Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Wat moet je er dan over zeggen? Dan is het net zo irritant dat je driekwart van een topic leest: vette track. Zonder verdere onderbouwing. En dat er telkens kritiek is als mensen iets negatiefs over een nummer zeggen ook al is dat regelmatig over dezelfde elementen.
Last edited by wootum on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Sowieso zoek maar eens op hoeveel mensen dat hier al gezegd hebben dat ze moe worden van mensen die anti 'raw' dingen zeg, DAAR word ik nou moe van.

:corn: :corn:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
@imark tuurlijk mag je dat zeggen. Alleen als 10 verschillende mensen 25x precies hetzelfde aangeven in verschillende topics wordt het wel erg vervelend om te lezen.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
View on YouTube

Ik luister toevallig net deze plaat. Hij is van dit jaar, maar het moet een soort van early hardstyle voorstellen. In die plaat zit zelfs die house-snare elke 16 kicks waar het in de eerste post over gaat. :P
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Wat mij stoort zijn die vervelende MC's met hun gelul door een track heen. Een goede vocal is altijd welkom, maar MC's moeten maar achter de schermen blijven. Die gasten verneuken iedere track. Rrrrrr :mad:

Oja, en hoge pitchkicks zijn ook niet om aan te horen. Typisch iets van Hardstyle en Hardstyle hou ik niet van.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Al die 'Radical' mids met enkel een kick en een simpele kickroll + het liefste een snare. Zoveel mids met identieke ritmes of gewoon hetzelfde concept. Bijvoorbeeld bij die nieuwe Zatox plaat, Fuck That (lol oke sorry man) ofzo.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Daar ben ik het mee eens.
Qua 'mainstream' van tegenwoordig wil ik toch even dat glide-effect in melodieën benoemen. Wat kan ik me daar aan ergeren, 9 van de 10 keer klinkt het nergens naar. Een subtiele af en toe is nog niet zo heel erg maar zoals in deze track hoef ik de rest niet eens meer te luisteren.

View on YouTube

Vanaf 2:13.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Nee, niet de tape-stop. Hij bedoeld op de 1ste noot telkens een soort van duwtje zit. Ik vind dat juist wel vet klinken in deze track :$
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ja ik ook :P
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Nee ik bedoel denk ik wel tape-stop, niet dat effect bij de allereerste noot van de melodie. Dat vind ik niet zo heel storend. Ik doel op dat tutududuuuuwoe, haha >.<

Edit: Luister net toevallig deze track, en hier vind ik het ook ontzettend storend.
View on YouTube