Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:13 

Hardtraxx Veteran

Noop, Wildstylez zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:17 

Ik zeg Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:59 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand misschien voor mij alle artiesten opnoemen die weg zijn bij Scantraxx? weet dat niet precies uit mijn hoofd wie allemaal. en op de website is dat nog niet aangepast. Daar staan WP nog tussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:14 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
SL8492 schreef:
Kan iemand misschien voor mij alle artiesten opnoemen die weg zijn bij Scantraxx? weet dat niet precies uit mijn hoofd wie allemaal. en op de website is dat nog niet aangepast. Daar staan WP nog tussen :P

Frontliner, Brennan Heart, Wasted Penguinz en volgens geruchten Headhunterz. Er gaan nu dus ook speculaties over Sam zelf.
Edit: A-Lusion ook :yes:

Ik heb een bevestiging van Headhunterz zelf gekregen dat hij daar niet meer zit het is dus officieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:16 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Socializerz schreef:
SL8492 schreef:

Frontliner, Brennan Heart, Wasted Penguinz en volgens geruchten en bevestiging van Sam (Audiofreq) Headhunterz. Er gaan nu dus ook speculaties over Sam zelf.
Edit: A-Lusion ook :yes:

Ik heb een bevestiging van Headhunterz zelf gekregen dat hij daar niet meer zit het is dus officieel.

oke thx :) weet nu genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:17 

Hardtraxx Elite

Headhunterz zal waarschijnlijk een label opstarten in samenwerking met Ultra Music.

JEFSKIII schreef:
Maar mits dat hij ook overstapt naar Scantraxx, en Gold & TillT vervallen?

TillT blijft gewoon bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:19 

Gaat Shockerz met Headhunterz mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:40 

Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Headhunterz zal waarschijnlijk een label opstarten in samenwerking met Ultra Music.

Hoe weet je dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:20 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
emmerick schreef:

Hoe weet je dat dan?

Hij praat maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:01 

Zoals de meeste mensen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:02 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Zoals Entourage hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het jammer dat ze hun artiesten pagina dan niet aanpassen. Want op de Scantraxx app staan weer een zooi minder dan op de website...

Ik las op de twitter van Rudy, dat ze dat niet gingen doen. Een fan stelde die vraag maar werd imo een beetje bot beantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:40 

Wat was het antwoord dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:

In de trend. ''Waarom zouden we dat doen?''

Ik kan het niet zo 1, 2, 3 meer teruglezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:38 

Lijkt me wel raar, zitten die artiesten (straks) bij een ander label, staan ze gewoon nog op de artiesten pagina van Scantraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Entourage schreef:

Rudy Peters ‏@rudypeters
Citaat:
@VTraxx ja? Dat zijn artiesten die bij ons muziek hebben uitgebracht en wij willen een complete database aanbieden

Oftewel, zou lijkt het alsof Scantraxx geen leegloop circus is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:06 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Lenny schreef:
Entourage schreef:

Rudy Peters ‏@rudypeters
Citaat:
@VTraxx ja? Dat zijn artiesten die bij ons muziek hebben uitgebracht en wij willen een complete database aanbieden

Oftewel, zou lijkt het alsof Scantraxx geen leegloop circus is :P

Het was als het goed is ook een keer door iemand anders gevraagd. Of ik heb het fout. Kan ook :P

Maarja, het lijkt me toch beter als je personen die weg zijn verwijderd uit je artiesten pagina. Want ze halen andere artiesten wel weg, en sommige weer niet. Maak dan een compleet overzicht huidig en oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:49 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Het was als het goed is ook een keer door iemand anders gevraagd. Of ik heb het fout. Kan ook :P

Maarja, het lijkt me toch beter als je personen die weg zijn verwijderd uit je artiesten pagina. Want ze halen andere artiesten wel weg, en sommige weer niet. Maak dan een compleet overzicht huidig en oud.

Of er een aparte pagina voor maken, hoewel het lijstje grote namen dan wel heel pijnlijk wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:48 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Lenny schreef:

Of er een aparte pagina voor maken, hoewel het lijstje grote namen dan wel heel pijnlijk wordt...

Als bedrijf mag je best trots zijn op wat je in het verleden aan artiesten heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:50 

Maar dan valt het zwaar in het poep als je dan de huidige lijst ernaast ziet en dan kelderen de aandelen wel hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:58 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Maar dan valt het zwaar in het poep als je dan de huidige lijst ernaast ziet en dan kelderen de aandelen wel hard

Scantraxx zit neem ik aan niet op de beurs? Zowel, dan zouden de vertrekkende artiesten wel bekend moeten maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:32 

Hardtraxx Elite

Ach, Technoboy staat er ook op omdat er 123523 jaar geleden een remix van een plaat van hem is uitgebracht... Dus wat dat betreft is dat geen smoes hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:41 

Hardtraxxer

Die release van technoboy was vorige maand hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

Ervoor is in 2007 nog The Prophet - Cocain Bizznizz (Technoboy Remix) uitgebracht.

Bazenplaat. Zou niet misstaan op "raw" feesten.

Ik geloof dat de andere kant nog de Stampuhh!! (Beholder & Max Enforcer remix) was, die in 2007 helemaal stuk is gedraad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:28 

Hardtraxxer

Headhunterz Twitter schreef:
Today is a big day in my career.. Something big is about to happen. <3

zou dit dan hetgeen zijn waar we al een tijdje op wachten?
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen