Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
83 posts member since 2016
last seen Nov 2023
Nuracore wrote:Dit moet iets zijn in de richting van Carnifex/Rephex/ABW, Hard 'Onez maar kan er even niet op komen.

Edit:
Squarehead - The Gathering (Hardstylers United Anthem), wat dus een alias is van Carnifex
View on YouTube
(L)
Plaatje wel :loving:
Hartelijk dank, mega lekkere plaat idd!! :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
View on YouTube

Het is een long shot gezien het denk ik een achterlijk obscuur nummer oid is van iemand als Machinist. Maar iemand die weet hoe dit nummer op 40:13 heet?
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote:View on YouTube

Het is een long shot gezien het denk ik een achterlijk obscuur nummer oid is van iemand als Machinist. Maar iemand die weet hoe dit nummer op 40:13 heet?
De sample klinkt een beetje als uit uit Invader Zim, van Vazard - G.I.R. Ik heb gezocht maar kan verder ook niets vinden
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ja het klinkt idd een beetje zo, al weet ik niet of ze in die tekenfilm schelden haha. Gezien hij zegt "You don't fucking exist and you know it".

Had ook al op DJIPE zn FB een bericht geplaatst om te zien of iemand hem wist, misschien de man zelf vragen even.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
https://instagram.com/stories/flashback ... JmNzVkMjY=

Hoe heet deze plaat ook alweer in een HS jasje? Vgm van Davide Sonar, iig Italiaans dacht ik.

Edit: gevonden.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 38 minutes ago
View on YouTube
Ik hoorde dit gezellige plaatje afgelopen zaterdag op MoH tijdens Cryogenic, maar ik heb geen idee van wie het is. En waar kun je zoiets nou beter vragen dan op het forum waar de grondleggers van de gezellige uptempo zitten. Dus, iemand enig idee? :P
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
View on YouTube
Op 2:20, dat melodie huppeltje.

Doet me denken aan een andere plaat, dbstf ofzo?

Edit:

Ik vind ze echt altijd 1 min erna xd :

View on YouTube
E
2 posts member since 2023
last seen Mar 2024

hoe heet deze track

View on YouTube
weet iemand hoe deze track heet
sorry weet niet hoe ik het filmpje er in krijg maar als je op het linkje klikt begint hij meteen
E
2 posts member since 2023
last seen Mar 2024
View on YouTube
het is het laatste nummer wat hij draait
H
3 posts member since 2023
last seen Jun 2023
Faizar – Kick ’n Bass lijkt heel erg op een andere track maar ik kom er maar niet op.. Iemand enig idee?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
R
Hardtraxxer
73 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Hi!
Gisteren draaide the Viper op de kleine stage bij Pussy Lounge een mooie melodieuze happy hardcore achtige track met in t refrein zo’n hoog scooterachtige voice: ………….like the oldskool, like the oldskool :whistle:

Iemand een idee? Het is niet die track van Sefa - Nothing like the oldschool
H
last seen Jun 2023
Broken Balance wrote:Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
Ja er is gewoon een melodie ofzo die hierop is gebaseerd of andersom maar ik kan er maar niet opkomen... Kan zeker Noisecontrollers zijn inderdaad. Voornamelijk het stuk vanaf 02:35 en 02:48 en ook 03:00 hier: View on YouTube
R
Hardtraxxer
73 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Richy wrote:Hi!
Gisteren draaide the Viper op de kleine stage bij Pussy Lounge een mooie melodieuze happy hardcore achtige track met in t refrein zo’n hoog scooterachtige voice: ………….like the oldskool, like the oldskool :whistle:

Iemand een idee? Het is niet die track van Sefa - Nothing like the oldschool

Track moet nog uitkomen, maar komt uit op nieuwe album van The Viper volgende maand :bomb:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Broken Balance wrote:Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
Het sound design, met name in de break van die track, lijkt erg op de tracks van het All Night album. Tracks als Enigma, Anticipation en Only You, Carousel schieten mij te binnen.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Nuracore wrote:
Het sound design, met name in de break van die track, lijkt erg op de tracks van het All Night album. Tracks als Enigma, Anticipation en Only You, Carousel schieten mij te binnen.
Hij deed mij denken aan iets van Omegatypez, Dirty Style of Calling bijvoorbeeld.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Ja, de rest van de track, melodie en kicks zijn gewoon regelrecht omegatypez, daar was Faizar één van de producers van.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Nuracore wrote:Ja, de rest van de track, melodie en kicks zijn gewoon regelrecht omegatypez, daar was Faizar één van de producers van.
Ah vandaar :lol: Weer wat geleerd ^^
H
last seen Jun 2023
Harderrstyless wrote:
Ja er is gewoon een melodie ofzo die hierop is gebaseerd of andersom maar ik kan er maar niet opkomen... Kan zeker Noisecontrollers zijn inderdaad. Voornamelijk het stuk vanaf 02:35 en 02:48 en ook 03:00 hier: View on YouTube
Ik denk dat ik erachter ben wat mij eraan deed denken:

View on YouTube

Zo vanaf 03:36 ongeveer dat stukje... Komt wellicht beetje overeen met wat ik hierboven omschrijf.
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
https://open.spotify.com/track/18qkK8nP ... CB4q4eg5fw

De Melodie die je vanaf 1:30 hoort heb ik eerder in een andere plaat gehoord. Kan er alleen maar niet op komen.
Iemand een idee?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Freankie wrote:https://open.spotify.com/track/18qkK8nP ... CB4q4eg5fw

De Melodie die je vanaf 1:30 hoort heb ik eerder in een andere plaat gehoord. Kan er alleen maar niet op komen.
Iemand een idee?
100% Radical Redemption maar welke moet ik je ook schuldig blijven
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
https://fb.watch/lq84IJ6ZEC/
Is deze nieuw? Krijg m niet gevonden
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 38 minutes ago
ULTIMO wrote:https://fb.watch/lq84IJ6ZEC/
Ja :P . Devin Wild x Riot Shift - BLACK HOLE (AR046)
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Svbtwee wrote:
ULTIMO wrote:https://fb.watch/lq84IJ6ZEC/
Ja :P . Devin Wild x Riot Shift - BLACK HOLE (AR046)
Thanks (L)
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
ErikZ wrote:
Freankie wrote:https://open.spotify.com/track/18qkK8nP ... CB4q4eg5fw

Iemand een idee?
100% Radical Redemption maar welke moet ik je ook schuldig blijven
Mocht je dr toch nog op komen dan hoor ik t graag. Heb m zelf nog niet gevonden namelijk