Maakt mij niks uit. Als de muziek maar goed is. En ik houd vaak van artiesten die heel gevarieerd kunnen produceren dus dan is het juist een genot als hij/zij alleen maar eigen nummers draait.
Even voor de beeldvorming; geef eens wat voorbeelden?
Geck-o (die voorheen erg vette hardstyle maakte), Davide Sonar zou ook een oorgasme set neer kunnen zetten met eigen platen. Dj Thera zou een heel gevarieerde set kunnen maken met eigen tracks. Zany geldt hetzelfde voor als hij niet zijn nieuwe platen draait. En zo zijn er nog wel wat.
Davide Sonar kan misschien 1 gevarieerde set neerzetten met eigen platen, maar de volgende set is dan exact hetzelfde. Bij de andere artiesten die je noemt is dat wat minder het geval, omdat ze meer producties achter hun naam hebben, maar over een x aantal sets genomen zal de variatie in hun sets ook minder zijn.
Toegegeven; ik had verwacht dat je met slechtere voorbeelden had gekomen. Echter, bij Geck-O en Thera vind ik het juist zo vet dat je geen idee hebt wat je moet verwachten. Geck-O legde er voorheen bijvoorbeeld nog wel eens een oude Pitcher plaat op, Thera soms wat AVIO spul.
Het grote probleem zit hem in wat al eerder is aangekaart. Een deel van het publiek ziet een artiest 3/4x per jaar en wil eigenlijk alleen zijn producties horen. Een ander deel ziet deze artiest 10x per jaar en wil liever variatie. Dit komt m.i. weer doordat de meeste headliners voornamelijk eigen producties, of producties van het eigen label, draaien. Inmiddels zijn we in een vicieuze cirkel terechtgekomen waarin artiesten veel eigen platen draaien omdat zij ervan uitgaan dat het publiek die nergens anders hoort / daarvoor komt.