Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:10 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
Vind het een boutplaat eerste klas. Vind sowieso de kick echt voor geen meter klinken, en de rest van de pla~ oh wait, welke rest van de plaat? Paar nietszeggende priegelgeluidjes. Al ik lomp wil beuken, ga ik wel Moleculez - Robotnik luisteren ofzo, zelfde idee maar 10 keer lekkerder uitgewerkt.

Is geen antwoord op mijn vraag.

Dan weet ik dus wat ik eerder al zei: dat sommige lui hier de verkeerde muziek luisteren...en dan heb ik het niet eens per se over tempo, voordat dat argument weer gaat komen. Volgens mij kunnen die beter Industrial ofzo gaan luisteren.

Hoezo verkeerde muziek? Done staat in mijn top 3 van 2011 tot zo ver maar met zo'n Moleculez plaat hoef je bij mij niet aan te komen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:13 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Nu moet je geen gehaaste conclusies gaan trekken he. Ik zeg nergens dat je niet beide stijlen mooi kúnt vinden. Zeg ook niet dat mijn redenatie voor iedereen geldt. Maar de algemene insteek in dit topic is wat ik zojuist uit heb gelegd. Kun je zelf nalezen ;)

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
als ik lui Done als superplaat hoor bestempelen, weet ik genoeg.

Wat weet je dan? :')

Vind het een boutplaat eerste klas. Vind sowieso de kick echt voor geen meter klinken, en de rest van de pla~ oh wait, welke rest van de plaat? Paar nietszeggende priegelgeluidjes. Al ik lomp wil beuken, ga ik wel Moleculez - Robotnik luisteren ofzo, zelfde idee maar 10 keer lekkerder uitgewerkt.

Dat heet smaakverschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Mag je het mij toch eens gaan proberen uit te leggen, voor mij is het een verzameling boutkicks en een paar priegelgeluidjes, en ik ben toch best wel wat gewend op dat gebied

@ WZY
Van mij mag je het daarop gooien hoor, maar logisch is anders. Niet dat het dat hoeft te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:18 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Mag je het mij toch eens gaan proberen uit te leggen, voor mij is het een verzameling boutkicks en een paar priegelgeluidjes, en ik ben toch best wel wat gewend op dat gebied

@ WZY
Van mij mag je het daarop gooien hoor, maar logisch is anders. Niet dat het dat hoeft te zijn

Logischer kan niet, jij houdt van t ene, de andere van t ander. Case closed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Steffnov schreef:

@ WZY

Logischer kan niet, jij houdt van t ene, de andere van t ander. Case closed

Ik heb je anders nog niets anders standhoudends horen zeggen. Als de algemene richtlijn "harder is beter" is (in deze thread tenminste), tja...kan ik er weinig anders van maken hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:33 

Hardtraxx Addict

De smaak is hard, zo dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 18:47 

Hardtraxx Newbie

Heb het topic doorzocht en snap niet dat deze nog niet is genoemd...

Max Enforcer & Frontliner - On The Go. Die kick aan het begin is zo bruut maar later is hij mehhh... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 19:49 

Aan het typen...

Ik vind Done ook supervet, een klein beetje teveel hoog in de punch, maar voor de rest staat ie ook in mijn top3 van 2011. En bij industrial is de bpm vaak (veel) te hoog en zit er teveel distortion in de tracks. Er zijn maar een paar platen binnen de industrial die ik kan waarderen. De kicks van Done vind ik in ieder geval beter klinken dan die moleculez plaat die jij daar opnoemde, er zit totaal geen kracht in die bassline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 23:36 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Ik vind Done ook supervet, een klein beetje teveel hoog in de punch, maar voor de rest staat ie ook in mijn top3 van 2011. En bij industrial is de bpm vaak (veel) te hoog en zit er teveel distortion in de tracks. Er zijn maar een paar platen binnen de industrial die ik kan waarderen. De kicks van Done vind ik in ieder geval beter klinken dan die moleculez plaat die jij daar opnoemde, er zit totaal geen kracht in die bassline.

Afbeelding

Gemiddelde industrial track blaast een hardstyle trackje zo omver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 10:38 

Steffnov schreef:

@ WZY

heb je Done ooit live gehoord? en de menige Industrial klinkt net zo hoor met die piepgeluidjes..
maar ooooo wat gaat Done live zooo ontiegelijk hard. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Steffnov schreef:

@ WZY

heb je Done ooit live gehoord? en de menige Industrial klinkt net zo hoor met die piepgeluidjes..
maar ooooo wat gaat Done live zooo ontiegelijk hard. :worship:

Done vind ik dus echt een plaat waar je van moet houden.

Ik vind het persoonlijk maar een raar nummer en precies datgeen waar de Josti band op een stel drums, claps en weet ik veel wat heeft gedrukt.

Maarja, ieder zijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Vergeet het nooit meer op Decibel toen Geck-O Done draaide. Publiek kwam er lekker in was een aardig setje, draait hij Done. Iedereen 4 minuten stilstaan. Stonden ook ongeveer 50 man van Hardtraxx vooraan stil. Waarschijnlijk dezelfde mensen die hier Done zitten op te hemelen. Wat een onzettend ongelofelijk baggernummer is dat, daar zit echt niks maar dan ook echt helemaal NIKS in wat in de richting van kwaliteit komt. Sfeerkiller eerste klas. En het gaat ook totaal niet hard, het hele nummer is 1 lange break...

Shoot me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:30 

Artiest

Is ook totaal geen hardstyle het is een soort Drum n bass hardstyle. Ook niks voor mij en ik ben raw fan als een malle dus. Shoot me too, declare war to the korvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:42 

Artiest

piew piew
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:46 

Kraak... Piep...

You seem mad... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:51 

Bierkoning

Gangsterdwerg schreef:
Vergeet het nooit meer op Decibel toen Geck-O Done draaide. Publiek kwam er lekker in was een aardig setje, draait hij Done. Iedereen 4 minuten stilstaan. Stonden ook ongeveer 50 man van Hardtraxx vooraan stil. Waarschijnlijk dezelfde mensen die hier Done zitten op te hemelen. Wat een onzettend ongelofelijk baggernummer is dat, daar zit echt niks maar dan ook echt helemaal NIKS in wat in de richting van kwaliteit komt. Sfeerkiller eerste klas. En het gaat ook totaal niet hard, het hele nummer is 1 lange break...

Shoot me.

Helemaal mee eens, maar die discussie is hier al tig keer gevoerd volgens mij. Maar het is volgens mij cool om Done vet te vinden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
piew piew

Dat doet mij denken aan Gunz for Hire - Put it on.
Die plaat vind ik nog erger dan Done xd

Vergeleken met Put it on is Done dan een soort van meesterwerk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Done is sowieso vet. Maar niet in een Hardstyleset. Maar het gaat hier over tracks waar de intro beter is dan de climax, en het stuk na de break van done vind ik het vetst. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 17:36 

Donateur

nou ja.. done is niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 18:11 

Artiest

Done is natuurlijk een hele bijzondere plaat. Ik vind hem zelf echt ontzettend vet en kan er ook heerlijk op losgaan. Heb idd gemerkt dat het grootste deel van het publiek dat niet kan, en daar speel ik dan ook op in.

Al kan ik het nog steeds niet laten om hem af en toe lekker toch te draaien :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

So we're done?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Shoot me.

Ik was er niet bij. :kiss:

*Zet Done even lekker op omdat het kan, Nothing Remix erachteraan*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

Done is imo zo vet omdat het een keer iets totaal anders is wat nog niet eerder echt gedaan is in HS en dat maakt de plaat zo vet netzo als Nothing remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 19:31 

Artiest

Ja... deze discussie is leuk omdat het hypocrisie ten top is, maar niet de juiste setting. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:53 

B-Front - Virus. Die intro vind ik zu über geniaal vergeleken met die climax ^^
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen