inderdaad ik ga toch ook niet vragen bij de mercedes dealer of hij wat van bmw's afweetTeknizion wrote:Ik vindt het toch een redelijk normaal antwoord. Vindt het gewoon zo stom om een housenummer aan te vragen op een hardstyle forum..Odyssee wrote:Reageer toch eens normaal.Teknizion wrote:Ik zoek een housenummer, kom laat ik mij registreren op een Hardstyle forum!
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
met alle respect... ik vind dat als je het dom vind je toch wel op z'n minst normaal kunt reageren.Oxbow wrote:
inderdaad ik ga toch ook niet vragen bij de mercedes dealer of hij wat van bmw's afweet
Er zijn meerdere mensen hier die ook andere muziek luisteren en ook op andere gebieden er meer vanaf weten, je kant het altijd vragen. hoef je niet meteen afgeschilderd te worden in dit topic als een of ander down syndroom persoon.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
is er geen hoe heet deze track topic in het andere muziek gedeelte? anders misschien wel slim kan je daar dit soort spul vragen en niet hier 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
volges mij niet... dus hij had geen keuzethe sidespinnars wrote:is er geen hoe heet deze track topic in het andere muziek gedeelte? anders misschien wel slim kan je daar dit soort spul vragen en niet hier
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
moet daar dan ook maar is zo'n topic komen!Skedoedelefloeps wrote:volges mij niet... dus hij had geen keuzethe sidespinnars wrote:is er geen hoe heet deze track topic in het andere muziek gedeelte? anders misschien wel slim kan je daar dit soort spul vragen en niet hier
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
nou... wat let je ?the sidespinnars wrote:moet daar dan ook maar is zo'n topic komen!Skedoedelefloeps wrote:volges mij niet... dus hij had geen keuzethe sidespinnars wrote:is er geen hoe heet deze track topic in het andere muziek gedeelte? anders misschien wel slim kan je daar dit soort spul vragen en niet hier
-
H
- 3 posts member since 2010
- last seen Oct 2010
Thank you very much Stewie Griffin!CaLLitMusiC wrote:Boys Noize - Jefferhuishouser wrote:ik weet neit eens of het wel house is :O maar ik mag toch wel vragen of iemand het kent ofsow? :O en ja het is een vaag filmpje boeie, ik hoor dit nummer gister op tv dus programma opgezocht en opgenomen :O
Heb je niet een iets langere sample?Mannonymous wrote:Nobody?Enig idee hoe deze heet
http://www38.zippyshare.com/v/69308523/file.html
(ff snel een snip gemaakt in logic)
View on YouTube
Heeft iemand enige idee welk nummer dat is?
Jezus wat een supervette set draaiden Tommyknocker & Mad Dog trouwens op Elementz, zou alle nummers wel willen weten maar heb slechts dit filmmateriaal
ps. ik weet dat het hardcore is maar ik zag hier niet echt een topic voor, en aangezien ik ook nergens zie staan dat dit per se hardstyle nummers moeten zijn
ik vind Tecknizion's reactie op zn plaats alleen vind ik hardcore en hardstyle wel gerelateerd en house niet...
Heeft iemand enige idee welk nummer dat is?
Jezus wat een supervette set draaiden Tommyknocker & Mad Dog trouwens op Elementz, zou alle nummers wel willen weten maar heb slechts dit filmmateriaal
ps. ik weet dat het hardcore is maar ik zag hier niet echt een topic voor, en aangezien ik ook nergens zie staan dat dit per se hardstyle nummers moeten zijn
ik vind Tecknizion's reactie op zn plaats alleen vind ik hardcore en hardstyle wel gerelateerd en house niet...
thanksp-stylez wrote:Tommyknocker - Criminal
wat is het verschil trouwens groot tussen Italian Hardcore en nederlandse hardcore... tenminste groter verschil dan italian hardstyle vs dutch hardstyle... en bij hardcore volledig in italian's voordeel beslist
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ohja...Klementino wrote:thanksp-stylez wrote:Tommyknocker - Criminal
wat is het verschil trouwens groot tussen Italian Hardcore en nederlandse hardcore... tenminste groter verschil dan italian hardstyle vs dutch hardstyle... en bij hardcore volledig in italian's voordeel beslist
*refereert naar een nummertje genaamd Holland is nog steeds GVD het hardste (Neophyte's nog steeds remix)*
Haha tegenwoordig is er geen verschil meer tussen Nederland en Italië. Is er eigenlijk ook nooit geweest (anders dan in de hardstyle). Er is alleen een duidelijk verschil tussen verschillende artiesten (bijv. Angerfist en Mad Dog hebben allebei een andere stijl).
-
D
- 2 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
Beste mensen, zo'n vier jaar geleden heb ik met een groep een topavond gehad. We hoorden toen onder andere dit nummer: http://msx.dnsalias.org/shared/a119/untagged.wav Het is jammer genoeg een slechte kwaliteit opname. Desondanks hoop ik dat jullie er wat mee kunnen. Shazam herkende 'm niet iig.
Groeten!
Djax
Groeten!
Djax
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Klementino wrote:View on YouTube
"Who's the real .... CRIMINAL" BAMBAM!!p-stylez wrote:Tommyknocker - Criminal
edit: nvm is 'm nietdjax wrote:Beste mensen, zo'n vier jaar geleden heb ik met een groep een topavond gehad. We hoorden toen onder andere dit nummer: http://msx.dnsalias.org/shared/a119/untagged.wav Het is jammer genoeg een slechte kwaliteit opname. Desondanks hoop ik dat jullie er wat mee kunnen. Shazam herkende 'm niet iig.
Groeten!
Djax
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
haha geweldig hoe da syndrome altijd uit zn plaat gaatTheDizZorder wrote:Klementino wrote:View on YouTube
"Who's the real .... CRIMINAL" BAMBAM!!p-stylez wrote:Tommyknocker - Criminal
in die trailer van Qlimax zit zo'n heel kort stukje muziek, weet iemand waar dat van is?
AthemJP Hardstyle wrote:in die trailer van Qlimax zit zo'n heel kort stukje muziek, weet iemand waar dat van is?
Ik zou graag de titel willen weten van dit liedje, ik weet niet of die al uit is.
View on YouTube
View on YouTube
Geen idee. Is voor mij een onbekende J&W. Misschien die 3e track van zijn nieuwe release, hou die in de gaten zou ik zeggen.RemcoM. wrote:Ik zou graag de titel willen weten van dit liedje, ik weet niet of die al uit is.
View on YouTube
Last edited by blackrosa on 15 Oct 2010 17:25, edited 1 time in total.
TBA betekent To Be Announced..blackrosa wrote:heet dat nummer niet gewoon Josh & Wesz - TBA?
Laat dat nummertje lekker, er komt vast wel een keer een naam achter te staan als hij kwalitatief goed genoeg is om uit te geven.
De hetze om een naam bij het nummertje te geven.. Zo ook weer met Frontliner
-
B
- 2 posts member since 2009
- last seen Nov 2013
Klinkt een beetje als Jimmy The Sound of Super Marco May. Deze track komt me wel bekend voor, maar kan niet op de naam komen.djax wrote:Beste mensen, zo'n vier jaar geleden heb ik met een groep een topavond gehad. We hoorden toen onder andere dit nummer: http://msx.dnsalias.org/shared/a119/untagged.wav Het is jammer genoeg een slechte kwaliteit opname. Desondanks hoop ik dat jullie er wat mee kunnen. Shazam herkende 'm niet iig.
Groeten!
Djax
Is nog geen naam bekend, en er is ook geen release geplandRemcoM. wrote:Ik zou graag de titel willen weten van dit liedje, ik weet niet of die al uit is.
View on YouTube