Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:36 

Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
jambekkie schreef:
Ik heb ineens een ingeving gehad. Ik ga gewoon genieten van de muziek en me nergens druk om maken. Dat hoeft tenslotte ook niet gelukkig :) Jullie maken je druk om niks eigenlijk.. Ciao

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je weer een twitter bericht bij de "wist je datjes" plaatst. :P

Edit: Jambekkie..... je signature :oh:

Ik blijd nog wel op het forum, maar hier sowieso niet meer haha. En mijn signature is een quote xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:47 

Hahaha die jambekkie zet zijn flickr in ze sig, maar hij bedoelt gewoon flikker!!!!!

HIHIHIHI
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:12 

Hardstylerzzzz schreef:
Hier is de bedrijfsprofiel van DJ B.V.:

http://i.imgur.com/QiWZR.png

Ooeeh Cijfertjes
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

Dov is volgens de cijfertjes sinds 2004 al uit de organisatie? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:22 

Hardtraxxer

Die cijfers kloppen volgens mij niet want anders zou dov al weg moeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:25 

Hardtraxx Addict

DJ B.V. is bestuurder van DJ Music B.V. Scantraxx B.V. en B.V. Hardstyle.com. 100% van de aan delen van Dj Music en Scantraxx B.V. zijn in handen van DJ B.V.
Verder kun je uit deze cijfers niets opmaken over de winst en/of verdere constructie met Digital Age etc. Wel een aardig eigen vermogen van 469,000 dat tot nu toe ieder jaar is toegenomen. (hier gaat de winst heen, 469,000 is niet de winst maar een opbouw aan zelf geïnvesteerd kapitaal en winst van alle voorafgaande jaren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:10 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
jambekkie schreef:
TakkU schreef:
Verklaart ook wel een beetje waarom Heady zn studio verplaatst heeft, uit het Scantraxx HQ!

Dat verklaart helemaal niks! Ik woon 2 minuten van het Scantraxx hq vandaan, is niet waar.

Ja meneer jambekkie de beterweter woont 2 minuten van het Scantraxx HQ, staat alles met stoepkrijt op die kut schuur van je?
Blijkbaar zijn die 2 minuten niet dichtbij genoeg, anders had Audiofreq je mooi naar de maan kunnen pitchen.

Ik lurk maar heel zelden hier, en post vrijwel nooit, maar ik moest nu gewoon ff posten om te melden: die laatste zin, ik lig echt dubbel!! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

En toch vind ik die cijfers maar raar,

Quick en Current Ratio die 3 jaar gelijk ligt, en daarnaast ook nog eens van 5,92 in 2008. Dat kan nooit goed en/of gezond zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:20 

Fraude?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Haha grappig dit topic. Heerlijk dat gespeculeer, vindt de insteek alleen een beetje sadistisch.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:04 

Niek Wesseldijk
@djheadhunterz Er is een discussie gaande op Hardtraxx over de huidige situatie bij Scantraxx. Voel jij je geroepen om wat uitleg te geven?

Headhunterz‏
@NiekWesseldijk Ik zit niet meer bij Scantraxx dus eigenlijk niet nee

Niek Wesseldijk
@djheadhunterz Als je niet zit te trollen, moet je wel ff uitleg geven hoor! Dat ben je wel verplicht vind ik haha.

Headhunterz
@NiekWesseldijk Ik beloof het, ik houd je op de hoogte als ik nieuws heb.

Niek Wesseldijk‏
@djheadhunterz Oke lijkt me een prima plan haha. Er zit wat aan te komen dus...

http://hardstyle.harderstate.com/genera ... z1vaUXtnZY
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Je weet wie Niek Wesseldijk is? :lol:
En aantal pagina's terug staat het ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:17 

patrickjeb schreef:
Je weet wie Niek Wesseldijk is? :lol:
En aantal pagina's terug staat het ook :P

geen idee ik haal het regelrecht van harderstate af.

veel te veel spam een aantal paginas terug :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:28 

Hardtraxx Veteran

Parvuz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:17 

Hardtraxxer

Vind die troll wel erg ver gaan hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:20 

Donateur

Dragenser schreef:

Want? Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

Dragenser schreef:

Wie zegt dat het een troll is? G1LL reageerde ook gelijk en zei dat het geen grap was, die zal wel meer weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dragenser schreef:

Want? Wat dan?

nohh mattie shit gaat te fizzur die kill is kaolo skeer met zu troll ensoo, doe ju tok niet wattefok mi mang

en verder: dit topic gaat echt nergens heen.. serieuze en toevoegende reacties zijn ver te zoeken en dit is dan ook moeilijk nog heel serieus te nemen, niemand weet 100% zeker hoe het geregeld is daar en verder komen we niet...
speculaties zijn leuk mits goed onderbouwd waarom iets mogelijk zou kunnen zijn, end at gebeurt hier in verhouding maar vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:
Dragenser schreef:

Want? Wat dan?

nohh mattie shit gaat te fizzur die kill is kaolo skeer met zu troll ensoo, doe ju tok niet wattefok mi mang

en verder: dit topic gaat echt nergens heen.. serieuze en toevoegende reacties zijn ver te zoeken en dit is dan ook moeilijk nog heel serieus te nemen, niemand weet 100% zeker hoe het geregeld is daar en verder komen we niet...
speculaties zijn leuk mits goed onderbouwd waarom iets mogelijk zou kunnen zijn, end at gebeurt hier in verhouding maar vrij weinig.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:24 

Donateur

Beetje onzin om een topic als deze te sluiten, 13 pagina's in een aantal dagen geeft toch wel aan dat er wat te gebeuren staat en dat er genoeg mensen benieuwd naar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat Heady als troll op zijn social media zet dat hij weg is bij Scantraxx, zijn toch honderdduizenden die dat lezen en als het niet zo is lijkt me dat geen slim plan om erop te zetten. Dus dan ga ik er eigenlijk vanuit dat hij wel met een HWS label komt binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Beetje onzin om een topic als deze te sluiten, 13 pagina's in een aantal dagen geeft toch wel aan dat er wat te gebeuren staat en dat er genoeg mensen benieuwd naar zijn.

of er staat 13 pagina's t zelfde

en na het zinnetje 'scantraxx loopt leeg' heb je toch al genoeg info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:27 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Denk niet dat Heady als troll op zijn social media zet dat hij weg is bij Scantraxx, zijn toch honderdduizenden die dat lezen en als het niet zo is lijkt me dat geen slim plan om erop te zetten. Dus dan ga ik er eigenlijk vanuit dat hij wel met een HWS label komt binnenkort.

Ik kan niks vinden op zijn facebook of twitter daar over.

Edit: ik vond het idd op zijn twitter na effe scrollen.
Ik ben zwaar verbaasd. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:10 

Hardtraxxer

Ik denk pensioen en audiofreq neemt het over omdat die wat closer zijn geworden is afgelopen tijd.
Dit is wel toevallig dat dit gebeurt na 10 years scantraxx,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:16 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Die manager van Scantraxx zit Dov gewoon te trollen door iedereen weg te doen uit Scantraxx zonder dat Dov het weet.
Ik denk dat we een hoop info krijgen in HWS #12.

Dan gaat hij zeker aankondigen dat hij eigen label zal hebben of 1 joinen(lijkt me sterk)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen