Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax 2009. Het was mijn eerste Qlimax en ik heb het daar ontzettend naar m'n zin gehad, want wat een sfeer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 02:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot nu toe nog niet zo gek veel feesten bezocht, maar het weekend Intents 2015 en Qlimax 2014, beiden voor het eerst, waren toch echt wel de hoogtepunten tot nu toe!
Als ik moet kiezen dan echt Intents 2015 dan, zo erg genoten! Die hele sfeer en alles eromheen.. De aftermovie geeft me nog steeds kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 00:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Defqon 2010 want eindshow met Forgotten Moments Remix. Niks verslaat dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Base 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CasperNijntje schreef:
Voor mij was dat mysteryland 1998 Recreatieterrein Lingebos.
Dit feest begon om 19:00 uur en duurde tot 08:00 uur.
Het viel gelijk met de WK wedstrijd Nederland-Argentinië die nederland won en zich hiermee plaatste voor de halve finale. De wedstrijd werd volgens mij om 16:00 uur gespeeld en werd door vele feestgangers onderweg ergens gekeken. Zo ook door mij in een of andere bar in de buurt van waar de pendelbussen reden.
Door de winst van Nederland en het verlies de zelfde avond van aartsrivaal Duitsland hing er een geweldige sfeer die ik daarna nooit meer heb mee gemaakt op een feest.
Iedereen had zijn bomberjack binnenste buiten gekeerd en was dus oranje gekleed. 25000 man die je de hele nacht "Holland Holland" hoorde roepen veroorzaakte echt meters kippenvel.
PCP had een legendarisch optreden, Dana draaide snoeiharde terror, en een schuimparty was er tijdens een live-optreden van ik meen neophyte.


Wij luisterden de wedstrijd IN de Party Travel bus! :D

Ik kan me ook nog herinneren dat het optreden van The Masochist werd vertraagd door technische mankementen, waar iedereen zich aan ergerde.

Ook de kraampjes met vinyl waarbij je het hele feest rondliep met je platen in je hand. Ik heb daar de whitelabels van Thunderdome Unreleased Projects nog gekocht. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Decibel 2012.. die intense hitte en desondanks de hele dag gewoon los kunnen gaan :cool:
Alles klopte op één of andere manier aan dat feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gunz for Hire in de 013.. barre avond :cool:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen