E-Force & Luna - Under Attackjustinos wrote:Ik zoek het volgende nummer, gedraaid in (als ik het goed herinner...) de Blue op zondag tijdens Luna.
https://youtube.com/shorts/rUB7aKV3j7g
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
HELPPPPPPPPP
Gaat om het nummer als 2-sidez op sheet 8.
zit al vanaf gister in me maag hiermee...
https://www.instagram.com/p/CfpIsCnsgkD ... _copy_link
Gaat om het nummer als 2-sidez op sheet 8.
zit al vanaf gister in me maag hiermee...
https://www.instagram.com/p/CfpIsCnsgkD ... _copy_link
Jay Reeve - Ultimate Freedom Mashup
Of specifieker: The Pitcher Serenity
De vocals zijn van N-trance - Set you free, en inderdaad stukje Serenity zo ver was ik ook. Maar ik doel op de qilmax. Komt me te bekend voor.Rickzel wrote:Jay Reeve - Ultimate Freedom Mashup
Of specifieker: The Pitcher Serenity
Dat is Set You Free van Noisecontrollers
Zou graag willen weten waar deze twee remixen van zijn, iemand een idee?
Dus van wie de remixen zijn.
View on YouTube
View on YouTube
Dus van wie de remixen zijn.
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by NightFly013 on 11 Aug 2022 23:37, edited 1 time in total.
Wil je nu weten van wie de remixes zijn of wat de originelen zijn?NightFly013 wrote:Zou graag willen weten waar deze twee remixen van zijn, iemand een idee?
De originelen zijn The Weeknd - Blinding Lights en Eminem - Like Toy Soldiers.
Dat dat de originele zijn, weet ik natuurlijk ook wel haha. Het staat er idd beetje verwarrendMeph0 wrote:Wil je nu weten van wie de remixes zijn of wat de originelen zijn?NightFly013 wrote:Zou graag willen weten waar deze twee remixen van zijn, iemand een idee?
De originelen zijn The Weeknd - Blinding Lights en Eminem - Like Toy Soldiers.
Al wat oudere knalplaat maar zany legde hem er gister weer eens op bij de Desperado stage.
het heel erg bekende deuntje tu tu tu tu tu tu tududu... daarna break it break ik break it down? waarna de zware kicks erin komen op het zelfde bekende deuntje.
In mijn hoofd staat die bekend als stereo killah/stereo murder (weet niet of dat al klopt) maar er zijn ook verscheidene remixen van en ben op zoek naar diegene die je toch wel het meest hoort langskomen op feesten..
Edit:
Het is dus idd een versie van stereo murder / don't touch that stereo, maar niet de shockerz dj tool. Welke dan wel?
het heel erg bekende deuntje tu tu tu tu tu tu tududu... daarna break it break ik break it down? waarna de zware kicks erin komen op het zelfde bekende deuntje.
In mijn hoofd staat die bekend als stereo killah/stereo murder (weet niet of dat al klopt) maar er zijn ook verscheidene remixen van en ben op zoek naar diegene die je toch wel het meest hoort langskomen op feesten..
Edit:
Het is dus idd een versie van stereo murder / don't touch that stereo, maar niet de shockerz dj tool. Welke dan wel?
Marshall Masters - Don't Touch That Stereo (The Machine & MC Shizzler Bootleg)?
Je hebt ook nog een Sub Sonik bootleg.
Er zijn een ton van bootlegs en remakes van maar als je aangeeft in welke stijl/tijdperk het is dan kan hij sneller gevonden worden.
Je hebt ook nog een Sub Sonik bootleg.
Er zijn een ton van bootlegs en remakes van maar als je aangeeft in welke stijl/tijdperk het is dan kan hij sneller gevonden worden.
Ik weet welke plaat je bedoelt maar ik kan er niet op komen. Deze vocal is iig van Showtek. Misschien dat het iemand anders zijn zoektocht makkelijker maakt.Scotty018 wrote:break it break ik break it down
Volgens mij zit dat in de originele Partylover van Showtek
Last edited by Spitta on 02 Sep 2022 21:59, edited 1 time in total.
Klopt, al is dat "break it break it down", eentje minder. En de melodie lijkt er niet op.Justinhafc wrote:Volgens mij zit dat in de originele Partylover van Showtek
Kan evengoed de vocal van Angerfist - Break Society Down wezen.
Ik weet niet of die vocal er in zit, maar kan het ook Marshall Masters - I Like It Loud (DJ The Prophet's 2011 Refixx) zijn? Daar zit ook een stuk van Stereo Murder in. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix) en Miss Djax & Human Resource & Marshall Masters - Stereo Destroyer zijn ook nog twee edits.
En weet je zeker dat het Stereo Murder is en niet I Like It Loud?
View on Streamable
Sinds Decibel op zoek naar deze plaat tijdens Tha Playah vs Mad Dog.. wie oh wie..
Niet filmen!!
Sinds Decibel op zoek naar deze plaat tijdens Tha Playah vs Mad Dog.. wie oh wie..
Niet filmen!!
-
EHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen 13 hours ago
Nosferatu - Adagio for the WickedSpitta wrote:https://streamable.com/b4ao5a
Niet filmen!!
Max Enforcer - Bring It Down bevat "break it break ik break it down", (lijkt erop natuurlijk) en daarna "'Cause everybody is moving to this on the dancefloor!"Scotty018 wrote:Al wat oudere knalplaat maar zany legde hem er gister weer eens op bij de Desperado stage.
Edit:
View on YouTube
Mijn dank is groot!EqualizerNL wrote:Nosferatu - Adagio for the WickedSpitta wrote:https://streamable.com/b4ao5a
Niet filmen!!
Beste plaat van z'n album.Spitta wrote:Mijn dank is groot!EqualizerNL wrote:Nosferatu - Adagio for the WickedSpitta wrote:https://streamable.com/b4ao5a
Niet filmen!!
Ik heb deze versie: Showtek - Partylover (RMX)Broken Balance wrote:Klopt, al is dat "break it break it down", eentje minder. En de melodie lijkt er niet op.Justinhafc wrote:Volgens mij zit dat in de originele Partylover van Showtek
Kan evengoed de vocal van Angerfist - Break Society Down wezen.
Ik weet niet of die vocal er in zit, maar kan het ook Marshall Masters - I Like It Loud (DJ The Prophet's 2011 Refixx) zijn? Daar zit ook een stuk van Stereo Murder in. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix) en Miss Djax & Human Resource & Marshall Masters - Stereo Destroyer zijn ook nog twee edits.
En weet je zeker dat het Stereo Murder is en niet I Like It Loud?
Volgens mij via Audiofreq van onze Defqon.1 2014 set. Dat is sws die plaat die je zoekt, Partylover met de Stereo Murder melodie. Lekker specifieke titel "RMX" lol
Mijn dank is ook groot, lekker nummer!Rickzel wrote:Beste plaat van z'n album.Spitta wrote:Mijn dank is groot!EqualizerNL wrote: Nosferatu - Adagio for the Wicked
Hele album even geluisterd, want ik had die even gemist. Inderdaad beste plaat van het album. Playlist-waardig.
Heb al ruim 3 weken een vocal in mn hoofd wat er weg heeft van de 2 onderstaande platen, dan wel niet de tekst maar de opbouw en de vocal. Plaat moet al redelijk oud zijn ergens rond 2010 denk ik.
wie weet wat hier op lijkt?
View on YouTube
View on YouTube
wie weet wat hier op lijkt?
View on YouTube
View on YouTube
Leute,
Wie weet hoe deze track heet? Hij is van e-force
[View on YouTube
[youtube] View on YouTube[/youtube]
Wie weet hoe deze track heet? Hij is van e-force
[View on YouTube