Hartelijk dank, mega lekkere plaat idd!!Nuracore wrote:Dit moet iets zijn in de richting van Carnifex/Rephex/ABW, Hard 'Onez maar kan er even niet op komen.
Edit:
Squarehead - The Gathering (Hardstylers United Anthem), wat dus een alias is van Carnifex
View on YouTube
![]()
Plaatje wel
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
View on YouTube
Het is een long shot gezien het denk ik een achterlijk obscuur nummer oid is van iemand als Machinist. Maar iemand die weet hoe dit nummer op 40:13 heet?
Het is een long shot gezien het denk ik een achterlijk obscuur nummer oid is van iemand als Machinist. Maar iemand die weet hoe dit nummer op 40:13 heet?
De sample klinkt een beetje als uit uit Invader Zim, van Vazard - G.I.R. Ik heb gezocht maar kan verder ook niets vindenBroken Balance wrote:View on YouTube
Ja het klinkt idd een beetje zo, al weet ik niet of ze in die tekenfilm schelden haha. Gezien hij zegt "You don't fucking exist and you know it".
Had ook al op DJIPE zn FB een bericht geplaatst om te zien of iemand hem wist, misschien de man zelf vragen even.
Had ook al op DJIPE zn FB een bericht geplaatst om te zien of iemand hem wist, misschien de man zelf vragen even.
https://instagram.com/stories/flashback ... JmNzVkMjY=
Hoe heet deze plaat ook alweer in een HS jasje? Vgm van Davide Sonar, iig Italiaans dacht ik.
Edit: gevonden.
View on YouTube
Hoe heet deze plaat ook alweer in een HS jasje? Vgm van Davide Sonar, iig Italiaans dacht ik.
Edit: gevonden.
View on YouTube
View on YouTube
Ik hoorde dit gezellige plaatje afgelopen zaterdag op MoH tijdens Cryogenic, maar ik heb geen idee van wie het is. En waar kun je zoiets nou beter vragen dan op het forum waar de grondleggers van de gezellige uptempo zitten. Dus, iemand enig idee?
Ik hoorde dit gezellige plaatje afgelopen zaterdag op MoH tijdens Cryogenic, maar ik heb geen idee van wie het is. En waar kun je zoiets nou beter vragen dan op het forum waar de grondleggers van de gezellige uptempo zitten. Dus, iemand enig idee?
View on YouTube
Op 2:20, dat melodie huppeltje.
Doet me denken aan een andere plaat, dbstf ofzo?
Edit:
Ik vind ze echt altijd 1 min erna
:
View on YouTube
Op 2:20, dat melodie huppeltje.
Doet me denken aan een andere plaat, dbstf ofzo?
Edit:
Ik vind ze echt altijd 1 min erna
View on YouTube
-
E
- 2 posts member since 2023
- last seen Mar 2024
hoe heet deze track
View on YouTube
weet iemand hoe deze track heet
sorry weet niet hoe ik het filmpje er in krijg maar als je op het linkje klikt begint hij meteen
weet iemand hoe deze track heet
sorry weet niet hoe ik het filmpje er in krijg maar als je op het linkje klikt begint hij meteen
-
E
- 2 posts member since 2023
- last seen Mar 2024
View on YouTube
het is het laatste nummer wat hij draait
het is het laatste nummer wat hij draait
-
H
- 3 posts member since 2023
- last seen Jun 2023
Faizar – Kick ’n Bass lijkt heel erg op een andere track maar ik kom er maar niet op.. Iemand enig idee?
Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
-
RHardtraxxer
- 73 posts member since 2009
- last seen Jun 2023
Hi!
Gisteren draaide the Viper op de kleine stage bij Pussy Lounge een mooie melodieuze happy hardcore achtige track met in t refrein zo’n hoog scooterachtige voice: ………….like the oldskool, like the oldskool
Iemand een idee? Het is niet die track van Sefa - Nothing like the oldschool
Gisteren draaide the Viper op de kleine stage bij Pussy Lounge een mooie melodieuze happy hardcore achtige track met in t refrein zo’n hoog scooterachtige voice: ………….like the oldskool, like the oldskool
-
H
- last seen Jun 2023
Ja er is gewoon een melodie ofzo die hierop is gebaseerd of andersom maar ik kan er maar niet opkomen... Kan zeker Noisecontrollers zijn inderdaad. Voornamelijk het stuk vanaf 02:35 en 02:48 en ook 03:00 hier: View on YouTubeBroken Balance wrote:Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
-
RHardtraxxer
- 73 posts member since 2009
- last seen Jun 2023
Richy wrote:Hi!
Gisteren draaide the Viper op de kleine stage bij Pussy Lounge een mooie melodieuze happy hardcore achtige track met in t refrein zo’n hoog scooterachtige voice: ………….like the oldskool, like the oldskool![]()
Track moet nog uitkomen, maar komt uit op nieuwe album van The Viper volgende maand
Het sound design, met name in de break van die track, lijkt erg op de tracks van het All Night album. Tracks als Enigma, Anticipation en Only You, Carousel schieten mij te binnen.Broken Balance wrote:Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Hij deed mij denken aan iets van Omegatypez, Dirty Style of Calling bijvoorbeeld.Nuracore wrote:Het sound design, met name in de break van die track, lijkt erg op de tracks van het All Night album. Tracks als Enigma, Anticipation en Only You, Carousel schieten mij te binnen.Broken Balance wrote:Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
Ja, de rest van de track, melodie en kicks zijn gewoon regelrecht omegatypez, daar was Faizar één van de producers van.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ah vandaarNuracore wrote:Ja, de rest van de track, melodie en kicks zijn gewoon regelrecht omegatypez, daar was Faizar één van de producers van.
-
H
- last seen Jun 2023
Ik denk dat ik erachter ben wat mij eraan deed denken:Harderrstyless wrote:Ja er is gewoon een melodie ofzo die hierop is gebaseerd of andersom maar ik kan er maar niet opkomen... Kan zeker Noisecontrollers zijn inderdaad. Voornamelijk het stuk vanaf 02:35 en 02:48 en ook 03:00 hier: View on YouTubeBroken Balance wrote:Klinkt heel erg Noisecontrollers esque, beetje tussen 2012 en 2018 oid.
View on YouTube
Zo vanaf 03:36 ongeveer dat stukje... Komt wellicht beetje overeen met wat ik hierboven omschrijf.
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
https://open.spotify.com/track/18qkK8nP ... CB4q4eg5fw
De Melodie die je vanaf 1:30 hoort heb ik eerder in een andere plaat gehoord. Kan er alleen maar niet op komen.
Iemand een idee?
De Melodie die je vanaf 1:30 hoort heb ik eerder in een andere plaat gehoord. Kan er alleen maar niet op komen.
Iemand een idee?
100% Radical Redemption maar welke moet ik je ook schuldig blijvenFreankie wrote:https://open.spotify.com/track/18qkK8nP ... CB4q4eg5fw
Iemand een idee?
https://fb.watch/lq84IJ6ZEC/
Is deze nieuw? Krijg m niet gevonden
JaULTIMO wrote:https://fb.watch/lq84IJ6ZEC/
ThanksSvbtwee wrote:JaULTIMO wrote:https://fb.watch/lq84IJ6ZEC/
Is deze nieuw? Krijg m niet gevonden. Devin Wild x Riot Shift - BLACK HOLE (AR046)
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Mocht je dr toch nog op komen dan hoor ik t graag. Heb m zelf nog niet gevonden namelijkErikZ wrote:100% Radical Redemption maar welke moet ik je ook schuldig blijvenFreankie wrote:https://open.spotify.com/track/18qkK8nP ... CB4q4eg5fw
Iemand een idee?