Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette trui :oh:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Afbeelding
Afbeelding

:drool:

Ik ook al hebben! :woot:
Bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

:bomb:
Bericht Geplaatst op 11 okt 2010 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUSION080 :drool:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy vinyl
The Machine - Mistress of Darkness vinyl

:worship:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax kaartje + busreis :D
Bericht Geplaatst op 14 okt 2010 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Decibel '10 Cd! :yay:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2010 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket voor Loudnesssssssss :loving:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2010 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vandaag ticket voor loudness en trillogy gehaald :yay:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Loudness :loving:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2010 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Decibel '10 Cd! :yay:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Ticket voor Loudnesssssssss :loving:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps! Toch niet, heb vandaag nog Yellow Minute(Alpha2 remix), Harde Rag en A.N.S.A.R.A.T. gekocht.
3 zeer lekkere platen vind ik :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2010 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje Loudness :yay:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2010 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Kaartje Loudness :yay:

:yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2010 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net het The Pitcher-album "Smack"(+T-shirt) besteld. Nu alleen nog maar een maandje wachten, haha.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2010 21:08 
 

Kaartjes voor ansarat :D
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 11:21 
 
Hardtraxxer

kaartjes Thrillogy! :woot:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2010 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snoerharde reverse bass in de vorm van:

- The Juvenile - Hardcore Suckas
- Jimmy the Sound - LOGICO (Black M Version)
- Deepack vs Luna - Kick this Mutha / Stomper
- Luna Meets Trilok & Chiren - DHHD The Anthem

@ Junodownload

:yay:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitcher Album
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was 2 week terug : Second Identity Album
Daarvoor was tijdje geleden en dat was Defqon.1 Album 2010 :)
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz - BassBoom

En Digital Punk & B-Front - Elements die had ik ook nog niet.

Nu mag de koerier wel eens komen met mijn nieuwe lege cd's.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:14 
 
Donateur

kaartje Fantasy Island indoor al poosje terug enneh ik ga zometeen is van mijn stagevergoeding wat nummertjes halen :D
alleen hopelijk draaf ik niet weer door en koop ik er meteen 15 ofzo want das beetje zonde van mijn geld aangezien ik niet zoveel heb :$
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartjes voor Thrillogy en Fantasy Island Indoor(Line-up :drool: )
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thrillogy kaarten! :drool:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen