Luca Antolini en Scott Attrill
Om maar even 2 dikke tracks te posten (imo)
View on YouTube
View on YouTube
Om maar even 2 dikke tracks te posten (imo)
View on YouTube
View on YouTube
Meeste daarvan is me ook te soft
de wat rauwere stijl is echt niet zomaar over er komen ook gewoon nieuwe talenten bij: chris one, titan, b-front, ran-d en ga nog ff doorwrote:De DefQon.1 2009 CD3 vond ik erg vet! Ik luister hem nog regelmatig.Hij is gemixt dor Fausto, en vooral vanaf track 15 zijn de track super! Er zit heel veel vaart in de cd, zelfs meer dan in de meeste Hardstyle cd's! Er zitten veel minder lange breaks in.
Mijn favoriete nummer is wel Fausto & Tommy Pulse - Melancholika!Zit enorm veel vaart in dat nummer!
Verder ben ik er eigenlijk echt niet in thuis, in de Hardtrance. De set van Yoji @ Sensation 2004 heb ik vaak geluisterd, maar dat is meer Hardhouse. Erg goeie set trouwens!
Verder is mijn kennis van de Hardtrance erg beperkt.Ik ken een paar van de grootste namen, en daar houdt het ook bij op.
Maarja, als Hardstyle zo door gaat als het nu gaat (ik noem een Showtek, een aantal nummers van DBSTF en nog meer van de happy Hardstyle), dan ga ik denk ik over naar Hardtrance, het hardere Italiaanse werk en Hardcore..
Titan zit bij Fusion, dus maak ik me geen zorgen over. Die kunnen wel promoten. B-Front eveneens.wrote:Ja.. dat is waar.Gelukkig maar. Er lijkt alleen wel een beetje een tweedeling te komen, vind ik. Titan en Chris One zijn goeie voorbeelden inderdaad van opkomende talentjes met een harde sound. Zou leuk zijn om hun echt door te zien breken!
01. 99.9 Milligrams (TB 3030 Mix)Yes yes! This is really gonna happen and I'm very excited about it!
This release contains classic Ultraform tracks which are made years ago but never got released. The time has finally come to show the world that Ultraform isn't just a genius but he already was a genius years ago!! Enjoy this one!!
01. 99.9 Milligrams (TB 3030 Mix)
02. Darkness
03. Darkness (Trauma Mix)
04. Hallucination
Release date: 17 March 2010
De Fausto remix is ook erg lekker. Er zit niet onwijs veel verschil in maar het klinkt wel echt goed. Persoonlijk zou ik het erg vet vinden als er en nog een mix zou komen waarin er geen anti climax in zit maar een climax met de melodie. De melodie in de breakdown is namelijk echt vet.wrote:Die Phil York vs. B3RK - Traffic heb ik laatst gedraaid in een setje, erg vet nummer!
Echt niet? Ik was echt helemaal gehyped over die twee tracks toen ze uitkwamenwrote:Laatst weer een lekker nummertje gevonden. Uit 2009 alweer, maar heb m nog niet eerder gehoord
kijk eens: http://www.trackitdown.net/artist/11548 ... oject.htmlwrote:Echt niet? Ik was echt helemaal gehyped over die twee tracks toen ze uitkwamenwrote:Laatst weer een lekker nummertje gevonden. Uit 2009 alweer, maar heb m nog niet eerder gehoord. Heb hem echter nog steeds niet gekocht omdat ik altijd full releases koop, en je krijgt er dan echt twee crap hardstyle remixes bij...
Daar is het zelfde verhaal hoorwrote:kijk eens: http://www.trackitdown.net/artist/11548 ... oject.htmlwrote:Echt niet? Ik was echt helemaal gehyped over die twee tracks toen ze uitkwamenwrote:Laatst weer een lekker nummertje gevonden. Uit 2009 alweer, maar heb m nog niet eerder gehoord. Heb hem echter nog steeds niet gekocht omdat ik altijd full releases koop, en je krijgt er dan echt twee crap hardstyle remixes bij...
Trackitdown.net is DE site voor Hardtrance releases heb ik al gemerkt het afgelopen jaar
ziekwrote:View on YouTube
Het nummer duurt langer dan 6/7 minuten, en dan wil je mij vertellen dat ie niet full is?wrote: Daar is het zelfde verhaal hoor.