Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Noop, Wildstylez zelf
J
Ik zeg Frontliner
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Kan iemand misschien voor mij alle artiesten opnoemen die weg zijn bij Scantraxx? weet dat niet precies uit mijn hoofd wie allemaal. en op de website is dat nog niet aangepast. Daar staan WP nog tussen :P
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Socializerz wrote:
SL8492 wrote:Kan iemand misschien voor mij alle artiesten opnoemen die weg zijn bij Scantraxx? weet dat niet precies uit mijn hoofd wie allemaal. en op de website is dat nog niet aangepast. Daar staan WP nog tussen :P
Frontliner, Brennan Heart, Wasted Penguinz en volgens geruchten Headhunterz. Er gaan nu dus ook speculaties over Sam zelf.
Edit: A-Lusion ook :yes:
Ik heb een bevestiging van Headhunterz zelf gekregen dat hij daar niet meer zit het is dus officieel.
Last edited by Fusionmania on 24 Jan 2013 18:51, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Fusionmania wrote:
Socializerz wrote:
SL8492 wrote:Kan iemand misschien voor mij alle artiesten opnoemen die weg zijn bij Scantraxx? weet dat niet precies uit mijn hoofd wie allemaal. en op de website is dat nog niet aangepast. Daar staan WP nog tussen :P
Frontliner, Brennan Heart, Wasted Penguinz en volgens geruchten en bevestiging van Sam (Audiofreq) Headhunterz. Er gaan nu dus ook speculaties over Sam zelf.
Edit: A-Lusion ook :yes:
Ik heb een bevestiging van Headhunterz zelf gekregen dat hij daar niet meer zit het is dus officieel.
oke thx :) weet nu genoeg.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Headhunterz zal waarschijnlijk een label opstarten in samenwerking met Ultra Music.
JEFSKIII wrote:Maar mits dat hij ook overstapt naar Scantraxx, en Gold & TillT vervallen?
TillT blijft gewoon bestaan.
Last edited by emmerick on 24 Jan 2013 16:20, edited 1 time in total.
E
Gaat Shockerz met Headhunterz mee dan?
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
emmerick wrote:Headhunterz zal waarschijnlijk een label opstarten in samenwerking met Ultra Music.
Hoe weet je dat dan?
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
hotymoty wrote:
emmerick wrote:Headhunterz zal waarschijnlijk een label opstarten in samenwerking met Ultra Music.
Hoe weet je dat dan?
Hij praat maar wat.
E
Zoals de meeste mensen hier.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Entourage wrote:Zoals Entourage hier.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik vind het jammer dat ze hun artiesten pagina dan niet aanpassen. Want op de Scantraxx app staan weer een zooi minder dan op de website...

Ik las op de twitter van Rudy, dat ze dat niet gingen doen. Een fan stelde die vraag maar werd imo een beetje bot beantwoord.
E
Wat was het antwoord dan?
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Entourage wrote:Wat was het antwoord dan?
In de trend. ''Waarom zouden we dat doen?''

Ik kan het niet zo 1, 2, 3 meer teruglezen.
E
Lijkt me wel raar, zitten die artiesten (straks) bij een ander label, staan ze gewoon nog op de artiesten pagina van Scantraxx :P
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Lenny wrote:

Rudy Peters ‏@rudypeters
@VTraxx ja? Dat zijn artiesten die bij ons muziek hebben uitgebracht en wij willen een complete database aanbieden
Oftewel, zou lijkt het alsof Scantraxx geen leegloop circus is :P
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Fusionmania wrote:
Lenny wrote:

Rudy Peters ‏@rudypeters
@VTraxx ja? Dat zijn artiesten die bij ons muziek hebben uitgebracht en wij willen een complete database aanbieden
Oftewel, zou lijkt het alsof Scantraxx geen leegloop circus is :P
Het was als het goed is ook een keer door iemand anders gevraagd. Of ik heb het fout. Kan ook :P

Maarja, het lijkt me toch beter als je personen die weg zijn verwijderd uit je artiesten pagina. Want ze halen andere artiesten wel weg, en sommige weer niet. Maak dan een compleet overzicht huidig en oud.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Lenny wrote:Het was als het goed is ook een keer door iemand anders gevraagd. Of ik heb het fout. Kan ook :P

Maarja, het lijkt me toch beter als je personen die weg zijn verwijderd uit je artiesten pagina. Want ze halen andere artiesten wel weg, en sommige weer niet. Maak dan een compleet overzicht huidig en oud.
Of er een aparte pagina voor maken, hoewel het lijstje grote namen dan wel heel pijnlijk wordt...
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Steffnov wrote:
Lenny wrote:Het was als het goed is ook een keer door iemand anders gevraagd. Of ik heb het fout. Kan ook :P

Of er een aparte pagina voor maken, hoewel het lijstje grote namen dan wel heel pijnlijk wordt...

Als bedrijf mag je best trots zijn op wat je in het verleden aan artiesten heb gehad.
E
Maar dan valt het zwaar in het poep als je dan de huidige lijst ernaast ziet en dan kelderen de aandelen wel hard
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Entourage wrote:Maar dan valt het zwaar in het poep als je dan de huidige lijst ernaast ziet en dan kelderen de aandelen wel hard
Scantraxx zit neem ik aan niet op de beurs? Zowel, dan zouden de vertrekkende artiesten wel bekend moeten maken :P
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Ach, Technoboy staat er ook op omdat er 123523 jaar geleden een remix van een plaat van hem is uitgebracht... Dus wat dat betreft is dat geen smoes hoor :)
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Die release van technoboy was vorige maand hoor?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ervoor is in 2007 nog The Prophet - Cocain Bizznizz (Technoboy Remix) uitgebracht.

Bazenplaat. Zou niet misstaan op "raw" feesten.

Ik geloof dat de andere kant nog de Stampuhh!! (Beholder & Max Enforcer remix) was, die in 2007 helemaal stuk is gedraad.
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
Headhunterz Twitter wrote: Today is a big day in my career.. Something big is about to happen. <3
zou dit dan hetgeen zijn waar we al een tijdje op wachten?