Hard Bass 2009. De eerste keer in de Gelredome. Die stage!!!! 
MondayBar: Black&White Cruise
Promo: Shadowbox
Tsja dat was toen ook echt een ziekelijk perfecte timing. Fusion was met afstand het beste label op dat moment en de DJ's daar waren ook op hun allerbest.wrote:Iedere keer als ik de naam van dat tweede feest lees krijg ik nog een klein steekje in mijn hart dat ik daar niet geweest benwrote:Dominator 2010 en Q-dance presents Fusion: The Next Level in de HMH
Die set van donkeys en titan & b-frontwrote:Tsja dat was toen ook echt een ziekelijk perfecte timing. Fusion was met afstand het beste label op dat moment en de DJ's daar waren ook op hun allerbest.wrote:Iedere keer als ik de naam van dat tweede feest lees krijg ik nog een klein steekje in mijn hart dat ik daar niet geweest benwrote:Dominator 2010 en Q-dance presents Fusion: The Next Level in de HMH
Niet doen, geluid viel er best tegen en er was niet genoeg plek bij de boxen voor meer mensen, dus alleen ik heb me echt goed vermaakt daarwrote:Motherfucker aan alcatrazz heb ik een nog ergere spijt vast zittenTOPIC DICHT AUB
![]()
Idem!wrote:Denk dat dat toch Hard Bass 2011 is.
Haha serieus? En ik zei het niet eens om je te pestenwrote:Motherfucker aan alcatrazz heb ik een nog ergere spijt vast zittenTOPIC DICHT AUB
![]()
Gelukkig ben ik wat positiever ingesteld, maar dat feest samen met Qountdown en de Feestfabriek waren wel echt heldig voor mij ja. Lag trouwens tot drie keer toe ook zeker aan de mensen waarmee ik was en de avond voorafgaand aan het feest.wrote:Loudness 2010 in de Factory 010, beter feest gaat er ook niet komen voor mij.
Meneertje nog nooit bij een feest geweestwrote:vind dit ook zo'n opsomtopic
Feestfabriekwrote:Gelukkig ben ik wat positiever ingesteld, maar dat feest samen met Qountdown en de Feestfabriek waren wel echt heldig voor mij ja. Lag trouwens tot drie keer toe ook zeker aan de mensen waarmee ik was en de avond voorafgaand aan het feest.wrote:Loudness 2010 in de Factory 010, beter feest gaat er ook niet komen voor mij.
Meneertje nog nooit bij een feest geweestwrote:wrote:vind dit ook zo'n opsomtopic
wrote: nou echt vaak genoeg hoorniet de grootste maar heb zeker wel vette feesten gehad..
Ground Zero 2011, MoH, TBYD nog wat kleinere maarja..
Dat was echt een feest voor mensen zoals wij ja, maar ik kan begrijpen dat als je vooral voor het muzikale aspect en het beuken gaat daar niet echt aan je trekken kwam. Wij, tweede feestje toendertijd, hebben echt geluk gehad en de hele nacht op, wat achteraf de beste plek qua geluid bleek te zijn, gestaan.wrote: Feestfabriek:worship
Heldig! De sfeer ook![]()
![]()
![]()
![]()