Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

Italian of Dutch
Italian 24%  24%  [ 13 ]
Dutch 76%  76%  [ 42 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Waar ligt jou voorkeur, en waarom dan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:47 
 
Donateur

Dutch, gewoon ik vind de Nederlandse producers beter, omdat ik meer van hun melodietjes houd maar ik vind de Italiaanse Hardstyle ook goed. Maar de Nederlandse toch iets meer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is echt te lastig.

Noisecontrollers, Zany etc. zijn goed

Maar

Tatanka, Technoboy etc. zijn ook goed

Ik luister wel meer naar de Nederlandse Hardstyle dus ik ga denk ik daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

ik ben het wel met je eens Dutch vind ik beter! Maar een plaat als TNT - double dutch darkies is wel lekker als je die op een feest hoort maar toch is het niet de :bomb: ik kan beter luisteren naar hardstyle met blije melodieën, dat vind ik meer terug in Dutch dus ja,,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Dit is echt te lastig.

Noisecontrollers, Zany etc. zijn goed

Maar

Tatanka, Technoboy etc. zijn ook goed

Ik luister wel meer naar de Nederlandse Hardstyle dus ik ga denk ik daarvoor.


Daarom wordt dit misschien ook wel een leuke discussie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In mijn ogen is er geen sprake van Italiaanse en Nederlandse hardstyle. De stijlvan bijv. Wildstylez verschilt enorm met die van bijv. Zany. En in Italië is de stijl van Technoboy en consorten weer anders dan die van Zatox. Vind het moeilijk te vergelijken.

Ik luister en draai persoonlijk wel meer Italiaanse hardstyle, maar dat komt vooral omdat de SAIFAM-group het altijd super doet met hun (web)releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
In mijn ogen is er geen sprake van Italiaanse en Nederlandse hardstyle. De stijlvan bijv. Wildstylez verschilt enorm met die van bijv. Zany. En in Italië is de stijl van Technoboy en consorten weer anders dan die van Zatox. Vind het moeilijk te vergelijken.

Ik luister en draai persoonlijk wel meer Italiaanse hardstyle, maar dat komt vooral omdat de SAIFAM-group het altijd super doet met hun (web)releases.


Tuurlijk produceren Italianen verschillend maar ze blijven toch hun sound houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

allemaal een pot nat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
dawasiknie schreef:
In mijn ogen is er geen sprake van Italiaanse en Nederlandse hardstyle. De stijlvan bijv. Wildstylez verschilt enorm met die van bijv. Zany. En in Italië is de stijl van Technoboy en consorten weer anders dan die van Zatox. Vind het moeilijk te vergelijken.

Ik luister en draai persoonlijk wel meer Italiaanse hardstyle, maar dat komt vooral omdat de SAIFAM-group het altijd super doet met hun (web)releases.


Tuurlijk produceren Italianen verschillend maar ze blijven toch hun sound houden!

Ik vind het tegenwoordig veel van elkaar verschillen.
Als je het heel algemeen bekijkt produceren de Italianen melodieuzere platen dan de Nederlandse producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik vind de NED DJ's ook beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 23:39 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat DJ's zoals The Pitcher en NC nog altijd de Hardstyle naar een hoger niveau brengen, dus geef mij maar Dutch :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 02:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dutch Hardstyle, for sure.
Als ik het aantal dj's vergelijk, komt het bij mij al naar voren.
Noisecontrollers, Zany, Headhunterz, DBSTF, The Pitcher, AVIO, Wildstylez, Frontliner etc.
(Oftewel Fusion, Scantraxx etc.) +1
Showtek en zn maatjes (Dutch Master, Duro etc) heb ik over het algemeen niks mee -1
Je hebt opkomende talenten als d'Stylerz, 2-Sidez etc, super.

Italiaans hou ik gewoon niet zo van.
Tatanka, Technoboy, gewoon echt -1 voor mij. Sorry!
Josh&Wesz, Tuneboy, Hardstyle Masterz, Zatox, etc. +1

Maar de Nederlandse sound spreekt me wat dat betreft gewoon meer aan. De sound van Noisecontrollers, DBSTF, Zany en HHZ is voor mij het beste en het lekkerste om los te gaan. Frontliner, The Pitcher en Wildstylez komen bij mij ook steeds meer naar voren stomen.
Dit heb ik gewoon niet echt met de italianen. Ik vind Tatanka en Technoboy echt drama, niks aan @ een Hardstyle party. Tat&Zat is dan wel weer SUPERGEIL, echt lomp knallen. Maar dat heb je met alles, iedereen heeft mooie producties.

Al met al springt de Nederlandse Hardstyle er voor mij dan ook echt uit. Voor mij is het duidelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb voor Dutch Hardstyle gekozen. Ik luister vaker een plaatje van bijv. Headhunterz dan dat ik een plaatje luister van bijv. Technoboy

Ps. Ik zou de dit veranderen in Italian OR Dutch HS
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 08:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Josh&Wesz, Tuneboy, Hardstyle Masterz, Zatox, etc. +1


Josh & Wesz is toch echt nederlands hoor :')

Nederland vs Italie:
Donkey Rollers vs Hardstyle Masterz 1-0
Southstylers vs Tuneboy 1-1
Isaac vs Technoboy 2-1
Luna vs Activator 2-2
Alphatwins vs Trance Generators 2-3
Beholder vs Zatox 3-3
Max Enforcer vs Tatanka 4-3

Qua goede artiesten wint Nederland nipt, maar met artiesten als d-block & s-te-fan, frontliner, headhunterz en alle nieuwkomers ga ik toch voor italie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 09:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is een moeilijke voor mij, qua hardere hardstyle wint Dutch hardstyle natuurlijk, maar nu Tatanka mijn favoriet is, heb ik dan maar voor Italian gekozen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Italian wint bij mij. Dit omdat ik vooral Italiaanse releases heb gekocht dit jaar.. Dat geeft toch aan dat die me wat meer liggen. Verder qua performance wint de Nederlandse wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb voor Dutch gekozen, omdat ik het meest naar de nummers van Headhunterz Wildstylez DBSTF enzo luister, ik kan ook goed naar TBY en zn producecrew luisteren, maar Dutch luister ik nou net iets meer naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet gekozen omdat Hardstyle voor mij gewoon Hardstyle is en het me geen donder uitmaakt of dat nou uit Nederland, Italie of wat dan ook komt. Ik vind niet alle Italiaanse tracks goed maar ook veel Nederlandse niet. Het maakt mij echt niet uit, als het maar gewoon goed klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Beuntie schreef:
Josh&Wesz, Tuneboy, Hardstyle Masterz, Zatox, etc. +1

Josh & Wesz is toch echt nederlands hoor :')


Dat meen je niet? Whaha, nooit geweten, dacht echt dat ze Italiaans waren..
Dat hoor ik echt voor het eerst :x
Excuses :$

*Eerste leermoment van de dag*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moeilijk, maar ik denk dat ik dan toch voor Dutch kies!
ik kan naar beide goed luisteren, Italianen als Tatanka, Zatox en TBY vind ik er goed
en NL'ers als NC, zany en HHZ vind ook erg goed! Maar dan geven de "jonkies" als d'Stylerz
toch de doorslag denk ik! Dr komt in ieder geval genoeg aan!

PPZ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dutch! Ik hou van Italiaanse producties maar de rauwe Nederlandse sound samen met mixwerk ala Dutch staat gelijk aan een hard feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heb dutch gekozen maar kan ook net zo goed naar italian luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:35 
 
Hardtraxx Elite

Ik ga voor Dutch
Italian kan ook lekker zijn hoor maar de Nederlandse artiesten bregen iets meer variatie met zn allen dan de italian djs. Wildstylez en Donkey Rollers doen het bij mij erg goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dutch for sure!! Technoboy en Dana vind ik niet zo goed alleen de Hardstyle remixen van technoboy voor de KGB's zijn wel lekker.
Dutch is veel beter vooral nu met dat nieuwe NU-Style xd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Dutch for sure!! Technoboy en Dana vind ik niet zo goed alleen de Hardstyle remixen van technoboy voor de KGB's zijn wel lekker.
Dutch is veel beter vooral nu met dat nieuwe NU-Style xd ^^


Gelukkig weet je precies waar Dana vandaan komt..
Dat Nu-Style, wat ook maar een slappe benaming is, komt net zo hard uit Italië hoor...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen