Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
nog niet maar ik ben van plan om draaitafels te gaan kopen, maar ik wou eerst een collectie vinyl plaatjes binnen hebben dus vandaar :)

Ah, dat is mooi! :)
Eindelijk weer een vinyl DJ @ HardTraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets voor X-Qlusive + pre order voor tickets qlimax + kaarten binnen van MOh disgn the future part 2 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
Tickets voor X-Qlusive + pre order voor tickets qlimax + kaarten binnen van MOh disgn the future part 2 :yes:

Pre Order voor Qlimax, koop jij op http://www.ikverneukmijngeldmethettedureticketdooverkoophok.nl??
Volgens mij kun je Qlimax niet echt pre-orderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whaha hier is er iemand keihard opgelicht, of iemand liegt hier glashard XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik pre-order mijn tickets voor Defqong ook alvast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 23:51 
 
Hardtraxx Addict

kaartje voor X-qlusive, we kunnen weer los in de hmh
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 09:10 
 
Donateur

San Miquel schreef:
frankhardenberg schreef:
nog niet maar ik ben van plan om draaitafels te gaan kopen, maar ik wou eerst een collectie vinyl plaatjes binnen hebben dus vandaar :)

Ah, dat is mooi! :)
Eindelijk weer een vinyl DJ @ HardTraxx ;)

ja :thumbsup:
iemand tips voor welke draaitafels goed zijn?? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
iemand tips voor welke draaitafels goed zijn?? :thumbup:

Gebruikte Technics :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sowieso technics ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

The Qontinent CD :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 16:45 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

en...

Afbeelding

nu wachten tot me nieuwe pc binnen is en ik eind van de maand me nieuwe monitoren heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 vinyl's:
Jimmy The Sound - L.O.G.I.C.O
DJ Isaac - Go Insane
Hardheadz - Wreck The Rmx
Pavo & Zany - Here We Go / Pørn
Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 13:33 
 
Donateur

San Miquel schreef:
frankhardenberg schreef:
iemand tips voor welke draaitafels goed zijn?? :thumbup:

Gebruikte Technics :thumbup:

oke zal er op letten
eerst nog ff wat vinyls voor een zacht prijsje via marktplaats proberen binnen te halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
oke zal er op letten
eerst nog ff wat vinyls voor een zacht prijsje via marktplaats proberen binnen te halen :P

kijk ook eens op discogs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 09:17 
 
Hardtraxxer

ik heb ze gisteren binnengekregen :D me nieuwe schaatsschoenen... en ze zijn echt superfet geworden vind ik zelf...

voor de mensen die willen weten wat die slappe verhoging is op me schoen, dat is snijvast voor het geval je in je enkels trapt met je ijzer :P

Afbeelding

krijg vandaag me nieuwe pc binnen als het goed is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 15:55 
 
Donateur

haha nice met je naam dr op :P
kheb ook zin om te schaatsen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje voor twisted,,,

en overload zet jij altijd je schaatsen op party flock xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 07:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Kaartje voor twisted,,,

en overload zet jij altijd je schaatsen op party flock xd

:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 09:12 
 
Donateur

tickets qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartjes XQ en Ansarat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 11:36 
 
Donateur

Philippe Rochard - Music Machine (Original Mix)
Future Tribes - Deadlock

----------------------------------------------------------------

Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
Deepack vs Luna - Kick This Mutha
Luna - Now Is The Time (Original Mix)
Luna - Bring That Shit Back
Luna - Unlocked
DJ Stardust - Sound Of Vintage
Activator - Feel The Drums
Activator - The Head Busser
Activator - The Bass Be Louder

------------------------------------------------------------------

Zatox meets The R3bels - Choirs
Zatox meets The R3bels - Pumping Blood
Luna & Deepack - Biological Insanity (DefQon. 1 Anthem 2008)
Zatox & Activator - Can't Stop
Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Remix) & (Original Mix)
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
Headhunterz - Rock Civilization (Original Mix)
Headhunterz - The Sacrifice (Original Mix)
Digital Punk meets Marlon S - Bringing The Funk

-------------------------------------------------------------------

DJ Toxic - Its Killing Me (Philippe Rochard Meets Nu-Pulse)
Phillipe Rochard - Mash Up
Phillipe Rochard - Pirates (Original Mix)

-------------------------------------------------------------------

Apex Mind - Make Your Choice
Brooklyn Bounce - Get Ready To Bounce Recall '08 (DJ Brush Remix)

-------------------------------------------------------------------

Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
Neophyte vs Tha Playah - Still Nr. 1
Brutal Tactics vs Xyrean - Vendetta :bomb:
The Viper & G-Town Madness - Here It Comes (Original Mix)
Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)
Hard Creation - I Will Have That Power (The Stunned Guys Remix)
DJ Mad Dog - Last Motherfucker
Masters Of Ceremony - Dirt
Amnesys - Worldwide Crisis
G-Town Madness vs The Viper - Come As One (Project Hardcore Anthem 2008)
Art of Fighters vs Endymion - Let's Get It On

----------------------------------------------------------------------

+ Gratis Vinylplaat van me neef zijn laatste release met daarop de volgende tracks:

A1. Gif Phobia - Dig It
A2. Dave Dope - Killer Or Hustler
B1. Brutal Tactics - Again :bomb:
B2. The Illuminati - N2

----------------------------------------------------------------------

PS. Luister voor de gein is die 4 nummers en kijk welke je de beste vind, ik vind (niet omdat het mijn neef is) maar dat Brutal Tactics zijn nummer duidelijk beter is dan die andere 3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stapel vinyl @ Freaky:

FUSION 056-5 Surge Of Power Part 1 1 7,95 € 7,95
FUSION 057-5 Surge Of Power Part 2 1 7,95 € 7,95
WKD 1086 Vintage E.P. 1 9,95 € 9,95
MIDIFY 014 Musical Impressions Sampler 2 1 8,50 € 8,50
FUSION 055-5 Do You Want Heavy 1 7,95 € 7,95
SCANSL 006 Move Your Body 1 8,50 € 8,50
SCEVO 005 Rock Diz 1 8,50 € 8,50
SQXX 003 One Bananaz 1 8,50 € 8,50
SCREL 021 What's Going On 1 8,50 € 8,50
MINUS 005 Crypsisstatement 3 1 8,50 € 8,50
TRQ 006 Instruments 1 7,95 € 7,95
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Surge Of Power, Vintage, Do U Want Heavy... Need.. WEB..

On topic:
Maandag:
We Speak Music
Never Say Never

Van de week eens kijken of er wat interessants komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Surge Of Power, Vintage, Do U Want Heavy... Need.. WEB..

Inderdaad, maar ik kan niet wachten :P
Vrijdag een contest, dus moet nieuw spul hebben ;)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen