Met een Kodak ZI8Odyssee wrote:waarmee filmde gij?
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
beeld =Ebbie wrote:Met een Kodak ZI8Odyssee wrote:waarmee filmde gij?
geluid =
Welk nummer word er nu op FearFM hardest gedraaid?
Damn ja dat ding neemt echt goed op voor 130 euro, en dan kan je er ook nog eens een externe microfoon aanhangen. Is het een aanrader? Mischien ook maar aanschaffenthe sidespinnars wrote:beeld =Ebbie wrote:Met een Kodak ZI8![]()
geluid =
Zeker weten, in zijn prijsklasse is het echt een topdingetje. En het is ook nog pocketformaat, dus als je even niet wil filmen stop je hem gewoon in je zak, en je hebt er geen last van! Ideaal voor op feestjes naar mijn meningJolle wrote:
Damn ja dat ding neemt echt goed op voor 130 euro, en dan kan je er ook nog eens een externe microfoon aanhangen. Is het een aanrader? Mischien ook maar aanschaffen
Dat is volgens mij gewoon de originele van Vortex & Zatox - Overload
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik weet wel zeker dat dat overload is
Dat vind ik idd irritant aan FearFM, op de site staat wel wat er word gedraaid, maar heel vaak staat er dan unknown.. Dat moeten ze in de player zelf inbouwen > welk nummer erop is of welke setKepro wrote:Welk nummer word er nu op FearFM hardest gedraaid?
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
Was wat oude livesets aan het luisteren en wil graag titels van deze 3:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Sorry, ik ken ze niet. Eerste herken ik alleen.
Zelfde vocals als Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats OutKhadber wrote:Sorry, ik ken ze niet. Eerste herken ik alleen.
en Digital Punk & Marlon S - Bringing The Funk
en Nosferatu & Endymion - All The Way Up
Derde komt me ook wel bekend voor, maar geen idee wat de titels zijn... Stuur Zany even een bericht op Twitter voor die derde
-
D
hoe heet de track van begin to eind?
View on YouTube
View on YouTube
Tommyknocker - Nocturnal Rituals enDarkSymphony wrote:hoe heet de track van begin to eind?
View on YouTube
Newstyler vs. D-Ceptor - Our Game
-
D
View on YouTube
hoe heet het nummer vanaf: 7:05??
-
D
anyone answer? 
Volgens mij is dit hemDarkSymphony wrote:http://www.youtube.com/watch?v=8UwA0zr5kVQ
Miss Tess X – I Need Your Lovin’
is het echt dat nummer??...kvind die track(intro) erg hard en dik klinkenKevin-Raw wrote:Volgens mij is dit hemDarkSymphony wrote:http://www.youtube.com/watch?v=8UwA0zr5kVQ
Ik heb zelf geen geluid dus kan het niet zeker weten, maar ergens heb ik de tracklist gevonden, van de Inqontrol Special en daar staat die bij 7:05. Dus dat moet hem zijndonkeyrollers wrote:is het echt dat nummer??...kvind die track(intro) erg hard en dik klinkenKevin-Raw wrote:Volgens mij is dit hemDarkSymphony wrote:http://www.youtube.com/watch?v=8UwA0zr5kVQ
tís de outro van dat nr die ze erin hebbne gegooid, dus het klopt.donkeyrollers wrote:is het echt dat nummer??...kvind die track(intro) erg hard en dik klinkenKevin-Raw wrote:Volgens mij is dit hemDarkSymphony wrote:http://www.youtube.com/watch?v=8UwA0zr5kVQ
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Geen idee eerlijk gezegd.
Ik weet wel dat ik helemaal gek ben op dit soort intro's!
Nope, is nog steeds een TBA van Beat Providers.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Beat providers- Firebird dawasiknie wrote:Nope, is nog steeds een TBA van Beat Providers.
View on YouTube
Eerste nummer
Ramirez wrote:Beat providers- Firebird dawasiknie wrote:Nope, is nog steeds een TBA van Beat Providers.
View on YouTube
Eerste nummer
Op die plaat wacht ik al zolang he, live gaat die echtDaveytl wrote:Ramirez wrote:Beat providers- Firebird dawasiknie wrote:Nope, is nog steeds een TBA van Beat Providers.
View on YouTube
Eerste nummerJEZUS wat lekker zeg! Nog eens even luisteren om te luisteren of ik het herken
A2 records moet imo zowieso wat meer en vaker gaan releasen