Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:14 

Hardtraxx Veteran

Tot nu toe Qlimax 2009! Ook een paar klein maar fijne party's gehad! Decibel dit jaar was ook heel goed!
K zal bijv. Hardstyle Insanity nooit meer vergeten!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:17 

Hardtraxx Veteran

The Skribblers schreef:
p-stylez schreef:
Kepro schreef:
Uhm, ga ik toch voor InQontrol al was Decibel ook erg vet. Vetste set was of de set van Buzz Fuzz op Decibel of de Deepack, zany donkey show op de feestfabriek.

Hebben jullie zin om te raggen en te beuken?????? 1,2.. 1,2... 1,2.. Schiet nou is op met die tekst man, jahoor meneer de super producer

ofzo :D

Echt een koningsset ja!

dat was echt beest.. eerst D.O.N.K.E.Y en daarna Wilde Gullie Bass Edit :D

Hebben jullie zin om te raggen en te beuken, (onverstaanbare tekst), Oh dus die was niet goed dus.. oke nog een keer.. DONKEY ROLLERS, ZANY, DEEPACK.. 1,2 Stampuhhh.

Zany, Donkey, Deepack, hehe dat gaat bijna niet.

Wilde Gullie Bass, Wanne Gek Zeg!

Hoe gaat die eigenlijk, huhu lekker beuke?? Hee schiet nou is op met die tekst man, haha oke oke sorry sorry... okee sorry sorry meneer de superstar producer.

Zo vet :D wil hem nog ene keer horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:20 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Eerste dvd die ik kocht was Qlimax 2006, man wat heb ik die vaak gezien. Vetste feest waar ik geweest ben moet toch wel XQ Holland zijn geweest, wat een sfeer hing daar.

Er is 1 ding dat ik nooit meer vergeet aan Qlimax 2006 dvd, en dat is de set van Donkey Rollers, de beste set die ik ooit gehoord heb(ook na het horen van liveset en zien van filmpjes). Daarnaast waren ook Alpha Twins en Tatanka erg lekker :)

De reden dat ik zelf iets aangeef waar ik niet ben geweest is omdat ik, net als veel anderen, nog niet zoveel feesten heb bezocht. Het vetste feest dat ik bezocht heb was Elementz Festival, maar je kunt er donder op zeggen dat Qlimax, en vele andere feesten dat dik gaan overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

qlimax 2003! Als je die filmpjes ziet weet je genoeg ;)

En als topper:

Deze zijn natuurlijk ook de moeite ;)
http://www.youtube.com/watch?v=hFOoKIx48HY
http://www.youtube.com/watch?v=_pWQRSMrPj
http://www.youtube.com/watch?v=ArYwVxBKI4g
http://www.youtube.com/watch?v=K4U4H8Alxr4
http://www.youtube.com/watch?v=IsxeE0jaPf4
http://www.youtube.com/watch?v=IpOQSCmMz_g
http://www.youtube.com/watch?v=dmkneHMp7ns
http://www.youtube.com/watch?v=nVl8xDysfVk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:48 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Hebben jullie zin om te raggen en te beuken, (onverstaanbare tekst), Oh dus die was niet goed dus.. oke nog een keer.. DONKEY ROLLERS, ZANY, DEEPACK.. 1,2 Stampuhhh.

Hoe gaat die eigenlijk, huhu lekker beuke?? Hee schiet nou is op met die tekst man, haha oke oke sorry sorry... okee sorry sorry meneer de superstar producer.

Daar opende zany mee op Qdance presents Fusion, dus ik denk dat ie wel in de liveset zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Citaat:

Daar opende zany mee op Qdance presents Fusion, dus ik denk dat ie wel in de liveset zit ;)

En Q-base ;)
Had je daar maar heen moeten gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:05 

Hardtraxx Veteran

me 1ste feest hardbass 2006 in silverdome
en qlimax 2006 :worship: omg dat was zoooo vet met dank aan het decor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:17 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:40 

Hardtraxxer

Markos schreef:

Da's Mol @ 1:02? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:43 

Hardtraxxer

Voor mij is dit X-Qlusive Holland vs Italy (Mei, 2006) geweest. :clap:
Een leuke ambiance, goede opstelling van de decks, mooie aankleding en het feit dat er nog gebattled werd aangezien
het ook een voetbal thema had.

Hoogtepunt waren wel de penalty's op t laatst en de track van showtek (alias dirk jan dj: Pak een punt).
Iedereen had op t moment dat ie werd ingestart een "what the f*ck moment aangezien ie nog niet
eerder ten gehore was gebracht.

Op een goede tweede en derde plaats komen de Hardbass (met name 2005; Utrecht jaarbeurs waar
ook nog echt gebattled werd) en Q-base feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 18:48 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
qlimax 2003! Als je die filmpjes ziet weet je genoeg ;)

En als topper:

Danielle Mondello blijft een held, en die Qlimax editie was volgens mij echt een topper... Ik ken ook iemand die er heen is geweest.
Vind het wel jammer dat als je de filmpje van Qlimax vroeger bekijkt en die van de laatste 2 jaar dat het publiek steeds minder uit zn dak gaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:22 

@ Timmer, kan me nog herinneren dat je Danielle Mondello hebt laten scratchen voor de klas bij economie xd.

Ben pas sinds mei 16 dus nog niet zo veel feestjes gehad. Last World Festival was erg vet, maar bij intents hing meer sfeer. Dus kweenie :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:43 

Hardtraxxer

Tja, ik heb jammer genoeg nog maar weinig feesten gedaan :(
Maar voor mezelf kan ik natuurlijk wel enkele opnoemen.
Beste feest ivm sfeer (met maten) vond ik zeker The Qontinent 2010. Heb me daar erg geamuseerd :D
Beste feest op vlak van muziek was zeker Bassleader 2010.
Feest waar ik het meeste naar heb uitgekeken was Reverze 2009.

Maar ik gok dat Qlimax voor mij erg hoog zou scoren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:47 

Donateur

Q-Base 2010 :thumbsup:
Beter kon ik mijn 18e verjaardag niet vieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:45 

Donateur

Voor mij tot nu toe toch wel Fusion: The Next Level. Geweldig publiek, veel hardtraxxers, top sets. Wat heb je nog meer nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:14 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Voor mij tot nu toe toch wel Fusion: The Next Level. Geweldig publiek, veel hardtraxxers, top sets. Wat heb je nog meer nodig?

+1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 12:43 

Hardtraxxer

Markos schreef:
X-Qlusive Neerlands Trots,

Een van de weinige in zijn soort. Wat een sfeer hing daar :thumbup:

100% mee eens. Perfecte sfeer, alleen maar doorbeuken. Dit feest is denk ik moeilijk te evenaren. X-qlusive holland vs italie was trouwens ook heldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 14:09 

Hardtraxxer

Defqon 2007 heeft voor mij altijd een speciale plek, eerste party en een legendarische eindset van the prophet waar ik bij heb mogen zijn :love:
Verder wil ik graag even Defqon 2008 noemen, XQ scantraxx, XQ holland, de eerste qountdown, de feestfabriek, inqontrol 2008 en 2009, Qlimax 2007 en 2009 Pff veel toppers als ik erover nadenk.. Zal ook wel liggen eraan dat ik altijd met supergroep mensen ben :)
Grootste tegenvaller was XQ Technoboy! weinig sfeer, veel saaie sets alleen wel supervette visuals aan t einde :P
Verder was Qlimax 2008 ook niet echt om over naar huis te schrijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 14:17 

Hardtraxx Veteran

Tot nu toe Q-Base en XQ-Holland
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen