Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-Te-Fan's exclusieve shirt + het gratis album :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 18:02 
 
Donateur

A2BNixke schreef:
D-Block & S-Te-Fan's exclusieve shirt + het gratis album :drool: :love:

Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 20:15 
 
Hardtraxxer

Kryptica schreef:
A2BNixke schreef:
D-Block & S-Te-Fan's exclusieve shirt + het gratis album :drool: :love:

Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen :cool:

Me 2 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2009 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen ticket XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Morgen ticket XQ


Vandaag dat dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:

00:00 - 01:06 Hardstyle Mafia - Taking over
01:06 - 02:26 Hardstyle Mafia - The Renegades
02:26 - 03:13 Hardstyle Mafia - Hostages
03:13 - 04:05 Hardstyle Mafia - Till The Roof Comes Off
04:05 - 04:45 Hardstyle Mafia - Walkin' In The Air
04:45 - 05:15 Hardstyle Mafia - Hide & Seek
05:15 - 06:15 Hardstyle Mafia - Go Insane
06:14 - 07:12 Hardstyle Mafia - 24 hours
07:12 - 08:48 Hardstyle Mafia Vs. Freakshow - Good Night


Ik mis Heaven Above :cry:

Laatste aanwinst:
- Low-E & Alter Egosz - Vendetta en WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Base ticket :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DBSTF shirt en album :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 10:41 
 
Donateur

[*]
WTF/Vendetta
Innocent/Justice 4 All
D-Block & S-Te-Fan Shirt + Album
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
[*]
WTF/Vendetta
Innocent/Justice 4 All
D-Block & S-Te-Fan Shirt + Album

Draai jij ook met vinyl..? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DBSTF Shirt + Album
Ticket XQlusive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Base Ticket,
Hard Nature Ticket,
X-Qlusive: Holland Ticket.

Knalleeee! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 16:28 
 

D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictz
op Bol.com voor 17,95 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DVD Defqon.1 in pre-order
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

reloop rh 3500 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 18:58 
 
Donateur

Timmer schreef:
reloop rh 3500 -.-

Ik ook , alleen is hij er nog steeds niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een pioneer Cdj 800 :love: binnenkort de 2de er bij en een djm700 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Timmer schreef:
reloop rh 3500 -.-

Ik ook , alleen is hij er nog steeds niet :P


ik heb hem gewoon gekocht, niet besteld. Wel een fijn ding ;)

Citaat:
Een pioneer Cdj 800 binnenkort de 2de er bij en een djm700


Beter gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 22:24 
 
Hardtraxxer

Tickets voor X-Qlusive en Fuze:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Kryptica schreef:
Timmer schreef:
reloop rh 3500 -.-

Ik ook , alleen is hij er nog steeds niet :P


ik heb hem gewoon gekocht, niet besteld. Wel een fijn ding ;)

Citaat:
Een pioneer Cdj 800 binnenkort de 2de er bij en een djm700


Beter gast!


eerst wilde ik de cdj1000 omdat ik toch al veel geld uit zou gaan geven dan gelijk GOED ook. maar er is nauwlijks verschil tussen de 800 en de 1000 :/ alleen dat hij exclusiever is.... en een sd card reader voor je cue points...

maar als je ooit een keer zo cdj 800 / 1000 aanraakt of mee mag draaien ben je gelijk verkocht! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn 1e keer was meteen met 3x CDJ1000MK3 en DJM700, maar dat is me allemaal veel te duur! Dus lekker aan de Reloop voor mij ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mijn 1e keer was meteen met 3x CDJ1000MK3 en DJM700, maar dat is me allemaal veel te duur! Dus lekker aan de Reloop voor mij ;).


Reloop is echt een goed alternatief! maar ik had hier voor eerst een beginners setje van jb systems wat mij toen die tijd ook al gauw 900 euro heeft gekost maar na 3 jaar zijn ze niet echt nieuw nieuw meer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 09:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het handige van de 1000's is de waveform... als je een keer tracks draait die je nog niet kent, kun je toch een beetje zien wanneer de breaks komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 11:08 
 
Donateur

Barto schreef:
Khadber schreef:
Mijn 1e keer was meteen met 3x CDJ1000MK3 en DJM700, maar dat is me allemaal veel te duur! Dus lekker aan de Reloop voor mij ;).


Reloop is echt een goed alternatief! maar ik had hier voor eerst een beginners setje van jb systems wat mij toen die tijd ook al gauw 900 euro heeft gekost maar na 3 jaar zijn ze niet echt nieuw nieuw meer :')

nog niet maar ik ben van plan om draaitafels te gaan kopen, maar ik wou eerst een collectie vinyl plaatjes binnen hebben dus vandaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 11:09 
 
Donateur

Berichttitel: Re: Je laatste aankoop

frankhardenberg schreef:
[*]
WTF/Vendetta
Innocent/Justice 4 All
D-Block & S-Te-Fan Shirt + Album

Draai jij ook met vinyl..?
frankhardenberg schreef:
[*]
WTF/Vendetta
Innocent/Justice 4 All
D-Block & S-Te-Fan Shirt + Album

Draai jij ook met vinyl..? :)


ik bedoelde @ San Miguel sorry op school flippen de pc's :P
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen