Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 21:34 

Luca Antolini en Scott Attrill :thumbsup:

Om maar even 2 dikke tracks te posten (imo)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

Om de niet-luisteraars over de streep te trekken:

andere-muziek/joe-e-42-track-album-t5753.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 15:29 

Hardtraxxer

Dit is zeker niet mijn muziek sorry :x
Ik zit steeds te wachten :slow: of er nog iets gebeurt :sleep:

Ben nog op zo'n feest ofzo geweest maar wanneer dans je nou op deze muziek?
Hardstyle is door zijn qlimaxen enz nog beetje vol te houden, maar die zitten hier amper in duzz :yay: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 15:43 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Om de niet-luisteraars over de streep te trekken:

andere-muziek/joe-e-42-track-album-t5753.html

Meeste daarvan is me ook te soft
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:24 

Hardtraxx Addict

De DefQon.1 2009 CD3 vond ik erg vet! Ik luister hem nog regelmatig. :) Hij is gemixt dor Fausto, en vooral vanaf track 15 zijn de track super! Er zit heel veel vaart in de cd, zelfs meer dan in de meeste Hardstyle cd's! Er zitten veel minder lange breaks in.
Mijn favoriete nummer is wel Fausto & Tommy Pulse - Melancholika! :love: Zit enorm veel vaart in dat nummer!

Verder ben ik er eigenlijk echt niet in thuis, in de Hardtrance. De set van Yoji @ Sensation 2004 heb ik vaak geluisterd, maar dat is meer Hardhouse. Erg goeie set trouwens!
Verder is mijn kennis van de Hardtrance erg beperkt. :P Ik ken een paar van de grootste namen, en daar houdt het ook bij op.

Maarja, als Hardstyle zo door gaat als het nu gaat (ik noem een Showtek, een aantal nummers van DBSTF en nog meer van de happy Hardstyle), dan ga ik denk ik over naar Hardtrance, het hardere Italiaanse werk en Hardcore..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:26 

Hardtraxx Elite

QonFuzion schreef:
De DefQon.1 2009 CD3 vond ik erg vet! Ik luister hem nog regelmatig. :) Hij is gemixt dor Fausto, en vooral vanaf track 15 zijn de track super! Er zit heel veel vaart in de cd, zelfs meer dan in de meeste Hardstyle cd's! Er zitten veel minder lange breaks in.
Mijn favoriete nummer is wel Fausto & Tommy Pulse - Melancholika! :love: Zit enorm veel vaart in dat nummer!

Verder ben ik er eigenlijk echt niet in thuis, in de Hardtrance. De set van Yoji @ Sensation 2004 heb ik vaak geluisterd, maar dat is meer Hardhouse. Erg goeie set trouwens!
Verder is mijn kennis van de Hardtrance erg beperkt. :P Ik ken een paar van de grootste namen, en daar houdt het ook bij op.

Maarja, als Hardstyle zo door gaat als het nu gaat (ik noem een Showtek, een aantal nummers van DBSTF en nog meer van de happy Hardstyle), dan ga ik denk ik over naar Hardtrance, het hardere Italiaanse werk en Hardcore..

de wat rauwere stijl is echt niet zomaar over er komen ook gewoon nieuwe talenten bij: chris one, titan, b-front, ran-d en ga nog ff door
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:35 

Hardtraxx Addict

Ja.. dat is waar. :) Gelukkig maar. Er lijkt alleen wel een beetje een tweedeling te komen, vind ik. Titan en Chris One zijn goeie voorbeelden inderdaad van opkomende talentjes met een harde sound. Zou leuk zijn om hun echt door te zien breken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 21:36 

Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:
Ja.. dat is waar. :) Gelukkig maar. Er lijkt alleen wel een beetje een tweedeling te komen, vind ik. Titan en Chris One zijn goeie voorbeelden inderdaad van opkomende talentjes met een harde sound. Zou leuk zijn om hun echt door te zien breken!

Titan zit bij Fusion, dus maak ik me geen zorgen over. Die kunnen wel promoten. B-Front eveneens.

Maar dat is geen hardtrance ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 22:47 

Hardtraxx Veteran

Ik lees nu dat Sinith ook een alias van Ultraform is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 00:21 

Aan het typen...

waar lees je dat dan?!
sinith is een nederlander en ultraform een zweed.

EDIT: Ik zie t al:
Acid Sneeker aka Ultraform aka Fabian Kempe & Liquid Dream aka Sinith aka Bob Olde Hampsink are two producers of various electronic music styles. Under the aliases Acid Sneeker & Liquid Dream they produce (acid)techno and do livesets.

Acid Sneeker + Liquid Dream = Ultraform + Sinith = Fabian Kempe + Bob Olde Hampsink
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 13:20 

Aan het typen...

Citaat:
Yes yes! This is really gonna happen and I'm very excited about it!

This release contains classic Ultraform tracks which are made years ago but never got released. The time has finally come to show the world that Ultraform isn't just a genius but he already was a genius years ago!! Enjoy this one!!

01. 99.9 Milligrams (TB 3030 Mix)
02. Darkness
03. Darkness (Trauma Mix)
04. Hallucination

Release date: 17 March 2010

01. 99.9 Milligrams (TB 3030 Mix)

02. Darkness

03. Darkness (Trauma Mix)

04. Hallucination
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 12:29 

Hardtraxx Beheerder

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 20:10 

Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 20:29 

Hardtraxx Elite

Wat een rommel zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 15:12 

Hardtraxx Veteran

Bump!

Eer gister mijn eerste Hardtrance mp3tjes gekocht op Juno. Dit is er een van:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

Die Phil York vs. B3RK - Traffic heb ik laatst gedraaid in een setje, erg vet nummer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 15:20 

Hardtraxx Veteran

Deze track is zo gruwelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 17:56 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Die Phil York vs. B3RK - Traffic heb ik laatst gedraaid in een setje, erg vet nummer! :thumbsup:

De Fausto remix is ook erg lekker. Er zit niet onwijs veel verschil in maar het klinkt wel echt goed. Persoonlijk zou ik het erg vet vinden als er en nog een mix zou komen waarin er geen anti climax in zit maar een climax met de melodie. De melodie in de breakdown is namelijk echt vet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:37 

Hardtraxx Beheerder

Laatst weer een lekker nummertje gevonden. Uit 2009 alweer, maar heb m nog niet eerder gehoord

Scot Project - F2 (Future is now) (Kidd Kaos Remix)

Scot Project - F2 (Future is now) (Kamui Remix)

:clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:41 

Hardtraxx Elite

Jor-D schreef:
Laatst weer een lekker nummertje gevonden. Uit 2009 alweer, maar heb m nog niet eerder gehoord

Echt niet? Ik was echt helemaal gehyped over die twee tracks toen ze uitkwamen :D. Heb hem echter nog steeds niet gekocht omdat ik altijd full releases koop, en je krijgt er dan echt twee crap hardstyle remixes bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:44 

Hardtraxx Beheerder

Sunboom schreef:
Jor-D schreef:

Echt niet? Ik was echt helemaal gehyped over die twee tracks toen ze uitkwamen :D. Heb hem echter nog steeds niet gekocht omdat ik altijd full releases koop, en je krijgt er dan echt twee crap hardstyle remixes bij...

kijk eens: http://www.trackitdown.net/artist/11548 ... oject.html

^^

Trackitdown.net is DE site voor Hardtrance releases heb ik al gemerkt het afgelopen jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe release van Thilo en Evanti op hun nieuwe label Decay And Release :clap: Vooral de Kamui remix is :thumbsup:

Orginele mix:

Kamui Remix:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:05 

Hardtraxx Elite

Jor-D schreef:
Sunboom schreef:
Jor-D schreef:

kijk eens: http://www.trackitdown.net/artist/11548 ... oject.html

^^

Trackitdown.net is DE site voor Hardtrance releases heb ik al gemerkt het afgelopen jaar :P

Daar is het zelfde verhaal hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:06 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:

ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:10 

Hardtraxx Beheerder

Sunboom schreef:
Daar is het zelfde verhaal hoor :P.

Het nummer duurt langer dan 6/7 minuten, en dan wil je mij vertellen dat ie niet full is? :huh:

edit 2: hier de goeie:
Future is Now - Kamui remix: http://www.trackitdown.net/genre/trance ... 62447.html
Future is Now - Kidd Kaos remix: http://www.trackitdown.net/genre/hard_d ... 62450.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen