Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemaakt door Wackyjackie

http://partyflock.nl/interview/116:Showtek_het_diepe_bleek_een_pierenbadje.html

Best wel een openhartig en prima interview als ik het zelf mag zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Sjoerd: "Of mensen trekken die conclusie omdat we 'World's Number One Hard Dance Act' op onze website hebben staan en ze denken: 'dat communiceer je toch niet naar buiten?' Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.


Wat een air JOngens ..

Edit-

Voor ik zo dadelijk commentaar krijg! Ze draaien misschien we overal ter wereld maar ik vind niet dat je mag zeggen World's Number One Hard Dance Act terwijl ze niet eens zo "Hard" zijn :) Zeg niet dat ze slecht zijn! Maar deze jongens moeten echt niet zo overdrijven! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Sjoerd: "Of mensen trekken die conclusie omdat we 'World's Number One Hard Dance Act' op onze website hebben staan en ze denken: 'dat communiceer je toch niet naar buiten?' Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.


Wat een air JOngens ..

Ik geef ze eigenlijk wel gelijk.. Ze zijn internationaal het verst, mijlenver.. Er is meer dan alleen NL hoor, en buiten NL hebben ze het gewoon goed gedaan!

Noem jij maar een Hardstyleartiest met internationaal meer aanzien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik geef ze eigenlijk wel gelijk.. Ze zijn internationaal het verst, mijlenver.. Er is meer dan alleen NL hoor, en buiten NL hebben ze het gewoon goed gedaan!
Noem jij maar een Hardstyleartiest met internationaal meer aanzien?


Had nog eventjes geêdit ;)

Ik zeg alleen maar dat deze jongens teveel Overdrijven! Alsof ze denken dat ze alles zijn. Kan ik niet tegen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
een clip ziet men als 'commercieel'. Men denkt dan ook direct dat 'ie op allerlei muziekzenders gedraaid gaat worden. Daar is 'ie niet voor

Geef ik ze volkomen gelijk in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 21:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dus de DJ die in de meeste landen draait is de beste act?
Misschien zijn er wel veel betere acts die niet zo in het buitenland geinteresseerd zijn, gezien ze in eigen land nog wel fans hebben. Als iemand als zany of van scantraxx zich op het buitenland richt krijgen zij minstens net zoveel optredens in het buitenland. Het is meten met de verkeerde maten.

En ookal zijn ze de beste act, arrogantie komt er wel vanaf als je dat telkens over je zelf blijft zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg er maar niks over, anders zijn er weer huilies die gaan zeiken zoals in het Down With The Hardstyle topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ondanks dat ze zeggen dat ze niet arrogant zijn zit er toch een beetje zo'n ondertoon in het interview.
voor de rest is hun muziek goed en daar gaat het om en GELUKKIG dat die videoclip niet op tmf komt.
en die stempel voor de wc is niet commercieel maar het loon van de schoonmaakster. xd die moet ook gewoon betaald worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat met die #1 Harddance-act is natuurlijk omdat ze zo zijn verkozen door DJ-mag ofzo. Prima promotie eigenlijk voor die jongens.

Ik heb het interview doorgelezen, krijg veel respect voor die jongens. Het zijn 2 intelligente mensen die voor een opmerkelijke weg hebben gekozen en een aparte maar fijne kijk op de scene hebben, hier zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen (hoewel ik het niet toe zou juichen als iedereen zich nu helemaal op het buitenland zou richten, maar goed...).

Toch zonde dat ze niet meer samen kunnen met Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 22:56 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel een super open en eerlijk intervieuw..
Ze hebben het echt niet alleen over positieve dingen en hoe goed ze wel niet zijn. Maar ze gaan ook eerlijk in op de keerzijde..
Respect voor showtek hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"Ik heb een hekel aan mensen die naast hun schoenen gaan lopen. Daar bereik je niks mee."


Haha oké :P


Wel goed interview, maar ben wel 'n beetje klaar met showtek, tis gewoon niet meer zo mijn ding. Zeker respect voor ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk interview! Heb Showtek eigenlijk nooit zo erg gehaat, en hun laatste album is ook gewoon lekker!

Citaat:
Wouter: "Iedereen die muziek maakt, tekent of schildert wil dat mensen denken 'dat is mooi'. Je wil je product verkopen. Als je een grote groep bereikt in je doelgroep omdat jouw werk dus veel mensen raakt en men zich ermee kan identificeren mag je daar trots op zijn vind ik."


Amen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 23:38 
 
Donateur

te lang om helemaal te lezen ziet er wel goed uit tot nu toe :P
en ze zijn #1 HardDance Act door die DJMag top 100 dus @ brt waarom baseer je dat ergens op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 12:41 
 
Hardtraxxer

Goed intervieuw, Showtek +1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verwachte meer van dat album van ze,, maar partylover (sydney mix), we speak music en freak luister ik graag na! Maar ze moeten niet allemaal doen of ze echt Hard Dj number 1 zijn, ik er wel zoveel opnoemen die lekkerder mixen! ;)

En de DJ Mag is niet de beste, maar de populairste houd daar rekening mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Sjoerd: "Of mensen trekken die conclusie omdat we 'World's Number One Hard Dance Act' op onze website hebben staan en ze denken: 'dat communiceer je toch niet naar buiten?' Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.


Wat een air JOngens ..

Edit-

Voor ik zo dadelijk commentaar krijg! Ze draaien misschien we overal ter wereld maar ik vind niet dat je mag zeggen World's Number One Hard Dance Act terwijl ze niet eens zo "Hard" zijn :) Zeg niet dat ze slecht zijn! Maar deze jongens moeten echt niet zo overdrijven! :P


Hard Dance is een verzamelnaam voor verschillende hardere stijlen en niemand kan ontkennen dat de stijl van Showtek hier ook onder valt, ookal is het niet het hardste van het hardste! En hier zijn ze notabene voor gekozen, dus ik vind dat ze deze naam gewoon mogen dragen. Niks mis mee.
En mocht iemand anders een andere DJ beter vinden, dan is dat zijn eigen mening (die wij ook respecteren). Of wordt het tijd je eigen awardshow te organiseren :x

Showtek +1 Goed interview!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 16:59 
 
Hardtraxxer

StantonDJ schreef:
bRt_ schreef:
Sjoerd: "Of mensen trekken die conclusie omdat we 'World's Number One Hard Dance Act' op onze website hebben staan en ze denken: 'dat communiceer je toch niet naar buiten?' Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.


Wat een air JOngens ..

Edit-

Voor ik zo dadelijk commentaar krijg! Ze draaien misschien we overal ter wereld maar ik vind niet dat je mag zeggen World's Number One Hard Dance Act terwijl ze niet eens zo "Hard" zijn :) Zeg niet dat ze slecht zijn! Maar deze jongens moeten echt niet zo overdrijven! :P


Hard Dance is een verzamelnaam voor verschillende hardere stijlen en niemand kan ontkennen dat de stijl van Showtek hier ook onder valt, ookal is het niet het hardste van het hardste! En hier zijn ze notabene voor gekozen, dus ik vind dat ze deze naam gewoon mogen dragen. Niks mis mee.
En mocht iemand anders een andere DJ beter vinden, dan is dat zijn eigen mening (die wij ook respecteren). Of wordt het tijd je eigen awardshow te organiseren :x

Showtek +1 Goed interview!


Vind ik ook. Het is gewoon een open en eerlijk interview en ik vind dat iedereen s een keer moet stoppen met bitchen op showtek. Zij zijn wel degene die hardstyle populair willen maken over de rest van de wereld en ze werken er ook keihard voor. Hun stijl is niet bepaald de hardste en hun album vond ik ook niet zo goed. Maar wel respect voor showtek. +1 voor showtek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StantonDJ schreef:
bRt_ schreef:
Sjoerd: "Of mensen trekken die conclusie omdat we 'World's Number One Hard Dance Act' op onze website hebben staan en ze denken: 'dat communiceer je toch niet naar buiten?' Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.


Wat een air JOngens ..

Edit-

Voor ik zo dadelijk commentaar krijg! Ze draaien misschien we overal ter wereld maar ik vind niet dat je mag zeggen World's Number One Hard Dance Act terwijl ze niet eens zo "Hard" zijn :) Zeg niet dat ze slecht zijn! Maar deze jongens moeten echt niet zo overdrijven! :P


Hard Dance is een verzamelnaam voor verschillende hardere stijlen en niemand kan ontkennen dat de stijl van Showtek hier ook onder valt, ookal is het niet het hardste van het hardste! En hier zijn ze notabene voor gekozen, dus ik vind dat ze deze naam gewoon mogen dragen. Niks mis mee.
En mocht iemand anders een andere DJ beter vinden, dan is dat zijn eigen mening (die wij ook respecteren). Of wordt het tijd je eigen awardshow te organiseren :x

Showtek +1 Goed interview!


:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 21:24 
 
Hardtraxxer

Geeft me een heel andere kijk op hun muziek.
Maar het blijft m'n ding niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 12:21 
 
Hardtraxxer

Kaptain schreef:
Geeft me een heel andere kijk op hun muziek.
Maar het blijft m'n ding niet.


Mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

goed interview :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rich schreef:
StantonDJ schreef:
bRt_ schreef:
Sjoerd: "Of mensen trekken die conclusie omdat we 'World's Number One Hard Dance Act' op onze website hebben staan en ze denken: 'dat communiceer je toch niet naar buiten?' Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.


Wat een air JOngens ..

Edit-

Voor ik zo dadelijk commentaar krijg! Ze draaien misschien we overal ter wereld maar ik vind niet dat je mag zeggen World's Number One Hard Dance Act terwijl ze niet eens zo "Hard" zijn :) Zeg niet dat ze slecht zijn! Maar deze jongens moeten echt niet zo overdrijven! :P


Hard Dance is een verzamelnaam voor verschillende hardere stijlen en niemand kan ontkennen dat de stijl van Showtek hier ook onder valt, ookal is het niet het hardste van het hardste! En hier zijn ze notabene voor gekozen, dus ik vind dat ze deze naam gewoon mogen dragen. Niks mis mee.
En mocht iemand anders een andere DJ beter vinden, dan is dat zijn eigen mening (die wij ook respecteren). Of wordt het tijd je eigen awardshow te organiseren :x

Showtek +1 Goed interview!


Vind ik ook. Het is gewoon een open en eerlijk interview en ik vind dat iedereen s een keer moet stoppen met bitchen op showtek. Zij zijn wel degene die hardstyle populair willen maken over de rest van de wereld en ze werken er ook keihard voor. Hun stijl is niet bepaald de hardste en hun album vond ik ook niet zo goed. Maar wel respect voor showtek. +1 voor showtek ;)


sorry voor de late quote maar moet hier echt iets op zeggen, namelijk dat ik het een ramp zou vinden zodra hardstyle ''populair'' zou worden..
populariteit brengt commercie met zich mee, snap dat de kerels hun brood moeten verdienen maar ben dan bang dat de muziek zich ook hierop aanpast.
om dan ontopic te gaan vind ik dat showtek het goed definieert door te zeggen dat zij niet hardstyle populair willen maken, maar de showtek sound(s). voor mij een klein pleistertje op de wond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Logisch om dat zo te zeggen..Ik zou precies hetzelfde zeggen als ik van die crapnummers maakte ^^
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen