Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

Toneshifterz - Psychedelic Wasteland
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Murcie schreef:
Toneshifterz - Psychedelic Wasteland

nee die melo blijft juist zo heerlijk in men kop hangen :loving:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:02 
 
Hardtraxxer

Forbidden Kick schreef:
Murcie schreef:
Toneshifterz - Psychedelic Wasteland

nee die melo blijft juist zo heerlijk in men kop hangen :loving:


De melo is ook niet slecht nee, maar vind de intro toch wel iets beter :)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

The Pitcher - Start Rocking (DBSTF Remix)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
The Pitcher - Start Rocking (DBSTF Remix)

Vooral het stuk dat ze op een emmer aan het rammen zijn :cool:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:08 
 
Hardtraxxer

Zatox - No Way Back,

toppunt in de track is de intro, vind de climax maar matig en emotieloos.
Heel vet gedaan met die choirs en vette sounddesign. :worship:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
JVDM schreef:
The Pitcher - Start Rocking (DBSTF Remix)

Vooral het stuk dat ze op een emmer aan het rammen zijn :cool:


Ja! lekker rammen!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 00:28 
 
Hardtraxxer

Tonight A² remix. Geniale (mid)-intro! :D
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density - Locked Up
Degos & Re-Done vs Sasha F - Dump-B-Ass
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o - Losing my feeling
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxx Addict

Showtek - Down Under :)
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RR & Crypsis - Darkness is Calling
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:56 
 
Hardtraxx Addict

NC - Yellow Minute
P1 - Rate Reducer (Hhz remix)
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:59 
 
Hardtraxx Addict

CosmicDestination schreef:
P1 - Rate Reducer (Hhz remix)


Zulk soort intro's zijn heilig! Gewoon ZIEK lomp beuken. Net als de mid intro van Start Rocking (DBSTF remix)
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
CosmicDestination schreef:
P1 - Rate Reducer (Hhz remix)


Zulk soort intro's zijn heilig! Gewoon ZIEK lomp beuken. Net als de mid intro van Start Rocking (DBSTF remix)

:lol:

De intro van Scary Noises, dát is pas ziek lomp beuken.
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o and Phrantic - Can't Stand Still
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

distorted (bfront remix)
die outro (L) (L) (L) (L)
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
distorted (bfront remix)
die outro (L) (L) (L) (L)


Gaat hier toch over de intro? :P
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers- Shreek
Zatox- Andromeda
A-Lusion- Perfect It (Frontliner Remix)
Noisecontrollers- Crump (2008 Edit)

Man, wat klappen die er heerlijk op :love:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox - Winter, hoewel de climax prima is.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:58 
 
Hardtraxx Addict

The Machine - Audiobot (B-Front Remix) :bomb:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de mid-intro van Geck-O - Bingo zo supervet (L)
Daarentegen vind ik de climax niet geweldig.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Bart0ving schreef:
CosmicDestination schreef:
P1 - Rate Reducer (Hhz remix)


Zulk soort intro's zijn heilig! Gewoon ZIEK lomp beuken.

:lol:

De intro van Scary Noises, dát is pas ziek lomp beuken.

Scary Noises heeft wel een nog lompere intro, maar HHZ rmx van RR gaat wel hard hoor :P Neemt zo'n mooi aanloopje van 4FX kicks voor de echte kicks... Gaat sws harder dan de climax ;)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner - External Life . Die mid-intro :worship:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
Ongeveer alles van The R3belz
Titan - Remember Me
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen