flevoboys schreef:
Zag hem nog op Hardbass samen met Crypsis. Er stond ook een andere kerel bij met een Therarecords shirt en die keek niet al te vrolijk

.
Haha

Das Ben, me beste vriend, die kijkt altijd zo maar vermaakt zich altijd prima hoor

Volgende keer wel ff meeten dan he

Altijd leuk om mensen van forums te ontmoeten

Thanks voor de leuke reacties
Ben ook erg blij met t interview

Ik sprak je niet aan omdat ik dacht dat je er geen behoefte aan had.
Net zoals met andere artiesten die worden continu aangesproken, zou er zelf ook gek van worden.