Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hard Bass 2009. De eerste keer in de Gelredome. Die stage!!!! :drool:
R
Hardtraxxer
117 posts member since 2009
last seen May 2022
MondayBar: Black&White Cruise
Promo: Shadowbox
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
tommetjeuh wrote:
dawasiknie wrote:Dominator 2010 en Q-dance presents Fusion: The Next Level in de HMH :)
Iedere keer als ik de naam van dat tweede feest lees krijg ik nog een klein steekje in mijn hart dat ik daar niet geweest ben :cry:
Tsja dat was toen ook echt een ziekelijk perfecte timing. Fusion was met afstand het beste label op dat moment en de DJ's daar waren ook op hun allerbest.
B
dawasiknie wrote:
tommetjeuh wrote:
dawasiknie wrote:Dominator 2010 en Q-dance presents Fusion: The Next Level in de HMH :)
Iedere keer als ik de naam van dat tweede feest lees krijg ik nog een klein steekje in mijn hart dat ik daar niet geweest ben :cry:
Tsja dat was toen ook echt een ziekelijk perfecte timing. Fusion was met afstand het beste label op dat moment en de DJ's daar waren ook op hun allerbest.
Die set van donkeys en titan & b-front :oh: :love:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Image
Verdomme jongens :cry:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik ben het met Tommetjeuh eens, ophouden over Qdance pres fusion... :cry:

Ik denk dat Loudness 2012 toch wel een goeie kans maakt voor mij... En outdoor weet ik t niet, best veel leuke feestjes gehad. Vond de sfeer bij de TC stage van Alcatrazz wel heel gaaf :D
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Motherfucker aan alcatrazz heb ik een nog ergere spijt vast zitten xd TOPIC DICHT AUB :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
tommetjeuh wrote:Motherfucker aan alcatrazz heb ik een nog ergere spijt vast zitten xd TOPIC DICHT AUB :cry: :cry:
Niet doen, geluid viel er best tegen en er was niet genoeg plek bij de boxen voor meer mensen, dus alleen ik heb me echt goed vermaakt daar :lol:

Fusion TNL was idd heilig. Toch steekt STRP 2011 daar wel ff boven uit. Dat en de 2010 editie waren DE BESTE OOIT, met Fusion TNL er vlak achteraan.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Loudness 2010 in de Factory 010, beter feest gaat er ook niet komen voor mij.
A
chicken wrote:Denk dat dat toch Hard Bass 2011 is. :)
Idem!

Verrassend dat x-Qlusive Holland nog niet genoemd is
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
The Great Zany Show in 2010. Mijn eerste feestje toen ik pas 15 jaartjes oud was, man wat was ik gesloopt zeg, geweldig :D
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Defqon.1 2009

Net voor de ondergang van de gangbare hardstyle én mijn eerste grote feest. Was echt gruwelijk!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Afgelopen Loudness was toch ook wel heeeel gaaf hoor :loving:
En Qbase is ieder jaar weer fantastisch.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
tommetjeuh wrote:Motherfucker aan alcatrazz heb ik een nog ergere spijt vast zitten xd TOPIC DICHT AUB :cry: :cry:
Haha serieus? En ik zei het niet eens om je te pesten :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
X-Qlusive Holland in 2009 by far! :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Niet Q-dance Present Fusion tenminste :$ Maar Qlimax 09 staat wel hoog, dominator 2011.. En tsja, geen idee
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Loudness 2012 & Q-base 2011 :)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
vind dit ook zo'n opsomtopic >.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
93Wesley93 wrote:Loudness 2010 in de Factory 010, beter feest gaat er ook niet komen voor mij.
Gelukkig ben ik wat positiever ingesteld, maar dat feest samen met Qountdown en de Feestfabriek waren wel echt heldig voor mij ja. Lag trouwens tot drie keer toe ook zeker aan de mensen waarmee ik was en de avond voorafgaand aan het feest.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Forbidden Phobia wrote:vind dit ook zo'n opsomtopic >.<
Meneertje nog nooit bij een feest geweest :aww: :aww:

TiMOTHYb wrote:
93Wesley93 wrote:Loudness 2010 in de Factory 010, beter feest gaat er ook niet komen voor mij.
Gelukkig ben ik wat positiever ingesteld, maar dat feest samen met Qountdown en de Feestfabriek waren wel echt heldig voor mij ja. Lag trouwens tot drie keer toe ook zeker aan de mensen waarmee ik was en de avond voorafgaand aan het feest.
Feestfabriek :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Heldig! De sfeer ook (L) (L) (L) (L) (L)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Erg lastig kiezen hoor!

Hard Bass 2010 staat nog steeds bovenaan bij mij, omdat het mijn eerste grote feest was, en ik werkelijk alles vet vond! Weet nog wel hoe vet ik het vond dat Sound of the Thunder werd gedraaid xd. Maar Deepack live van toen blijft 1 van de meest legendarische sets voor mij :worship: .

Muzikaal gezien staan Loudness 2012 en Q-base 2011 ver bovenaan bij mij, spreekt voor zich aangezien er een TillT records bunker aanwezig was :). Loudness kan iedereen zich wel wat bij voorstellen ;).
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Indoor: Laatste Loudness/Hard Bass '11
Outdoor: Defqon '11
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
roberttt wrote:
Forbidden Phobia wrote:vind dit ook zo'n opsomtopic >.<
Meneertje nog nooit bij een feest geweest :aww: :aww:
nou echt vaak genoeg hoor xd niet de grootste maar heb zeker wel vette feesten gehad..
Ground Zero 2011, MoH, TBYD nog wat kleinere maarja..
A
Forbidden Phobia wrote: nou echt vaak genoeg hoor xd niet de grootste maar heb zeker wel vette feesten gehad..
Ground Zero 2011, MoH, TBYD nog wat kleinere maarja..
:P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
roberttt wrote: Feestfabriek :worship: :worship

Heldig! De sfeer ook (L) (L) (L) (L) (L)
Dat was echt een feest voor mensen zoals wij ja, maar ik kan begrijpen dat als je vooral voor het muzikale aspect en het beuken gaat daar niet echt aan je trekken kwam. Wij, tweede feestje toendertijd, hebben echt geluk gehad en de hele nacht op, wat achteraf de beste plek qua geluid bleek te zijn, gestaan.

Qountdown en vooral de melige sfeer soms deed mij daar een klein beetje aan denken.