Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Volgens mij heeft elk artiest een contract. Als dat contract ten einde loopt, kan je bepalen of je ermee stopt. Of het label doet je een nieuwe aanbieding.
Vaak is er geen eens een ruzie als iemand een label verlaat. Ieder zijn eigen keus.

Dus of er nou altijd ruzie is ja of nee?

----------------------------------

Btw, Noisecontrollers brengen een album onder Scantraxx uit. Maar staan niet op de artiesten pagina...
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Niet iedere artiest heeft een contract met zijn label. Je kan ook samen besluiten dat ondanks dat een contract verlopen is je gewoon samen op de oude voet verder gaat. Het staat dan beide partijen echter vrij om ieder moment een eigen weg op te gaan.
N
Dit is nog erger dan voetbal.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Erger dan voetbal? Onmogelijk. :list:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
chicken wrote:Erger dan voetbal? Onmogelijk. :list:
Dit. Als ik het woord voetbal hier lees weet ik al hoe laat het is :sleep:
J
Voetbal is gewoon DE sport :cool:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
JEFSKIII wrote:Voetbal is gewoon DE sport :cool:
Dit. En trouwens klasse overwinning vandaag op steaua.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
iMark wrote:
emmerick wrote:. Maar dan niet joh.
Waarom zouden ze dat tegen jou zeggen? Toneshifterz willen 100% zeker niet weg, aangezien die gozer zonder bril nog een album met zany heeft gemaakt... Dat spreekt alleen maar vertrouwen van het label uit!
Hey Guys... lots of questions about when last night wil be released, will be released very very soon, just the last touches for the new Hardstyle Label/platform first before release ;)
Groetjes.
J
Spuit 11, hebben ze dat alleen tegen jou verteld!?!?!? :surrender:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wat hebben de Toneshifterz nou weer met Scantraxx te maken? >.<
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Over HHZ ben ik het eens maar ik had het in het specifiek over Audiofreq. Als jij dan op mij reageert ga ik er van uit dat het daar dan ook over gaat ipv iets irrelevants. Daarnaast hoeft HHZ geen verklaring af te leggen als hij dat niet wilt.

Het feit dat je nieuws wilt lezen is een goed is, de mens is nieuwsgierig echter dient men maar lekker geduld te hebben tot wanneer iemand zijn nieuws naar buiten wilt brengen. Huilen en smeken om nieuws is triest.

JEFSKIII wrote:
sanspark wrote:
Ilmar wrote:Het klopt idd van Audiofreq naar DWX, Is al een tijdje bekend.
Tijdje bekend ja? Hoe kom je daar zo bij???
Heb je al gesolliciteerd als nieuws verslaggever?
Ja en aangenomen als hoofdredacteur, daarom stoor ik me aan de mensen die het denken te zijn en falen.[/quote]

Aangenomen als hoofd redacteur? Met dat Nederlands?? Zo Zo...
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Waarom quote je een post van 4 pagina's terug uit januari? Moest nogal zoeken, aangezien je ook nog eens verkeerd quote. :x
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Atmozfears Split Up – 01-07-2013
Scantraxx would like to inform you about the following: Atmozfears decided to split up which will have some effects on the act. Tim will go on with Atmozfears and Kevin will focus on his own career. They decided this because they would like to have total creative freedom. Tim & Kevin are still very good friends and will support each other in their coming careers. Behind the scenes Kevin is working on his brand new act which will be revealed soon.
@TVDS
Enig idee in wat voor genre Kevin gaat produceren? :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Denk dat het gewoon Hardstyle blijft, omdat hij degene achter oa. Up Top, Monster, Destroy en Lost is. Denk dat de hardere kant van HS hem wat meer aansprak en TVDS de meer commerciele/mainstream kant.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
patrickjeb wrote:Denk dat het gewoon Hardstyle blijft, omdat hij degene achter oa. Up Top, Monster, Destroy en Lost is.
Bron?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
patrickjeb wrote:Denk dat het gewoon Hardstyle blijft, omdat hij degene achter oa. Up Top, Monster, Destroy en Lost is. Denk dat de hardere kant van HS hem wat meer aansprak en TVDS de meer commerciele/mainstream kant.
Ik vraag me dat af, aangezien ik Tim altijd helemaal los ziet gaan als hij Up Top en Destroy ziet draaien, en die Kevin er maar een beetje dood bij staat. Ik denk eigenlijk dat Tim dusdanig kan produceren dat hij voor 70% van alle tracks de meeste invloed gehad heeft aangezien de studio altijd in Nederland stond. Die track met Energyzed en Monster waren al gemaakt toen Kevin naar nederland verhuisde...
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Khadber wrote:
patrickjeb wrote:Denk dat het gewoon Hardstyle blijft, omdat hij degene achter oa. Up Top, Monster, Destroy en Lost is.
Bron?
Geen bevestiging van Atmozfears kant, maar meer van verschillende hoeken vernomen
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Kon ook niet lang goed gaan met Justin Bieber die constant als enige in de spotlight stond.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Tvds wrote: Werd niet meer veel samengewerkt in de studio! We zijn nog wel steeds beste buddies hoor ^^
Verder ben ik het met iMark eens en ben benieuwd wat er met al de hardere plaatjes gaat gebeuren.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ga dan gelijk weg bij Scantraxx Tim, dan heb je nog meer vrijheid ;)
T
Artiest
52 posts member since 2012
last seen Mar 2026
patrickjeb wrote:
Khadber wrote:
Bron?
Geen bevestiging van Atmozfears kant, maar meer van verschillende hoeken vernomen
Dit is onjuist.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Tvds wrote:Dit is onjuist.
Weten we dat ook weer. Dankjewel voor de bevestiging :)
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
ja nee ja
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Tim, hoe gaat het nu door met het "album" waar S-Dee het over had op Twitter. Gaat dat nog door? Je hebt volgens mij 20+ ongereleasde tracks?

Wel zonde als het album nu niet meer komt... :cry:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Lenny wrote:Tim, hoe gaat het nu door met het "album" waar S-Dee het over had op Twitter. Gaat dat nog door? Je hebt volgens mij 20+ ongereleasde tracks?

Wel zonde als het album nu niet meer komt... :cry:
1.Control Us
2.TBA Ft. Adrenalize
3.Fadin' (Atmozfears Remix)
4.Monster
5.Leap in the Dark
6.Lost
7.Destroy
8.Our Escape
9.Up Top
10.Connected
11.You & Me (Atmozfears Remix)
12.Infinity Bootleg
13.The Future
14.Restart
15.Be Free
16.Wildfire
17.I Need You
18.TBA1 (View on YouTube
19.TBA2 (View on YouTube
20.Shockerz ft Atmozfears - Spiritual Abyss

Ik zal er vast nog een paar vergeten zijn :innocent:
Last edited by Fusionmania on 01 Jul 2013 22:07, edited 1 time in total.