymon, Ophidian en TOA, helaas kakte het daarna wat in. Dat mijn enkel me toch nog parten speelde op het eind zal ook niet geholpen hebben.

4. Fantasy Island 2013
Ook een verrassing voor mij dat hij zo hoog terug komt. Natuurlijk, het is het enige festival om de hoek, maar ga er altijd verder met lage verwachtingen heen. Dit jaar echter was er een heerlijke Unity stage, een goede sfeer en ook op de andere momenten heb ik me prima vermaakt. Kortom, Absolutely Fresh is goed bezig!

3. Awakenings: Female Hardtechno Special
Nu onderweg terug naar huis van dit feest, maar dit was echt gruwelijk. De hele opbouw van de avond klopte, de locatie was echt heldig, geluid was prima...experiment geslaagd :)

2. Club r_AW: X Marks Final
De laatste Club r_AW...wat mij betreft een verlies voor de scene. Maar wel eruit met weer een echte klapper. P60 blijft toch een fijne tent, line-up zwaar baas (eerste keer Armageddon Project :loving: ), imo juist wel een hele goede sfeer...ja, was weer heerlijk!

1. Q-Base: Enter The Twilight Zone
Ja hier was geen twijfel over mogelijk. Alleen al het feit dat ik uiteindelijk deel mocht uitmaken van het winnende Drop Your Own Area team, en dan mensen zo los ziet gaat op iets wat je zelf deels hebt geregeld...geweldig. En om dan een vette area bovenop de al bazige line-up te gooien, zorgde voor een zware luxe-probleem. Airport Weeze is overigens een magische locatie. Zelfs het weer op het einde kon me niet meer deren (al hielp het dat onze bus vroeg weg was haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

5. Thrillogy Partyraiser zaal

Had een paar vrienden beloofd om dit jaar wat meer bij de hardcore te staan, man wat was dat vet zeg.
Heb echt de hele avond zwaar genoten van die teringherrie :thumbsup:

4. Defqon

Dit jaar mijn 4e keer op Defqon, en ondanks het klote weer (ik was er alleen de zaterdag) heb ik echt een geweldige dag gehad, de gigantische Blue tent met een ge-ni-ale line-up. Hele dag zwaar naar m'n zin gehad ^^

3. Theracords Celebrates in de Luxor

Hele toffe locatie in die oude bioscoop, en die 2 uur durende set van Thera & Geck-o die vol zat met oudere nummers was echt 1 van de vetste sets die ik dit jaar heb meegemaakt ^^

2. Dreamfields

Eerste keer Dreamfields voor mij, de hele week zag het er naar uit dat het waardeloos weer zou worden, maar uit eindelijk de hele dag het zonnetje op m'n klep gehad (als ik niet in de RAW was), dit was eigenlijk het enige feest waar ik echt dat ouderwetse festival gevoel heb gehad, zonnebrilletje op, koud biertje in de hand en vette muziek. Heerlijk !!

1. Q-base

Q-base was dit jaar gewoon weer geweldig, mede dankzij de (voor mij) set van het jaar die Degos & Re-done hadden, ondanks de enorme drukte heb ik hier echt op en top van genoten.

moment van het jaar

Voor het eerst This Mind gehoord in de Hangar, dat was echt heerlijk, kippenvel als ik er weer aan terug denk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

fuck, ik wist dat ik iets ging vergeten :huh:

Dominator :thumbsup: :thumbsup:

top 6 dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:18 

Hardtraxx Veteran

Gister feestje gehad, dus ook een top 5 van mijn kant:

5. Alcatrazz Festival

Tja, niet echt hoogstaand was het, maar het was letterlijk om de hoek en mn eerste festival. Dus prima vermaakt daar. Heerlijk genoten op de set van Zany en Crypsis, na Crypsis en een uur rondlopen bij TOA in de tunnel gestaan :loving: maar mn benen die waren echt he-le-maal kapot :lol: daarna nog uurtje Titan en uurtje Thera. En daarna nog omlopend naar huis lopen wat mij een week lang spierpijn heeft bezorgd.

4. Dj Thera Celebrates, Apollo Helden

Eigenlijk maar een klein feestje, maaar.. klein, maar krachtig, haha. Er werd heerlijk gedraaid, en heel veel nieuwe platen gehoord die ik heel graag wilde horen (Rollin', Ghetto) oh en Audiofreq vs Thera :lol: wat een prachtig gezicht. Verder was het ook allemaal gezellig enzo.

3. Inshock Overdose

Had niet al te hoge verwachtingen, maar dit was toch wel heel vet feest! Muziekaal ook de beste voor mij tot nu toe. Degos & Re-Done waren weer heldig, en Titan zelf draaide ook weer heerlijk, met Spoontech platen tussendoor enzo. Deetox als verassing was de kers op de taart, en maakte deze heerlijke avond helemaal compleet :)

2. Last World Festival

Ik weet niet hoe lang ik hier naar uit heb gekeken, maar volgens mij een maand of 2-3 :lol: en dat allemaal vanwege de Theracords stage. Maar het was wel geweldig daar in de tent, goeie sfeer, heerlijke setjes op Tatanka en Tuneboy na. En Phrantic vs Blackburn :loving: wat geniaal was dat, evenals Geck-o live, wat ik helaas zittend in een hoekje heb moeten aanschouwen door de warmte in de tent wat niet normaal was, gelukkig was het later prima weer.

1. Q-Base

Uiteraard op 1, met ruime voorsprong ook. Eerst nog ff spanning of ik wel binnen zou komen, maar dat ging zonder problemen. Geck-e op de main was geweldig. En de set van S&I en vooral van D&R :worship: potjandorie wat ging dat hard in de Hangar. Verder episch terrein, sfeer en geluid, sowieso voor herhaling vatbaar, alleen jammer van de regen. De Drop Your Own Area was ook heerlijk bij Embrionyc. Alleen doe asjeblieft iets aan de uitrit van de parkeerplaats >.<

Al met al een top eerste jaartje voor mij wat betreft de feesten. Volgend jaar ben ik toch sowieso wel van plan om wat meer grotere feesten te pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 13:48 

Hardtraxx Addict

5. Emporium
4. Dominator
3. Q-Base
2. Loudness Klokgebouw
1. Defqon.1 Weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 14:18 

Hardtraxxer

+- 40 feesten geweest dit jaar, als ik mijn top 5 zo terug zie niet zozeer de feesten met de beste muziek maar wel de feesten die het gezelligst waren.

1. Defqon.1 Weekend
2. X-Qlusive Holland
3. Q-Base
4. Qlimax
5. Loudness (Eindhoven)

Was een fijn jaartje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

Oei, deze is best lastig :P

1. Ground Zero
2. Awakenings Female Hardtechno Special
3. Q-Base
4. Genadeloos
5. Loudness Klokgebouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 16:32 

Hardtraxx Addict

Nu 2013 voorbij is kan ik ook een mening geven!

5) Defqon Weekend
Ik had er heel veel verwachtingen van, maar door omdat het eigenlijk een fucked up zaterdag was waar ik me mateloos geirriteerd heb. Maar het komt in de top 5 door de vrijdag maar vooral de zondag _O_

4) Knock Out
Mijn eerste feest dit jaar, heb echt vanaf 2 uur volop genoten, het geluid was zo zuiver, de sfeer was heerlijk!

3) Qult 10
Eerste keer Qult, wist beetje wat ik kon verwachten maar omdat je het niet gewend ben was het eerst wennen maar de tijd ging echt zo snel voorbij! Genoten van begin tot eind eigenlijk wel en nu eigenlijk ook best van techno gaan houden (L)

2) Thrillogy
Ondanks dat ik ziek binnen kwam, tot 4 uur ook echt kut voelde heb ik echt hele avond met een smile op mijn gezicht gelopen. Uiteindelijk begaf alles het wel om 7 uur en dus de sluiting moeten missen. Frontliner stage heb ik eigenlijk best veel bij terwijl Adaro de bedoeling was. Maar heb echt genoten van de sets bij Frontliner! Adaro werd hem niet vaak door de drukte, de hitte daar en vond het af en toe apart sfeertje

1) Q-Base
Verjaardagsfeestje, 1tje echt om in te lijsten. Heb van 5 tot 7 zo erg vermaakt. Niks boeide me en genoot overal van. De locatie, het geluid maar vooral de sfeer overal(op Hangar voor mijn gevoel na) maar uiteindelijk Scantraxx fanboy gespeeld. Heel veel mensen ontmoet hier, en ondanks de regen heb ik me zo erg vermaakt dat de regen me echt niet meer boeide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
STAN- schreef:
Pfoe lastig.

Clyb r_AW, PRSPCT en Q-Base zitten er wel bij denk ik, maar over de laatste twee plekken twijfel ik. Hardclassics was echt super gruwelijk door de twee ontzettend dikke sets van Pieter en Rik, Wish was heel leuk door de sfeer, Loudness was briljant qua muziek en de sfeer... tja, Loudness (april) moet toch wel in de top 5 staan... en als 5e feest kies ik dan toch voor PRSPCT XL 17. Moet ik er wel bij zeggen dat de vijf feesten in willekeurige volgorde staan, ik kan er echt niet 1 kiezen. Want Kut, Chateau Techno moet er ook zeker bij... 6 feesten in de top 5. hoe vindt je dat xD

Wat een kutconclusie. In mijn top 5, willekeurige volgorde, staan Chateau Techno, Loudness (april), Hardclassics, PRSPCT mei en Q-Base :)

Op de valreep nog Awakenings hardtechno er bij... als ik dan even goed nadenk, kom ik tot de volgende vijf feesten, in willekeurige volgorde: Awakenings hardtechno edition, Chateau Techno, Q-Base, Club r_AW, Loudness (april)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 00:53 

Hardtraxx Veteran

Mijn top 5 van 2013:

1. Project N50 (https://partyflock.nl/report/12934:Project-N50)
2. Ground Zero Festival (https://partyflock.nl/report/12923:Grou ... tival-2013)
3. Last World Festival (https://partyflock.nl/report/12908:Last-World-Festival)
4. Loudness (https://partyflock.nl/report/12869:Loudness)
5. Beatbusters (Theracords Celebrates) (https://partyflock.nl/report/12947:Beatbusters)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 16:26 

Hardtraxx Addict

1. Defqon.1 Weekend
2. Awakenings ADE: Adam Beyer presents Drumcode
3. Awakenings Female Hardtechno Special
4. Ground Zero
5. De Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 16:36 

Hardtraxx Elite

1. DefQon 1 Weekend
2. Knock Out
3. XQ Holland
4. The Qontinent
5. Dominator
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 01:39 

Hardtraxx Elite

5. Hardshock Festival
Na Hardshock 2012 ook naar Hardshock 2013 geweest, wat mij zeer goed bevallen is. Erg gezellige dag gehad en veel bekenden tegengekomen!

4. Bass Protocol
Viel op dezelfde datum als Unleashed in de Matrixx waar ik in eerste instantie een kaartje voor had gekocht (niet wetende dat Bass Protocol überhaupt bestond). Nadat ik getipt werd door Tom (Fuzzylogic) heb ik me geen moment bedacht en mijn Unleashed kaarten verkocht. Geen moment spijt van gehad, super geluid, super line-up en een super sfeer!

3. Dreamfields Festival
Dit was samen met The Qontinent (#2) het vetste festival van 2013, super mooi weer en een gezellige groep! Dit is een festival zoals elk festival zou moeten zijn! Heb nog nooit zo van een set genoten dan toen die van Solutio & The I's. Wat een geweldige sfeer!

2. The Qontinent - Sunday
Heel erg impulsief maar bedacht om naar België af te reizen en heb er geen seconde spijt van gehad. Wat hangt er hier een geweldige sfeer! Gezellige groep, mooie aankleding en leuke setjes gehoord. Jammer van het weer.. af en toe een flinke stortbui, maar dat mocht de pret niet drukken!

1. Loudness - Maassilo Rotterdam
Nummer één, omdat het gewoon hèt perfecte feest was voor mij. Veel mensen ontmoet, ongelofelijk dikke line-up, heerlijke setjes en een te zieke locatie! Volgend jaar sowieso weer, en dan beide edities!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 14:40 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Pfoe lastig.

05. PRSPCT XL18 - Horns Up For Baby Jesus
Verhaal

04. STORM - The Noise Of Holland
Verhaal

03. The Qontinent Weekend
Verhaal

02. Club r_AW - X Equals Final
Verhaal

01. Q-Base - Enter The Twilight Zone
Verhaal

Heel leuk dit soort dingen. Mooi om terug te blikken op die mooie momenten :D Misschien brengt Awakenings nog verandering in het rijtje zaterdag. We zullen zien ^^

Dit laatste is zeker waar. Op gelijke hoogte met Q-Base voor mij. Dan een keertje geen PRSPCT in mijn top 5 van beste feesten in een jaar, maar wat was Awakenings übervet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:02 

Hardtraxx Elite

5. Loudness (klokgebouw)
4. Sziget
3. Q-base
2. Qlimax
1. Defqon.1 Weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:38 

Hardtraxx Veteran

Dit is echt onmogelijk, iets als kiezen tussen je zoon of dochter. Heb wel 10 feesten die allemaal een top 5 waardering verdienen (en dan reken ik de Defqon.1 en Decibel weekendjes niet eens mee), maar dat kan natuurlijk ook niet. Nummer 1 is in ieder geval wel zeker, de rest ben ik nog over in dubio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dit is echt onmogelijk, iets als kiezen tussen je zoon of dochter. Heb wel 10 feesten die allemaal een top 5 waardering verdienen (en dan reken ik de Defqon.1 en Decibel weekendjes niet eens mee), maar dat kan natuurlijk ook niet. Nummer 1 is in ieder geval wel zeker, de rest ben ik nog over in dubio.

Misschien een idee om dan in ieder geval je nummer 1 te delen met ons? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Chukkels schreef:

Misschien een idee om dan in ieder geval je nummer 1 te delen met ons? xd

Ik deel de top 13 wel, mogen jullie gaan gokken wat ik op 1 heb staan. :P

Code:
Inception • The Ultimate Raw Edition
XXlerator Carnaval
A State of Trance 600 • The Expedition (Bulgarian edition)
Refuse
Deep Cutz Rave • Superheroes & Villains
Loudness (Klokgebouw)
Harmony of Hardcore
Electronic Family
Q-Base
X-Qlusive Holland
Armin Only – Intense
PRSPCT XL18
Awakenings – Female Hard Techno Special
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ga voor Xxlerator Carnaval
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:26 

Hardtraxx Veteran

Sowieso ASOT 600.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:56 

Hardtraxx Veteran

ASOT staat denk ik op 2. Dat was echt geniaal.

pecola-tje schreef:

Nope, is ook geen feest waar hardstyle werd gedraaid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 17:47 

Hardtraxx Elite

1. Dominator
Toch het feestje wat op fietsafstand voor mij is. Altijd leuk en gezellig. Sfeer en aankleding zijn ALTIJD goed. Muziek ook trouwens..

2. Wish
Festival waar ik meehelp met opbouw maar ook lekker losga. TMS en Distorted doen toch echt aan als de toppers. Aankleding dik in orde

3. Decibel
MEde dankzij radio mogen staan en ook wat setjes meepakken, geweldige dag

4. Loudness (klok-040)
Geluid, dikke prima. Liefhebbers en <3

5. Frequence
Leuk feestje, jammer dat z ermee stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
ASOT staat denk ik op 2. Dat was echt geniaal.

pecola-tje schreef:

Nope, is ook geen feest waar hardstyle werd gedraaid ;)

Awakenings op nummer 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:44 

Hardtraxx Addict

5. Fusion of Dance - Outdoor Festival
Ik blijf de sfeer in Zwolle toch altijd wel leuk vinden, mooi dichtbij en
altijd veel bekenden. Ondanks het grijze weer (bleef wel droog) wel genoten
van de sets van Chain Reaction, E-force Live en TMShowcase

4. Defqon.1 Festival
Helaas geen weekend i.v.m. dorpsfeest :x Maar me wel enorm vermaakt ondanks
dat we maar met z'n 4en waren. Veel bekenden gespot en gesproken en de hele
dag niet stil gestaan :) Ook in de vele buien gewoon door lopen knallen!! Fuck the rain!!
NC/Adaro en Amnesys waren voor mij wel de setjes.. Frontliner was één grote fail helaas..

3. Qlimax
3e jaar op rij geweest en het overtreft steeds mijn verwachtingen. Prachtig om het decor steeds
te zien veranderen. Kijk me ogen ook telkens weer uit wat voor mafklappers er rond lopen en
hoe hoog het VDK gehalte wel niet is. Ben blij dat ik de set van NC mee heb kunnen pakken (voor mij set van het jaar)

2. Tommorowland - Sunday
Altijd al een keer heen gewild en dit jaar voor het eerst alleen met mijn broertje heen gegaan.. Waar het de voorgaande dagen klote weer was hadden wij echt geluk.. Wat een weertje :yay: Unieke partysfeer en heerlijk losgegaan met zoveel verschillende nationaliteiten bij de Q.. Zelfs op de main was het goed te vertoeven (ondanks dat ik niet van de house houd)... die sprinkler installaties :thumbsup: heerlijke verkoeling!!

1. Decibel Outdoor
Blijft toch het mooiste feest v/h jaar.. Onze 7e keer dat wij zijn geweest en ieder jaar is weer anders.. Het weer is altijd prachtig en de sfeer altijd prima.. Deze editie hadden wij ook een enorm grote groep, dat maakte de feestvreugde zelfs nog groter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:25 

Hardtraxxer

5. XXlerator Carnaval

4. Qapital

3. Loudness Rotterdam

2. Loudness Eindhoven

1. Decibel Weekend!! :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen