Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 289  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:03 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Odyssee schreef:
Teknizion schreef:
Ik zoek een housenummer, kom laat ik mij registreren op een Hardstyle forum!

Reageer toch eens normaal.

Ik vindt het toch een redelijk normaal antwoord. Vindt het gewoon zo stom om een housenummer aan te vragen op een hardstyle forum..

inderdaad ik ga toch ook niet vragen bij de mercedes dealer of hij wat van bmw's afweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:06 

Artiest

Oxbow schreef:

inderdaad ik ga toch ook niet vragen bij de mercedes dealer of hij wat van bmw's afweet

met alle respect... ik vind dat als je het dom vind je toch wel op z'n minst normaal kunt reageren.
Er zijn meerdere mensen hier die ook andere muziek luisteren en ook op andere gebieden er meer vanaf weten, je kant het altijd vragen. hoef je niet meteen afgeschilderd te worden in dit topic als een of ander down syndroom persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:14 

Hardtraxx Veteran

is er geen hoe heet deze track topic in het andere muziek gedeelte? anders misschien wel slim kan je daar dit soort spul vragen en niet hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:18 

Artiest

the sidespinnars schreef:
is er geen hoe heet deze track topic in het andere muziek gedeelte? anders misschien wel slim kan je daar dit soort spul vragen en niet hier ;)

volges mij niet... dus hij had geen keuze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

moet daar dan ook maar is zo'n topic komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:29 

Artiest

Skedoedelefloeps schreef:

moet daar dan ook maar is zo'n topic komen!

nou... wat let je ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:16 

Hardtraxx Newbie

CaLLitMusiC schreef:
huishouser schreef:
ik weet neit eens of het wel house is :O maar ik mag toch wel vragen of iemand het kent ofsow? :O en ja het is een vaag filmpje boeie, ik hoor dit nummer gister op tv dus programma opgezocht en opgenomen :O

Boys Noize - Jeffer

Thank you very much Stewie Griffin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:48 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Citaat:
Enig idee hoe deze heet
http://www38.zippyshare.com/v/69308523/file.html
(ff snel een snip gemaakt in logic)

Nobody? :surrender:

Heb je niet een iets langere sample?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:26 

Hardtraxxer

Heeft iemand enige idee welk nummer dat is?

Jezus wat een supervette set draaiden Tommyknocker & Mad Dog trouwens op Elementz, zou alle nummers wel willen weten maar heb slechts dit filmmateriaal :(

ps. ik weet dat het hardcore is maar ik zag hier niet echt een topic voor, en aangezien ik ook nergens zie staan dat dit per se hardstyle nummers moeten zijn :P

ik vind Tecknizion's reactie op zn plaats alleen vind ik hardcore en hardstyle wel gerelateerd en house niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:44 

Hardtraxx Veteran

Tommyknocker - Criminal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:47 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Tommyknocker - Criminal

wat is het verschil trouwens groot tussen Italian Hardcore en nederlandse hardcore... tenminste groter verschil dan italian hardstyle vs dutch hardstyle... en bij hardcore volledig in italian's voordeel beslist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:57 

Artiest

Klementino schreef:
p-stylez schreef:
Tommyknocker - Criminal

wat is het verschil trouwens groot tussen Italian Hardcore en nederlandse hardcore... tenminste groter verschil dan italian hardstyle vs dutch hardstyle... en bij hardcore volledig in italian's voordeel beslist :P

ohja...
*refereert naar een nummertje genaamd Holland is nog steeds GVD het hardste (Neophyte's nog steeds remix)*
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:56 

Donateur

Haha tegenwoordig is er geen verschil meer tussen Nederland en Italiƫ. Is er eigenlijk ook nooit geweest (anders dan in de hardstyle). Er is alleen een duidelijk verschil tussen verschillende artiesten (bijv. Angerfist en Mad Dog hebben allebei een andere stijl).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 09:41 

Hardtraxx Newbie

Beste mensen, zo'n vier jaar geleden heb ik met een groep een topavond gehad. We hoorden toen onder andere dit nummer: http://msx.dnsalias.org/shared/a119/untagged.wav Het is jammer genoeg een slechte kwaliteit opname. Desondanks hoop ik dat jullie er wat mee kunnen. Shazam herkende 'm niet iig.

Groeten!
Djax
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:44 

Artiest

Klementino schreef:

p-stylez schreef:
Tommyknocker - Criminal

"Who's the real .... CRIMINAL" BAMBAM!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:50 

Hardtraxx Elite

djax schreef:
Beste mensen, zo'n vier jaar geleden heb ik met een groep een topavond gehad. We hoorden toen onder andere dit nummer: http://msx.dnsalias.org/shared/a119/untagged.wav Het is jammer genoeg een slechte kwaliteit opname. Desondanks hoop ik dat jullie er wat mee kunnen. Shazam herkende 'm niet iig.

Groeten!
Djax

edit: nvm is 'm niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 10:05 

Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:
Klementino schreef:

p-stylez schreef:
Tommyknocker - Criminal

"Who's the real .... CRIMINAL" BAMBAM!!

haha geweldig hoe da syndrome altijd uit zn plaat gaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:17 

Bierkoning

in die trailer van Qlimax zit zo'n heel kort stukje muziek, weet iemand waar dat van is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:18 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
in die trailer van Qlimax zit zo'n heel kort stukje muziek, weet iemand waar dat van is?

Athem
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 14:36 

Hardtraxxer

Ik zou graag de titel willen weten van dit liedje, ik weet niet of die al uit is.
http://www.youtube.com/watch?v=FQNJvEgh_QY
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

RemcoM. schreef:
Ik zou graag de titel willen weten van dit liedje, ik weet niet of die al uit is.

Geen idee. Is voor mij een onbekende J&W. Misschien die 3e track van zijn nieuwe release, hou die in de gaten zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 17:21 

Hardtraxxer

Deepack And Josh & Wesz - Keep It Alive?

http://www.youtube.com/watch?v=h7w5Y1tfyeU
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 17:22 

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:
heet dat nummer niet gewoon Josh & Wesz - TBA?

TBA betekent To Be Announced..

Laat dat nummertje lekker, er komt vast wel een keer een naam achter te staan als hij kwalitatief goed genoeg is om uit te geven.

De hetze om een naam bij het nummertje te geven.. Zo ook weer met Frontliner :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 11:35 

Hardtraxx Newbie

djax schreef:

Groeten!
Djax

Klinkt een beetje als Jimmy The Sound of Super Marco May. Deze track komt me wel bekend voor, maar kan niet op de naam komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:35 

Hardtraxxer

RemcoM. schreef:

Is nog geen naam bekend, en er is ook geen release gepland :) nog even wachten dus!
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 289  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen