NC remixHenk-Jan wrote:Bangrindin' toch?
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
The Pitcher - Bangrinding (Noisecontrollers Remix)Mike-O wrote:NC remixHenk-Jan wrote:Bangrindin' toch?
ja klopt, ik dacht in begin ook grindin, want daar lijkt hij op het eerste gezicht op.
-
M
Ik zoek een Terror nummertje wat ik heel lang geleden op mijn mp3 had staan, er word aan het begin een lap tekst geluld als ik me niet vergis maar één ding herinner ik me dat er word gezegd iets van the 'guy with the gun' en dan volgt die melodie en dan de bass erin.. duidelijker kan ik niet wezen sorry 
Iets wat er op lijkt uit 2003Cyrildales wrote:Ik zoek een Terror nummertje wat ik heel lang geleden op mijn mp3 had staan, er word aan het begin een lap tekst geluld als ik me niet vergis maar één ding herinner ik me dat er word gezegd iets van the 'guy with the gun' en dan volgt die melodie en dan de bass erin.. duidelijker kan ik niet wezen sorry
-
D
is geen terrorKevin-Raw wrote:Iets wat er op lijkt uit 2003Cyrildales wrote:Ik zoek een Terror nummertje wat ik heel lang geleden op mijn mp3 had staan, er word aan het begin een lap tekst geluld als ik me niet vergis maar één ding herinner ik me dat er word gezegd iets van the 'guy with the gun' en dan volgt die melodie en dan de bass erin.. duidelijker kan ik niet wezen sorryNosferatu & Endymion - Drunk With A Gun
DarkSymphony ??? maar een paar dubbele posten
spam?
spam?
Wtf, da zijn er nogal wa ja.Kevin-Raw wrote:DarkSymphony ??? maar een paar dubbele posten![]()
spam?
ik denk dat hij zo snel mogelijk de 1000 posten wil halen ofsowootum wrote:Wtf, da zijn er nogal wa ja.Kevin-Raw wrote:DarkSymphony ??? maar een paar dubbele posten![]()
spam?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Opgeschoond.
-
D
nee sorry me pc dee vet vaag hij reageerde nergens op en toen kreeg ik die dubbele posts
[quote="Jorea88"]View on YouTube
hoe heet dat nummer?
[quote="Jorea88"]View on YouTube
hoe heet dat nummer?
Dit staat in het onderschrift op yt.
Dune - I can't stop raving (at this moment still: Unofficial2010 remix by Evil Activities & The Viper)
Dune - I can't stop raving (at this moment still: Unofficial2010 remix by Evil Activities & The Viper)
-
D
thanks
View on YouTube
Op 0:38, ik kan er echt niet op komen!
Op 0:38, ik kan er echt niet op komen!
-
G
volges mij gewoon een eigen mashup van vanalles en nog wa
Ik weet het man maar het zijn toch gewoon steeds 5 seconden van een bestaand nummer?
Je hoort namelijk ook frontliner-tuuduu en spacer..
Je hoort namelijk ook frontliner-tuuduu en spacer..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Jens - Loops & Tings
Dat is Dj Thera & Geck-O - Do The Happy Face
Staat eronder trouwens, je kan er op toch wel zelf 3 tracks uit halenblackrosa wrote:Thanks!
Jaaa lekker nummertje hoor
View on YouTube
Bekende melodie, maar ben vergeten hoe die heet. Gister gedraaid door Bass Modulators
Bekende melodie, maar ben vergeten hoe die heet. Gister gedraaid door Bass Modulators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Beat Providers - Second Opinion 
Danku!Kryptica wrote:Beat Providers - Second Opinion