Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Waarom vliegt The Prophet slechts Economy!?


Hahahahahahaha what the fuck is dit? Ga jij eens ff heel snel uitloggen en nooit meer terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Waarom vliegt The Prophet slechts Economy!?

Omdat Villain in een kinderzitje moet en die heb je bij Business Class niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat hardstyle echt geen kut opbrengt..

Waarom denk je dat ze met een unleashed cd komen en een "eat, sleep, unleashed, repeat" t-shirt komen..

Waar de fuck slaat dat op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Omdat hardstyle echt geen kut opbrengt..

Grappenmaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen we sowieso niet The Prophet eens regelen voor een Q&A?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kunnen we sowieso niet The Prophet eens regelen voor een Q&A?

Zou vet zijn idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Moeten we hieruit opmaken dat Dov weg is bij Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Moeten we hieruit opmaken dat Dov weg is bij Scantraxx?

Jup, alleen het verkeerde topic, want hier lopen ze weg en hij vliegt weg
HAHAHAHAAH
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nou dat is erg zeg.. Goed om te zien dat sommige mensen ook gewoon normaal kunnen blijven en niet willen laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben en ze weer lekker business class vliegen.


Boeken DJ's hun eigen vluchten dan? Okee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Lenny schreef:
Moeten we hieruit opmaken dat Dov weg is bij Scantraxx?

Jup, alleen het verkeerde topic, want hier lopen ze weg en hij vliegt weg
HAHAHAHAAH



Dat ie dan niet met Malaysian Airlines naar Peking vloog hahahahahahaha !!!!!1111!1!!1!!!!1111
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kunnen we sowieso niet The Prophet eens regelen voor een Q&A?


Schriftelijk, geen video-interview graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kunnen we sowieso niet The Prophet eens regelen voor een Q&A?


Schriftelijk, geen video-interview graag!

Ha-Ha-Hahaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik dat interview met Heady, destijds voor zijn XQ, wel interessant vond. Sindsdien heb ik ook nooit meer zoiets gezien en beperkt Scantraxx als organisatie zich enkel nog tot het uploaden van HQ Previews en het geven van nieuwsberichten over random nieuwe artiesten. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

BUMP!

Het lijkt erop dat Adaro, Ran-D en Digital Punk weg zijn bij Scantraxx/A2. Ze staan niet meer op de artiestenpagina. http://scantraxx.com/artists

Scope DJ is ook weg blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
BUMP!

Het lijkt erop dat Adaro, Ran-D en Digital Punk weg zijn bij Scantraxx/A2. Ze staan niet meer op de artiestenpagina. http://scantraxx.com/artists

Scope DJ is ook weg blijkbaar.

Is geloof ik al eens eerder gemeld, maar dat is het artiesten management. Adaro, Ran-D en Digital Punk zitten bij BPM management van Rudy Peters. Ik zie die 3 daar overigens niet zomaar vertrekken. Scantraxx/A2 heeft onlangs nog voor Adaro zijn comeback night geregeld en heeft gezorgd dat DP zijn eigen Unleashed podcast krijgt. Die hebben verder ook weinig redenen om daar weg te gaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Tsja, wie had ooit gedacht dat B-Front en Frequencerz weg zouden gaan bij Fusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Scope DJ is idd weg. De rest is van management veranderd en vallen dus deel buiten Scantraxx. Die zitten bij BPM management en dat is van Rudy Peters ex label manager bij Scantraxx.


Maja is een beetje vaag Scantraxx en artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intussen kan je hetzelfde topic volgens mij ook van Fusion maken. Die zijn ook zwaar afgegleden.
Vraag me toch af hoe 2 zulke enorm huge labels het hebben verpest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, als je al die releases nu bekijkt van Fusion, wat een enorm boutlabel is dat dan geworden zeg. Paar namen uitgezonderd, Thyron bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:40 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Intussen kan je hetzelfde topic volgens mij ook van Fusion maken. Die zijn ook zwaar afgegleden.
Vraag me toch af hoe 2 zulke enorm huge labels het hebben verpest...

Een label is tegenwoordig ook niet meer zo belangrijk als vroeger toen alles nog op vinyl uitkwam. Wanneer een label dus zit te klooien en laat is met alle releases kunnen dj's zo een eigen label beginnen (LCM, WER, SM etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Intussen kan je hetzelfde topic volgens mij ook van Fusion maken. Die zijn ook zwaar afgegleden.
Vraag me toch af hoe 2 zulke enorm huge labels het hebben verpest...

Heeft naar mijn mening te maken met een aantal factoren:

* Doordat labels een te groot aandeel eisen van het verdiende geld met een optreden.
* Door contracten te tekenen van een aantal jaar. Na deze jaren gaan ze weg omdat er meer mogelijkheden zijn.
* Door een soort van vergrijzing. De toestroom talenten is op z'n zachtst gezegd niet best de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voornaamste reden is gewoon dat 'vroeger' 9/10 releases op een label vet waren. Nu wordt er zoveel bagger gereleased die mij totaal niet raakt dat ik het niet noodzakelijk vind om een label te volgen. Daarnaast doen we tegenwoordig ook niet meer aan sublabels, maar liever ‘artiestenlabels’ zoals HWS waarbij gewoon alles wat ‘anders en goed’ is gereleased wordt.

‘Vroeger’ kon je gewoon Scantraxx Reloaded volgen, als je nu Scantraxx volgt krijg je de meest random onzin waardoor je het toch allemaal niet meer volgt. Als ik artiest zou zijn zou ik ook lekker m’n eigen label oprichten, dan heb je het in elk geval zelf in de hand en sta je met je release als gevestigde naam niet naar de Bass Puncherz / Qomododragonz / etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als ik artiest zou zijn zou ik ook lekker m’n eigen label oprichten, dan heb je het in elk geval zelf in de hand en sta je met je release als gevestigde naam niet naar de Bass Puncherz / Qomododragonz / etc..

Ik denk ook dat we toch langzaamaan die kant op gaan. Gok dat alle grote artiesten een eigen label beginnen om zo alles in eigen hand te hebben en dat labels als bijvoorbeeld Fusion, Scantraxx en DWX zullen veranderen in een paar 'hoofd'artiesten aangevuld met talenten. Je ziet het nu al bij een We R met grote namen als BH en Code black +talenten, Lose Control: Wildstylez en Max Enforce + talenten. Zelfde zal zijn met dat nieuwe label van B-Front en Freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk dat bij labels die een grote piek hebben gehad t meer en meer om de $$ gaat en dan artiesten zich niet meer kunnen vinden in het beleid en hun heil anders zoeken.

Het zijn net bedrijven met medewerkers die voor hun eigen carrière kiezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Wie gaat nu haar producties doen? :P
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen