Fusion shirt zwart (alweer tijdje terug), kaartje voor Q-Base
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Kaartje Fusion
(heel misschien komt er nog een q-base kaartje)
Fusion trui, de winter komt dr weer aan, en defqon shirtje.
AVIO trui.wrote:Fusion trui, de winter komt dr weer aan, en defqon shirtje.
wrote:Het snoepjes shirt! Via Deeltjesversneller
wrote:
soon maar even Psyko Punkz shirt fixen en een Space Invaders shirt voor Fusion
Waar heb je die vandaan?
Hallo jeffrey dee hubse vaan miech gekregewrote:Fusion shirt zwart (alweer tijdje terug), kaartje voor Q-Base
wrote:wrote:
soon maar even Psyko Punkz shirt fixen en een Space Invaders shirt voor Fusion
Waar heb je die vandaan?
dit shirt vind ik echt super dik:D...waar kan ik die kopen en hoe duur??wrote:Het snoepjes shirt! Via Deeltjesversneller
kmoet deze hebben:P
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hardstyle Classics TOP 100! 
DefQon.1 DVD + ketting, kaartje Qbase, kaartje DefQon.1
Wil eigenlijk ook wel een t-shirt, maar zie er nooit eentje die me echt aanspreekt.
Als er nou eentje van B-Front kwam ofzo
Wil eigenlijk ook wel een t-shirt, maar zie er nooit eentje die me echt aanspreekt.
ja idd. Enige shirt wat ik wel vet vind is music takes me higher. Mja ik ben nu niet meer zon grote dbstf fanwrote:DefQon.1 DVD + ketting, kaartje Qbase, kaartje DefQon.1
Lekker omslachtige uitleg mja
Die van "La vida narcotica" vind ik wel vetwrote:ja idd. Enige shirt wat ik wel vet vind is music takes me higher. Mja ik ben nu niet meer zon grote dbstf fanwrote:DefQon.1 DVD + ketting, kaartje Qbase, kaartje DefQon.1
Als er nou eentje van B-Front kwam ofzoMaar ja verder zijn er idd nooit echt shirts die me aanspreken. Ze missen altijd net iets. Maak gwn een shirt met een uber vette opdruk van een lyric ofzo van een veels te hard nummer
En dan niet iets in de geest van hardstyle maar dan zeg maar een tekst waarvan je m alleen kunt herkennen als je ook daadwerkelijk het nummer kent
![]()
Lekker omslachtige uitleg mjaZon soort shirt zou ik dus graag willen
Eentje waar op staat 'Death will come, for you!', zou ik wel kopen. Of 'Feel my Fire' ofzowrote:Die van "La vida narcotica" vind ik wel vetwrote:ja idd. Enige shirt wat ik wel vet vind is music takes me higher. Mja ik ben nu niet meer zon grote dbstf fanwrote:DefQon.1 DVD + ketting, kaartje Qbase, kaartje DefQon.1
Als er nou eentje van B-Front kwam ofzoMaar ja verder zijn er idd nooit echt shirts die me aanspreken. Ze missen altijd net iets. Maak gwn een shirt met een uber vette opdruk van een lyric ofzo van een veels te hard nummer
En dan niet iets in de geest van hardstyle maar dan zeg maar een tekst waarvan je m alleen kunt herkennen als je ook daadwerkelijk het nummer kent
![]()
Lekker omslachtige uitleg mjaZon soort shirt zou ik dus graag willen
Laatste shirt dat ik heb gekocht is die van Q-base, samen met het vest!
"Now I feel fucking great baby" ofzo? 
kost 25 euro, moet je ff een PM sturen naar Deeltjesversnellerwrote:dit shirt vind ik echt super dik:D...waar kan ik die kopen en hoe duur??wrote:Het snoepjes shirt! Via Deeltjesversneller
kmoet deze hebben:P
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Dj Thera Vs Geck-o Feat WackieJacky - Hysteria
Hysteria Outdoor 2010 Anthem
Hysteria Outdoor 2010 Anthem
-
K
- 5 posts member since 2010
- last seen Mar 2011