Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 21:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat moet je er dan over zeggen? Dan is het net zo irritant dat je driekwart van een topic leest: vette track. Zonder verdere onderbouwing. En dat er telkens kritiek is als mensen iets negatiefs over een nummer zeggen ook al is dat regelmatig over dezelfde elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso zoek maar eens op hoeveel mensen dat hier al gezegd hebben dat ze moe worden van mensen die anti 'raw' dingen zeg, DAAR word ik nou moe van.

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@imark tuurlijk mag je dat zeggen. Alleen als 10 verschillende mensen 25x precies hetzelfde aangeven in verschillende topics wordt het wel erg vervelend om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Ik luister toevallig net deze plaat. Hij is van dit jaar, maar het moet een soort van early hardstyle voorstellen. In die plaat zit zelfs die house-snare elke 16 kicks waar het in de eerste post over gaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat mij stoort zijn die vervelende MC's met hun gelul door een track heen. Een goede vocal is altijd welkom, maar MC's moeten maar achter de schermen blijven. Die gasten verneuken iedere track. Rrrrrr :mad:

Oja, en hoge pitchkicks zijn ook niet om aan te horen. Typisch iets van Hardstyle en Hardstyle hou ik niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Al die 'Radical' mids met enkel een kick en een simpele kickroll + het liefste een snare. Zoveel mids met identieke ritmes of gewoon hetzelfde concept. Bijvoorbeeld bij die nieuwe Zatox plaat, Fuck That (lol oke sorry man) ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar ben ik het mee eens.
Qua 'mainstream' van tegenwoordig wil ik toch even dat glide-effect in melodieën benoemen. Wat kan ik me daar aan ergeren, 9 van de 10 keer klinkt het nergens naar. Een subtiele af en toe is nog niet zo heel erg maar zoals in deze track hoef ik de rest niet eens meer te luisteren.



Vanaf 2:13.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, niet de tape-stop. Hij bedoeld op de 1ste noot telkens een soort van duwtje zit. Ik vind dat juist wel vet klinken in deze track :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee ik bedoel denk ik wel tape-stop, niet dat effect bij de allereerste noot van de melodie. Dat vind ik niet zo heel storend. Ik doel op dat tutududuuuuwoe, haha >.<

Edit: Luister net toevallig deze track, en hier vind ik het ook ontzettend storend.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen