Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral vanuit SAIFAM heeft het deels te maken met het vertrek van Luca Antolini uit de studio's in... tussen 2007 en 2010 ergens, dacht ik. Hij wilde zich gaan richten op andere muziek, terwijl (denk ik) een groot deel van de tracks van zijn hand kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is te hopen dat een aantal Italiaanse namen te horen krijgen wat Josh & Wesz nu produceren en ze denken: "Goh, dus het kan nog!" Nja dat zou gek zijn, eerder: "Mamma mia! Così è ancora possibile!"

En dat ze ook weer plaatjes gaan maken met heerlijke melodieën, ouderwetse kicks, en vooral de track niet vol stoppen met zinloze geluidjes om de track maar vol te laten klinken.

PS: das trouwens google translate, enige woordje Italiaans wat ik kan is bambino en fragola...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cappucino.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de hardere kant van de italiaanse hardstyle is daarentegen wel aan het opkomen, en dan bedoel ik niet kronos of typhoon. bijvoorbeeld Malice en Rooler, kwalitatief en technisch gezien nog niet perfect maar wel erg vet, en Mind Dimension die toch echt wel bazige platen produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grote Nederlandse namen van een aantal jaar terug zijn nu productietechnisch inderdaad erg sterk geworden (Noisecontrollers, Wildstylez, maar ook bijvoorbeeld een Ran-D), waar de italianen zijn blijven steken of achteruit zijn gegaan. Saifam platen halen het oude niveau veelal niet, Zatox haalt het niveau van de Creation en Raw Style EP's niet meer en Tatanka maakt bijna alleen maar platen met een grapje erin. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Al vind ik Activator met z'n nieuwe album wel weer belovend klinken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Al vind ik Activator met z'n nieuwe album wel weer belovend klinken :thumbup:

Door de Noisecontrollers kicks ja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 23:47 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
M Unic schreef:
Al vind ik Activator met z'n nieuwe album wel weer belovend klinken :thumbup:

Door de Noisecontrollers kicks ja >.<


Het valt me op dat je erg vaak iets speculeerd over geripte kicks, terwijl we als het echt zo was er wel meer over zouden horen neem ik aan. Vanwaar die drang om dat steeds in te brengen?

Ondanks dat ik ook vind dat de Italiaanse Hardstyle de grote stappen die in Nederland zijn gemaakt niet bij kan houden, puur op kwalitatief gebied, en verder ook overigens maar daar gaat het nu niet over, ga ik er wel van uit dat iemand als Activator die al zo lang op eigen kracht mee draait, zijn eigen kicks kan maken en niets hoeft te rippen. Of ben ik nu naïef?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Zygoma schreef:
M Unic schreef:
Al vind ik Activator met z'n nieuwe album wel weer belovend klinken :thumbup:

Door de Noisecontrollers kicks ja >.<


Het valt me op dat je erg vaak iets speculeerd over geripte kicks, terwijl we als het echt zo was er wel meer over zouden horen neem ik aan. Vanwaar die drang om dat steeds in te brengen?


1) geen speculatie, is gewoon zo. Leg ze maar eens op elkaar, waarbij je de fase van de ene omdraait. Zo goed als stil.

2) geen "drang" om dat steeds in te brengen. Men voert hier de nieuwe Activator tracks aan als argument dat hij technisch wel mee komt. Ik breng dit punt dus in om te laten zien dat dat niet per se zo hoeft te zijn.

En het kan inderdaad kloppen dat je me dat vaker hebt zien zeggen, bij enkele Atmozfears tracks geldt namelijk het zelfde verhaal ;)

Toen p0pr3b3l NC kicks had gebruikt schreeuwde iedereen moord en brand, toen Blutonium Boy kicks jatte van Zatox ook, maar nu vindt iedereen het ineens wel goed. Ik ben van beide reacties geen groot fan, maar wees in ieder geval consequent. (Niet per se richting jou bedoeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Protech DJ schreef:
Zygoma schreef:
Door de Noisecontrollers kicks ja >.<


Het valt me op dat je erg vaak iets speculeerd over geripte kicks, terwijl we als het echt zo was er wel meer over zouden horen neem ik aan. Vanwaar die drang om dat steeds in te brengen?


1) geen speculatie, is gewoon zo. Leg ze maar eens op elkaar, waarbij je de fase van de ene omdraait. Zo goed als stil.

2) geen "drang" om dat steeds in te brengen. Men voert hier de nieuwe Activator tracks aan als argument dat hij technisch wel mee komt. Ik breng dit punt dus in om te laten zien dat dat niet per se zo hoeft te zijn.

En het kan inderdaad kloppen dat je me dat vaker hebt zien zeggen, bij enkele Atmozfears tracks geldt namelijk het zelfde verhaal ;)

Toen p0pr3b3l NC kicks had gebruikt schreeuwde iedereen moord en brand, toen Blutonium Boy kicks jatte van Zatox ook, maar nu vindt iedereen het ineens wel goed. Ik ben van beide reacties geen groot fan, maar wees in ieder geval consequent. (Niet per se richting jou bedoeld)

Welke kicks moet ik precies vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe dat trucje met phasen eens als je wil. Dat werkt ook zo met vocals rippen, mits je een instrumental hebt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:02 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Doe dat trucje met phasen eens als je wil. Dat werkt ook zo met vocals rippen, mits je een instrumental hebt toch?

Jaa, tenminste als de instrumental exact het zelfde is als het origineel zonder de vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook jammer dat je van The R3belz nauwelijks meer iets hoort. Davide Sonar is al langere tijd gestopt? Heeft nog wel 2 boekingen, maar daar houdt het ook wel mee op.

Enige die mij nog een beetje interesseert is Tatanka. Zatox poept de ene na de andere schijtplaat uit, maar let maar op dat hij dadelijk weer op Qlimax o.i.d. zal staan. Zelfde met Typhoon, die tegenwoordig ook op elk Art of Dance feest te vinden is. :/

Of zoals hierboven aangegeven; opkomende talenten als Malice, Mind Dimension of Rooler weten voor mij nog wel gave platen te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:44 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
1) geen speculatie, is gewoon zo. Leg ze maar eens op elkaar, waarbij je de fase van de ene omdraait. Zo goed als stil.

2) geen "drang" om dat steeds in te brengen. Men voert hier de nieuwe Activator tracks aan als argument dat hij technisch wel mee komt. Ik breng dit punt dus in om te laten zien dat dat niet per se zo hoeft te zijn.

En het kan inderdaad kloppen dat je me dat vaker hebt zien zeggen, bij enkele Atmozfears tracks geldt namelijk het zelfde verhaal ;)

Toen p0pr3b3l NC kicks had gebruikt schreeuwde iedereen moord en brand, toen Blutonium Boy kicks jatte van Zatox ook, maar nu vindt iedereen het ineens wel goed. Ik ben van beide reacties geen groot fan, maar wees in ieder geval consequent. (Niet per se richting jou bedoeld)


Duidelijk verhaal :thumbup: Ik ben zelf niet in staat op het zo op elkaar te leggen, dus ben inderdaad ook wel benieuwd of iemand eens dat trucje uit kan halen. Dat niemand er nu een probleem van maakt is ook mijn reden dat ik dit zie als speculatie en niet als feit, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben. Ik ben erg benieuwd of iemand iets kan laten horen.

Overigens is Activator met zijn Early tracks (zonder rips) wel aardig bezig! En ik vind ook dat TNT tergend langzaam weer een beetje boven komt de laatste maanden, maar ze hebben nog veel in te halen en ik betwijfel of dat ze gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral jammer dat het lijkt alsof T & T niet eens meer de moeite doen om meer tijd in een track te steken en iets origineels en kwalitatiefs gaan produceren, terwijl ik weet dat het wel mogelijk is. Toen Tuneboy met Devotion aan kwam zetten leek het heel even de goede kant op te gaan maar daarna werd het weer dramatisch. En zelfs die track bestond voor 90% uit gerecyclede sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal ergens deze week even kijken voor dat trucje met phasen, heb het momenteel een beetje druk met scriptie schrijven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:10 
 
Hardtraxx Newbie

Zygoma schreef:
Zal ergens deze week even kijken voor dat trucje met phasen, heb het momenteel een beetje druk met scriptie schrijven :thumbup:


https://www.youtube.com/watch?v=gWggziOxce4
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

spijkerpoeper schreef:
Zygoma schreef:
Zal ergens deze week even kijken voor dat trucje met phasen, heb het momenteel een beetje druk met scriptie schrijven :thumbup:

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=gWggziOxce4 [/youtube]

Het principe is mij bekend. Pas je het ook even toe op betreffende kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
spijkerpoeper schreef:
Zygoma schreef:
Zal ergens deze week even kijken voor dat trucje met phasen, heb het momenteel een beetje druk met scriptie schrijven :thumbup:

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=gWggziOxce4 [/youtube]

Het principe is mij bekend. Pas je het ook even toe op betreffende kicks?

Jup

edit: Oh wacht, nee. Wilde alleen het 'truucje' laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja nogmaals de techniek is mij wel duidelijk (zie hierboven ergens), ik wil het wel eens toegepast zien in dit geval. Niet omdat ik twijfel aan de bewering maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Protech DJ schreef:
Zygoma schreef:
Door de Noisecontrollers kicks ja >.<


Het valt me op dat je erg vaak iets speculeerd over geripte kicks, terwijl we als het echt zo was er wel meer over zouden horen neem ik aan. Vanwaar die drang om dat steeds in te brengen?


1) geen speculatie, is gewoon zo. Leg ze maar eens op elkaar, waarbij je de fase van de ene omdraait. Zo goed als stil.

2) geen "drang" om dat steeds in te brengen. Men voert hier de nieuwe Activator tracks aan als argument dat hij technisch wel mee komt. Ik breng dit punt dus in om te laten zien dat dat niet per se zo hoeft te zijn.

En het kan inderdaad kloppen dat je me dat vaker hebt zien zeggen, bij enkele Atmozfears tracks geldt namelijk het zelfde verhaal ;)

Toen p0pr3b3l NC kicks had gebruikt schreeuwde iedereen moord en brand, toen Blutonium Boy kicks jatte van Zatox ook, maar nu vindt iedereen het ineens wel goed. Ik ben van beide reacties geen groot fan, maar wees in ieder geval consequent. (Niet per se richting jou bedoeld)

Welke kicks moet ik precies vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben idd ook wel benieuwd welke kicks, nog nooit kicks gehoord van activator die op NC kicks leken...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen